aspoňže ta Emira má úspěch, jinak je smutné že značku vyrábějící celá desetiletí lehké sportovní vozy musí zachranovat těžký elektrický SUV.
Chapman se musí obracet v hrobě.....
Přesně tak, z formulace "transformace z tradiční automobilové značky do poskytovatele elektromobility" musí být tradičním příznivcům Lotusu na zvracení! :-O:-O:-O:no:
Ares, tobě ujel vlak, doba šla dál. Představ si, že ty prachy máš, prostě balík. A teď si máš vybrat auto, jakýsi puritánský sporťák, který zavřeš do garáže nebo si koupíš gazíka, ve kterém budeš jezdit den co den. Je to jasné, že, mi se to taky nelíbí, ale naprosto to chápu. Co vadí je, že už nebude Mazda6. Stačilo udělat CX 60 kombi.
Je to smutné, ale čiste technicky kde by bolo dnes Porsche nemať duo Cayenne a Macan ? Obľuba SUV sa nám nemusí páčiť, ale je fakt že posledné roky ťahajú predaje a podobným menším výrobcom zabezpečujú potrebný cash na menšinové modely.
Smutné. A takto to v budoucích letech dopadne i s daleko většími evropskými značkami. Jen kvůli levičáckým zločincům sedícím v Bruselu! :-O:no::no::no:
Tož ne zrovna zločinci. Levicový snad. Bylo by dobře vědět, kdo a jak "zelenou hordu" financoval a vedl, že se jim celý záměr tak povedl. Část viny na tom mají samotní ropní producenti, kteří podcenili dopad vysokých cen ropy na odklon od spalováků a příklon k EV. Elektro-lobby toho velmi chytře využila a spolu s vyvolanou hysterií ohledně globálního oteplování (prosím neplést si to s homosexuály... :-! ), napřed "zpracovala" ekology a ti následně pronikli do vzdělávajícího systému a společně pak vyvinuli tlak na politiky. A prosím nezapomínat, že tento proces je "v běhu" už přes 50 let.... :-(
čínskej Lotus jako SUV na elektriku.... ale tak když za to lidi připlatí, proč ne :-[]:-[]:-[] klasickým fanouškům už je to asi dokonale jedno. Značka prostě skončila, logo žije bizarním posmrtným životem....
Ta Emira je pořád v duchu filiosfoie Lotusu. viděl sem několik testů od britů a sami jí chválí a to testovali lidi, co jezdili s několika různými starými Lotusy.
Já tak rychlej sešup u Italů nečekám. Myslím, že dokud nebude Stellantis úplně na kříži, jako že zatím to tak nevypadá, značky prodávat nebude. A i kdyby něco nakrásně v budoucnu musel vodhodit do frcu, rozhodně Fiat, Alfa, Lancia a Maserati nepůjdou do světa první. Jak je vidět, ani jim tak moc nevadí držet Lancii na JIPce na hadičkách v umělém spánku víc jak 10 let a Alfa je zhruba stejnou dobu zdravá jen na voko, má jedinou kliku, že se díky 3 - 4 modelům vždycky sama tak nějak třikrát do tejdne dobelhá v křeči na dialýzu.