Opravu dvakrát převyšující pořizovací cenu vozu potřebuje Hyundai ix35 s vodíkovými palivovými články, třebaže od novoty nenajezdil ani 100 tisíc kilometrů. Záruka už skončila, přesto automobilka hledá „vstřícnější cestu“.
Nehľadať riešenie a spôsob, ako sa z toho vyvliecť, ale rovno mu dať nové auto. Keď bol niekto pred ôsmimi rokmi ochotný si kúpiť Hyundai za 50-tisíc eur, tak by ho mal importér nosiť na rukách.
A pak to nové auto bude chtít každý - vodíkáři s vadným článkem, majitelé EV s KO baterií, někdo se zadřeným motorem. Holt proto je tu záruka a po jejím konci je to o modlení.
A samozrejme ten cteny a vazeny zakaznik na vsetko vzdy doplati... a my ako ludstvo chceme lietat na mars a budovat mimozemske civilizacie .... pecka ;-)
To je u Hyu typické. Strašný průkopník, ale když se to pak podělá, tak zákazník nad cenami dílů omdlévá. To je takový problém u toho už tak ztrátového modelu, v podstatě kusovky, zadotovat náhradní díly, nebo aspoň auta odkupovat?
Ano bylo by pěkné, kdyby to auto opravil Hyundai třeba zadarmo. Ale nadruhou stranu, když si kupuješ nějakou novinku (stále i dnes nová drahá technologie), tak musíš počítat po záruce v případě problémů s vysokými náklady, nebo prostě odpisem. To platí nejen u aut.Hi tech novinky, větší riziko ztráty než u osvědčených věcí.
Co pak mají říkat uživatelé zde https://www.autoforum.cz/…-nej-dalsi-rana/
Jak typické pro celý tento koncern a to není žádná nová budoucí technika, ale běžné motory.