Vedení Mercedesu se očividně domnívalo, že jejich nejnáročnější zákazníci, kteří kupují ultradrahé sportovní modely AMG, jsou úplní blbci. No, nejsou, pánové, nejsou! :-[]:-[]:-[] Vždyť který zákazník milující řízení by toužil po komplikovaném a těžkém hybridu s ošizeným spalovacím motorem? :-O
Ze za tie prachy od nich uz len jedine Gecko :yes:
A tym celym zbytkom portfolia nech oblbuju vieme koho... ono sa stejne stale este chyti dost solventnych v domneni ze ... ved medved ne ... ale tym tie prachy stejne chybat nebudu... takze aj ovca ostane cela a vlk... pardon medved sa tiez nasyti... tomu sa povie premiova sikovnost ... :yes:
Ty uz s tym Gckom ….. povedz v com je to Gecko take uzastne?
Okrem pozerstva a statusu v nicom…..mal som tu cest mesiac na gecku jazdit a to auto si samo sebe odporuje….zvonku obluda-dnuka nic moc priestorovo,posobi ako offroad ale v amg verziach dobre ze nema slicky, ma cez 500ps(amg) ale jazdi ako traktor, stoji palku ale ked zavries dvere znie to ako trabant……
Já (jakožto majitel E63) bych si tohle jako 2. auto do rodiny představit uměl představit.
Ale muselo by to stát 1/2, maximálně 2/3 ceny. Cokoliv nad 2/3 je z mého pohledu neakceptovatelné, neboť se na mě v podobné hladině jako na zájemce po očku kouká třeba RS4 s V6 (v Reichu od 87 500 EUR).
Tak to je opravdu nečekané, že vrcholný model prémiového sedanu si lidi nekupují, aby mohli machrovat, kolik km projedou na elektřinu po městě, kolik koní to doluje z čtyřválce a jak dobře to fejkuje zvuk motoru.
Elektromotor je důležitou složkou výkonu právě kvůli R4. Problém je hmotnost celého ústrojí, vůbec by mi nevadilo, že můžu jezdit město a příměsto na elektriku.
Ted je treba kde vybírat a jit ke konkurenci. Ale az nebude kde brát, to bude terno a zájem o ojetiny. 😉
S green dealem na věčné časy. My ten svět zachranime.