Novinky
Proč Hyundai Santa Fe vypadá tak, jak vypadá? Kombinuje město a outdoor, říká šéfdesignér
27 komentářů
což respektuji, ale Korejci v oblasti dizajnu se nebojí a umí. Doby, kdy kopírovali ostatní jsou už dávno pryč.
Co se týká chybějící nafty, je škoda, že není možnost výběru. Ale třeba už když vyšlo Sorento, tak kdybych si měl vybírat 2.2 naftu nebo 1.6 HEV, tak volím HEV. V tuto chvíli benzín-full hybrid považuji za ideální řešení, kde se kombinují výhody elektriky a spalováku. Jasně na dálnici nafta bude úspornější, ale ve městě zase HEV. HEV má výhodu klidněšího chodu a hladkých rozjezdů.
A tato auta se používají jako univerzální rodinné auto, nejenom jako dálniční křižníky.
Co se týká chybějící nafty, je škoda, že není možnost výběru. Ale třeba už když vyšlo Sorento, tak kdybych si měl vybírat 2.2 naftu nebo 1.6 HEV, tak volím HEV. V tuto chvíli benzín-full hybrid považuji za ideální řešení, kde se kombinují výhody elektriky a spalováku. Jasně na dálnici nafta bude úspornější, ale ve městě zase HEV. HEV má výhodu klidněšího chodu a hladkých rozjezdů.
A tato auta se používají jako univerzální rodinné auto, nejenom jako dálniční křižníky.
S tímto projektem jsme začali před čtyřmi a půl lety. Pořád sledujeme data, abychom předpověděli budoucí trendy. ....a kopírujeme.... :-!
Např Tuscon 1.6 PHEV 132kW utáhne jen 1350kg, děs :no: 2.0CRDi 136kW max. 1900kg…
S tim tahanim privesu mas ale pravdu, tam by nafta byla lepsi. Ale osobne jsem na silnicich par Santa Fe aktualni generace potkal a za zadnym jsem nevidel prives.
Chápu, že někdo má SUV jen na vyjádření statutu. Ale já ho vidím jako celek. Když si pořídím takové auto, budu ho využívat naplno. A´t chceš nebo ne, s tou 2.2CRDI dává větší smysl než 1.6PHEV s omezenou nosností i tažnou silou...
A priste mozna napis, jestli kritizujes hybridy obecne nebo jen PHEV, at v tom neni zmatek 😉
Když už bych si musel nějaký hybrid vzít, vzal bych Santa Fe full hybrid než PHEV - trozdíl je 150kg hmonosti a utáhne o 300kg víc... Dynamika stejná a nemusíš dobíjet...
Nedá se vůbec paušalizovat a neustále se to vyvíjí. Osobně beru hodně s rezervou PHEV, které sčítají výkon elektromotoru se spalovákem a podávají to jako výkon soustavy. Ale jak jsem psal, ono to taky nemusí znamenat že jsi bez výkonu, protože udávaný stav 0% baterky nemusí ve skutečnosti být 0%, ale 10% aby se to vykrylo…
Třeba ta Octavia RS iV. Nemám s ní zkušenost, ale tipuji, že to bude 100% shodný pohon s tím VW PHEV pohonem co má jinak asi 160 kw. Jen to boostuje víc elektromotor aby to mělo víc celkových kilowatt (180). A pak se právě ta mezní situace kdy není z čeho brát projeví častěji a výrazněji ve smyslu poklesu výkonu.
Mám ešte starú 508 doma a ten má 2t na TZ.