Novinky
pevec1
8
Všem důvodům rozumím, ale já bych přecejen raději ten čtyřválec...😪.
Přejít do diskuze
…abych mohl napsat, co si myslím o partičce arogantních existencí, co se shlukují typicky v Bruselu. Bude hůř.
"Důvodem mají být přísné emisní normy a palivové normy v Japonsku, které vstoupí v platnost v roce 2025 a jsou největším nepřítelem pohonného ústrojí používaného v aktuální generaci."
Odkdy je Brusel v Japonsku?
Odkdy je Brusel v Japonsku?
Nějaká regulace ano. Úplně by ale stačilo zůstat u euro6 a hybridů. Nutit svět do EV byl zkrátka "overkill", který nahrál jen Čině a kdo ví jak to všechno bylo.... 😒]
Ale zas na druhou stranu je pěkné dozvědět se, že Japonsko patří do EU a jsme tím pádem největší ekonomika světa. 😄
Ale no tak rozumbrado nedělej že nerozumíš. Nákaza postihuje postupně všechny vyspělé země a zelení šílenci v EU/EK/EP jsou inspirací.
Já si párkrát toho Yarise vyzkoušel, takže musím souhlasít s textem, určitě by ti to líto nebylo, akorát si to moc neumím představit v zadokolce, ale Yaris s tím je dost zběsilý a má to i hezký zvuk.
Ideální by bylo, kdyby se bruntálští nesrali do megapolí a zelení progresivisté by se pro změnu nemuseli srát do bruntálských. Pak by mohli být všichni spokojeni.
Yaris GR jede jako splašená ***. Strašně mě to překvapilo, nicméně je potřeba hledat na co ho používat. Ideál jsou okresky, šotolinky atp. Jel jsem ho na silnicích 2. a 3.třídy, bohužel nevalné úrovně a tam se ukáže asi jediná slabina.
Podvozek je uskákány a potřebuje právě aftermarketovou péči, když chybí poddajnost, tak ho prostě nevyužiješ, nebude nerovnosti absorbovat, ale dokáže na nich nepříjemně hopsat. To dokáže dost vyděsit a neužiješ si ho tolik, kolik opravdu nabízí. Nicméně řešení tu jsou, byť pomocí úpravy sériového provedení.
Podvozek je uskákány a potřebuje právě aftermarketovou péči, když chybí poddajnost, tak ho prostě nevyužiješ, nebude nerovnosti absorbovat, ale dokáže na nich nepříjemně hopsat. To dokáže dost vyděsit a neužiješ si ho tolik, kolik opravdu nabízí. Nicméně řešení tu jsou, byť pomocí úpravy sériového provedení.
Přesně tak, pobaví, když diesedezoláti se zkušenostmi z bruntálského JZD radí, jak to mají dělat v desetimilionových megapolích ala Tokio....
Mne na tom autě ještě více překážel manuál. Na okruhu ne, ale při normální jízdě, pokud chceš třeba na okresce předjíždět aut, co jede 80-90, máš dvojku, dáš plnej, asi za 2s už si na omezovači a jedeš stovkou, takže musíš zase řadit vedle auta 😁 Naopak se mi moc libilo, jak to auto umi jet i klidně 😊
Otázkou je , jestli ho chceš v takovémto kupátku ;-\ Bláznivý Yaris OK, ale sem by se hodil víc poladěný 4válec 2.4l někam ke 300k než to dolovat z 3hrnku 😉
Ne, byl to originál, předváděcí auta Toyoty, jedna z nich byla i zde testována. Jasné, že to nedělá kravál, ale když to srovnáš s HTP tak to zvuk prostě má a myslím, že takhle o každém R3 přemýšlí většina lidí... evokuje jim to HTP
Yaris hezký zvuk nemá, určitě ne se sériovým výfukem, proto ho všichni mění za aftermarket. Takže to, co jsi slyšel, byla 100% úprava. Jinak motoricky i podvozkově je to řízená střela. Taky jsem se svezl a při nejblížší příležitosti ho běžel objednat. :-!