Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
rohor
protože majitel ty černé čmoudy nečuchá, to čuchají ti, co jedou za ním. Ale ne, dieslovému motoru nevytýkám nic. Problém je ve zvrhlém českém státu, který nefunguje. Včera info, že dálnice stavíme 15x pomaleji, než Poláci. Je mi stydno. Jak za komančů je mi stydno za tuto zem. A je úplně lhostejno, jestli je tam ožralý sprosťák Kalousek, oligarcha Babiš a nebo trapný signalista Fiala.
Kamaráde, problém jsou lidé v tomto státě. Debilní národ, jak jednou prohlásil M. Zeman..... :-(
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Flai
Ono na tomhle je nejstrašnější ten přístup importéra k zákazníkům. Když člověk četl takovéto hororové příběhy. Kdy například zákazník koupil novou Mazdu 6 za 900 tisíc korun a po 3 letech se mu vysypal motor a servis neuznal reklamaci A řekli mu že nový motor, příslušenství jako rozvody,dvoje turba,atd tohle komplet všechno oprava za 500 tisíc korun! Ano slovy půl miliónu korun oprava motoru!!! Přitom Německu standardně Mazda měnila motory na záruku zdarma Nejhorší kdo tyhle auta koupí jako ojetinu a neví o tomto problémů To potom jedině odvézt na vrakoviště
Jo, tohle jsem právě doufal, že sem někdo napíše. Jeden průšvih jsou vačky, druhý, ale o to důležitější a řekl bych ještě mnohem výraznější, je přístup importéra/značky k problému. Kašlali na zákazníky, jinak se to říct nedá.
×
Sdílení komentáře
×
dvojice turbodmychadel
rozvodový řetěz
pístní kroužky, válce
posilovač brzd
a nejvíce smrtící olejové čerpadlo
tam je oprava za statisíce korun