Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetá Mazda 6 III (typ GJ/GL): S nejmladším dieselem bez obav

15 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
auto koupíš o 100t levněji než benzín, za 100 uděláš repas toho motoru a máš auto s novým motorem s vyměněnými vačkami, který jede, nežere a chová se kultivovaně. Jako vlastník 2,5i prohlašuji, že i 150k diesel jede výrazně lépe. Při stejném zrychlování diesel nechá 6ku, ale benzín to pošle na 4ku.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, mne ta 2.5i docela seděla, asi to neni trhač asfaltu, ale ja mam atmo s menicem rad. Ja mel vetsi problem s tim, jak auto (2013/14- neoamatuji si, poctivych 130 tisic najeto a nebourane) bylo rozvrzane v interieru a jak moc byl v aute hluk (a to i po dodatecnem vytlumeni profi firmou ) od podvozku a aerodynamicky hluk. Dost rozporuplnne auto, ktere jako ojetina potesi ridice, ale bude mit dost negativ pro cestovani. Ale snad pofacelift je na tom lepe
Avatar - xxc
xxc
Odkedy je pre uzivatelov Renaultu problem hluk a vrzganie interieru? Existuje aj nieco horsie ako Renault? :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mozna by si se divil …. stačí ten Renault neroz*** svym imbecilnim řidičskym stylem a je to pak mnohem lepší :)
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ozzmane moje Mazda má 10 let, od podvozku je to odhlučnění horší než Passat, kolem bočních jaksi fučí, ale rozvrzané to auto není ani trochu. Nejhorší opotřebení je luskající omezovač řidičových dveří.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ja se nehadam, zkousel jsem takto ojety jeden kus a sam majitel si na to stezoval, proti memu Mondeu, s kterym to srovnaval a je defakto stejne stare (2015) a stejne ojete (127 tisic km) to bylo hodne znat. Jinak ja bych rozhodne dal prednost v Mazde te 2.5i pred skyD
Avatar - xxc
xxc
co ma ojetost s vrzganim interieru? ono niektori ludia ani netusia, ze auto nema hucat a vrzgat, tak to nepovazuju za nejaku chybu :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tobe asi nevysvetlim, ze kdyz budes nekde s autem litat na rozbite silnici, tak se casem rozvrze kde co, zejo ?
Avatar - Flai
Flai
Za 100 tisíc opravit tento motor? Co jsem četl tak základní oprava je tak 200 tisíc korun až po smrt motoru za 500 tisíc korun! Všechno na to je drahé a druhovýroby neexistují nebo nekvalitní. Tohle může koupit jenom neznalec
Avatar - Flai
Flai
Nepomůže jenom pouhá "výměna vaček" ty železné piliny z vaček se dostaly všude olejem a zničily postupně všechno příslušenství motoru=
dvojice turbodmychadel
rozvodový řetěz
pístní kroužky, válce
posilovač brzd
a nejvíce smrtící olejové čerpadlo
tam je oprava za statisíce korun
rohor
protože majitel ty černé čmoudy nečuchá, to čuchají ti, co jedou za ním. Ale ne, dieslovému motoru nevytýkám nic. Problém je ve zvrhlém českém státu, který nefunguje. Včera info, že dálnice stavíme 15x pomaleji, než Poláci. Je mi stydno. Jak za komančů je mi stydno za tuto zem. A je úplně lhostejno, jestli je tam ožralý sprosťák Kalousek, oligarcha Babiš a nebo trapný signalista Fiala.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Kamaráde, problém jsou lidé v tomto státě. Debilní národ, jak jednou prohlásil M. Zeman..... :-(
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Flai
Flai
Ono na tomhle je nejstrašnější ten přístup importéra k zákazníkům. Když člověk četl takovéto hororové příběhy. Kdy například zákazník koupil novou Mazdu 6 za 900 tisíc korun a po 3 letech se mu vysypal motor a servis neuznal reklamaci A řekli mu že nový motor, příslušenství jako rozvody,dvoje turba,atd tohle komplet všechno oprava za 500 tisíc korun! Ano slovy půl miliónu korun oprava motoru!!! Přitom Německu standardně Mazda měnila motory na záruku zdarma Nejhorší kdo tyhle auta koupí jako ojetinu a neví o tomto problémů To potom jedině odvézt na vrakoviště
maca02
Jo, tohle jsem právě doufal, že sem někdo napíše. Jeden průšvih jsou vačky, druhý, ale o to důležitější a řekl bych ještě mnohem výraznější, je přístup importéra/značky k problému. Kašlali na zákazníky, jinak se to říct nedá.