Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Xylo
Už z jména generální ředitele je jasné o co tady jde a stačí jen doplnit, že od roku 2017 je majoritním vlastníkem Geely.
Smutné. A takto to v budoucích letech dopadne i s daleko většími evropskými značkami. Jen kvůli levičáckým zločincům sedícím v Bruselu! 😲 :no: :no: :no:
Tož ne zrovna zločinci. Levicový snad. Bylo by dobře vědět, kdo a jak "zelenou hordu" financoval a vedl, že se jim celý záměr tak povedl. Část viny na tom mají samotní ropní producenti, kteří podcenili dopad vysokých cen ropy na odklon od spalováků a příklon k EV. Elektro-lobby toho velmi chytře využila a spolu s vyvolanou hysterií ohledně globálního oteplování (prosím neplést si to s homosexuály... :-! ), napřed "zpracovala" ekology a ti následně pronikli do vzdělávajícího systému a společně pak vyvinuli tlak na politiky. A prosím nezapomínat, že tento proces je "v běhu" už přes 50 let.... 😒
čínskej Lotus jako SUV na elektriku.... ale tak když za to lidi připlatí, proč ne 😒] 😒] 😒] klasickým fanouškům už je to asi dokonale jedno. Značka prostě skončila, logo žije bizarním posmrtným životem....
Ta Emira je pořád v duchu filiosfoie Lotusu. viděl sem několik testů od britů a sami jí chválí a to testovali lidi, co jezdili s několika různými starými Lotusy.
Bohužel je poslední...
Bohužel je poslední...
no presne.... posledni.... pak uz to pujde jinam. To same ceka Alfu a mnoho mnoho dalsich....
Možná čeká, to ukáže až čas.
Já tak rychlej sešup u Italů nečekám. Myslím, že dokud nebude Stellantis úplně na kříži, jako že zatím to tak nevypadá, značky prodávat nebude. A i kdyby něco nakrásně v budoucnu musel vodhodit do frcu, rozhodně Fiat, Alfa, Lancia a Maserati nepůjdou do světa první. Jak je vidět, ani jim tak moc nevadí držet Lancii na JIPce na hadičkách v umělém spánku víc jak 10 let a Alfa je zhruba stejnou dobu zdravá jen na voko, má jedinou kliku, že se díky 3 - 4 modelům vždycky sama tak nějak třikrát do tejdne dobelhá v křeči na dialýzu.
Já tak rychlej sešup u Italů nečekám. Myslím, že dokud nebude Stellantis úplně na kříži, jako že zatím to tak nevypadá, značky prodávat nebude. A i kdyby něco nakrásně v budoucnu musel vodhodit do frcu, rozhodně Fiat, Alfa, Lancia a Maserati nepůjdou do světa první. Jak je vidět, ani jim tak moc nevadí držet Lancii na JIPce na hadičkách v umělém spánku víc jak 10 let a Alfa je zhruba stejnou dobu zdravá jen na voko, má jedinou kliku, že se díky 3 - 4 modelům vždycky sama tak nějak třikrát do tejdne dobelhá v křeči na dialýzu.
Arese
A to se "vyplatí"!
https😐/www.autoforum.cz/…late-jeste-vice/
Hodně úsměvný příběh
https😐/www.autoforum.cz/…-spalovaci-aut👋
Hybridní průser
https😐/www.autoforum.cz/…once-uspornejsi/
Taková "škoda"!
https😐/www.autoforum.cz/…once-uspornejsi/
...a ještě "skvělá" použitelnost nákladní Tesly😒br />https😐/www.autoforum.cz/…once-uspornejsi/
https😐/www.autoforum.cz/…late-jeste-vice/
Hodně úsměvný příběh
https😐/www.autoforum.cz/…-spalovaci-aut👋
Hybridní průser
https😐/www.autoforum.cz/…once-uspornejsi/
Taková "škoda"!
https😐/www.autoforum.cz/…once-uspornejsi/
...a ještě "skvělá" použitelnost nákladní Tesly😒br />https😐/www.autoforum.cz/…once-uspornejsi/
Chapman se musí obracet v hrobě.....
A znam pána co jezdí den co den ve 40 let starým Chevroletu.
A kdo z bohatších lidí má jednou auto na všechno - většina jich má několik 😄