Mazda 6 je tak trochu smolař. Když už se dočkala lepší protikorozní ochrany, střelila se do nohy problémovým dieselem. Všechny ale neházejme do jednoho pytle.
auto koupíš o 100t levněji než benzín, za 100 uděláš repas toho motoru a máš auto s novým motorem s vyměněnými vačkami, který jede, nežere a chová se kultivovaně. Jako vlastník 2,5i prohlašuji, že i 150k diesel jede výrazně lépe. Při stejném zrychlování diesel nechá 6ku, ale benzín to pošle na 4ku.
No, mne ta 2.5i docela seděla, asi to neni trhač asfaltu, ale ja mam atmo s menicem rad. Ja mel vetsi problem s tim, jak auto (2013/14- neoamatuji si, poctivych 130 tisic najeto a nebourane) bylo rozvrzane v interieru a jak moc byl v aute hluk (a to i po dodatecnem vytlumeni profi firmou ) od podvozku a aerodynamicky hluk. Dost rozporuplnne auto, ktere jako ojetina potesi ridice, ale bude mit dost negativ pro cestovani. Ale snad pofacelift je na tom lepe
Ozzmane moje Mazda má 10 let, od podvozku je to odhlučnění horší než Passat, kolem bočních jaksi fučí, ale rozvrzané to auto není ani trochu. Nejhorší opotřebení je luskající omezovač řidičových dveří.
Ja se nehadam, zkousel jsem takto ojety jeden kus a sam majitel si na to stezoval, proti memu Mondeu, s kterym to srovnaval a je defakto stejne stare (2015) a stejne ojete (127 tisic km) to bylo hodne znat. Jinak ja bych rozhodne dal prednost v Mazde te 2.5i pred skyD
Za 100 tisíc opravit tento motor? Co jsem četl tak základní oprava je tak 200 tisíc korun až po smrt motoru za 500 tisíc korun! Všechno na to je drahé a druhovýroby neexistují nebo nekvalitní. Tohle může koupit jenom neznalec
Nepomůže jenom pouhá "výměna vaček" ty železné piliny z vaček se dostaly všude olejem a zničily postupně všechno příslušenství motoru=
dvojice turbodmychadel
rozvodový řetěz
pístní kroužky, válce
posilovač brzd
a nejvíce smrtící olejové čerpadlo
tam je oprava za statisíce korun
protože majitel ty černé čmoudy nečuchá, to čuchají ti, co jedou za ním. Ale ne, dieslovému motoru nevytýkám nic. Problém je ve zvrhlém českém státu, který nefunguje. Včera info, že dálnice stavíme 15x pomaleji, než Poláci. Je mi stydno. Jak za komančů je mi stydno za tuto zem. A je úplně lhostejno, jestli je tam ožralý sprosťák Kalousek, oligarcha Babiš a nebo trapný signalista Fiala.
Ono na tomhle je nejstrašnější ten přístup importéra k zákazníkům. Když člověk četl takovéto hororové příběhy. Kdy například zákazník koupil novou Mazdu 6 za 900 tisíc korun a po 3 letech se mu vysypal motor a servis neuznal reklamaci A řekli mu že nový motor, příslušenství jako rozvody,dvoje turba,atd tohle komplet všechno oprava za 500 tisíc korun! Ano slovy půl miliónu korun oprava motoru!!! Přitom Německu standardně Mazda měnila motory na záruku zdarma Nejhorší kdo tyhle auta koupí jako ojetinu a neví o tomto problémů To potom jedině odvézt na vrakoviště
Jo, tohle jsem právě doufal, že sem někdo napíše. Jeden průšvih jsou vačky, druhý, ale o to důležitější a řekl bych ještě mnohem výraznější, je přístup importéra/značky k problému. Kašlali na zákazníky, jinak se to říct nedá.