Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Výkon není všechno! Čtyřválcový Mercedes-AMG C 63 nezaujal

20 komentářů

Avatar - speedfred
speedfred
chytia konečne za rypák a do takýchto modelov dávajú mormálne spaľováky ako továreń na emócie.
Eko nech si nehajú do iných kategórií.
Arese
Vedení Mercedesu se očividně domnívalo, že jejich nejnáročnější zákazníci, kteří kupují ultradrahé sportovní modely AMG, jsou úplní blbci. No, nejsou, pánové, nejsou! 😒] 😒] 😒] Vždyť který zákazník milující řízení by toužil po komplikovaném a těžkém hybridu s ošizeným spalovacím motorem? 😲
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ze za tie prachy od nich uz len jedine Gecko :yes:

A tym celym zbytkom portfolia nech oblbuju vieme koho... ono sa stejne stale este chyti dost solventnych v domneni ze ... ved medved ne ... ale tym tie prachy stejne chybat nebudu... takze aj ovca ostane cela a vlk... pardon medved sa tiez nasyti... tomu sa povie premiova sikovnost ... :yes:
Avatar - Markus1
Markus1
Ty uz s tym Gckom ….. povedz v com je to Gecko take uzastne?
Okrem pozerstva a statusu v nicom…..mal som tu cest mesiac na gecku jazdit a to auto si samo sebe odporuje….zvonku obluda-dnuka nic moc priestorovo,posobi ako offroad ale v amg verziach dobre ze nema slicky, ma cez 500ps(amg) ale jazdi ako traktor, stoji palku ale ked zavries dvere znie to ako trabant……
webpaja
z čeho vychází tvá teze?
dodo24
To vazne? Chlapec s Polom v trendline povazuje za jedine rozumne auto od mercedesu Gčko? Velmi fundovaný názor teda. Všade bol, všetko videl.
Avatar - Markus1
Markus1
Co cakas od cloveka co tu roky fuckoval koncern a velebil h/k a nakoniec kupil polo….
Avatar - PicoBello
PicoBello
Byť zákazníkom Mercedesu, zvlášť ich performance modelov, hádam by ma aj urazilo, keby o mne vyhlásili, že ma počet valcov nezaujíma.
Avatar - del42sa
del42sa
Podle mě udelali chybu, že tam nedali tříválec, s tim by to bylo konečně terno 😁
ericn
Spíš jen 2hrnek 0,9l od Fiatu samozřejmě řádně hybridizovaný, to by byla teprve pecka 😒] :yes:
Arese
😒] :yes:
Mr.Murphy
je podle rychleho hledani v mobilu o 500kg vyssi nez u Giulie QV 😁 😁 😁 😁
webpaja
To určitě klienty modelů AMG taky nezajímá, stejně jako motorizace. Podle německých testů dostává C43 od M340i řádně naloženo.

C63 je na tom podobně😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
kesumb
je to o 200kg tezsi nez byla nemhev benzinova q7….

Ve svete lehci a levnejsi m3 si to bude priznivce hledat tezko.
Mr.Murphy
s tou Q7 je to debakl 😒]
displacement
Já (jakožto majitel E63) bych si tohle jako 2. auto do rodiny představit uměl představit.
Ale muselo by to stát 1/2, maximálně 2/3 ceny. Cokoliv nad 2/3 je z mého pohledu neakceptovatelné, neboť se na mě v podobné hladině jako na zájemce po očku kouká třeba RS4 s V6 (v Reichu od 87 500 EUR).
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak to je opravdu nečekané, že vrcholný model prémiového sedanu si lidi nekupují, aby mohli machrovat, kolik km projedou na elektřinu po městě, kolik koní to doluje z čtyřválce a jak dobře to fejkuje zvuk motoru.
webpaja
Elektromotor je důležitou složkou výkonu právě kvůli R4. Problém je hmotnost celého ústrojí, vůbec by mi nevadilo, že můžu jezdit město a příměsto na elektriku.
MrBeranek
Ať si ten čtyřvál strčí někam! Z osmiválce přeskočit na čtyřválec? Jen ať si nabijou rypák.
Pepa__007
Ted je treba kde vybírat a jit ke konkurenci. Ale az nebude kde brát, to bude terno a zájem o ojetiny. 😉
S green dealem na věčné časy. My ten svět zachranime.