Novinky
del42sa
9
Podle mě udelali chybu, že tam nedali tříválec, s tim by to bylo konečně terno 😁
Přejít do diskuze
Vedení Mercedesu se očividně domnívalo, že jejich nejnáročnější zákazníci, kteří kupují ultradrahé sportovní modely AMG, jsou úplní blbci. No, nejsou, pánové, nejsou! 😒] 😒] 😒] Vždyť který zákazník milující řízení by toužil po komplikovaném a těžkém hybridu s ošizeným spalovacím motorem? 😲
Ty uz s tym Gckom ….. povedz v com je to Gecko take uzastne?
Okrem pozerstva a statusu v nicom…..mal som tu cest mesiac na gecku jazdit a to auto si samo sebe odporuje….zvonku obluda-dnuka nic moc priestorovo,posobi ako offroad ale v amg verziach dobre ze nema slicky, ma cez 500ps(amg) ale jazdi ako traktor, stoji palku ale ked zavries dvere znie to ako trabant……
Okrem pozerstva a statusu v nicom…..mal som tu cest mesiac na gecku jazdit a to auto si samo sebe odporuje….zvonku obluda-dnuka nic moc priestorovo,posobi ako offroad ale v amg verziach dobre ze nema slicky, ma cez 500ps(amg) ale jazdi ako traktor, stoji palku ale ked zavries dvere znie to ako trabant……
Byť zákazníkom Mercedesu, zvlášť ich performance modelov, hádam by ma aj urazilo, keby o mne vyhlásili, že ma počet valcov nezaujíma.
Spíš jen 2hrnek 0,9l od Fiatu samozřejmě řádně hybridizovaný, to by byla teprve pecka 😒] :yes:
chytia konečne za rypák a do takýchto modelov dávajú mormálne spaľováky ako továreń na emócie.
Eko nech si nehajú do iných kategórií.
Eko nech si nehajú do iných kategórií.
Ted je treba kde vybírat a jit ke konkurenci. Ale az nebude kde brát, to bude terno a zájem o ojetiny. 😉
S green dealem na věčné časy. My ten svět zachranime.
S green dealem na věčné časy. My ten svět zachranime.
Ať si ten čtyřvál strčí někam! Z osmiválce přeskočit na čtyřválec? Jen ať si nabijou rypák.
To vazne? Chlapec s Polom v trendline povazuje za jedine rozumne auto od mercedesu Gčko? Velmi fundovaný názor teda. Všade bol, všetko videl.
Tak to je opravdu nečekané, že vrcholný model prémiového sedanu si lidi nekupují, aby mohli machrovat, kolik km projedou na elektřinu po městě, kolik koní to doluje z čtyřválce a jak dobře to fejkuje zvuk motoru.
Já (jakožto majitel E63) bych si tohle jako 2. auto do rodiny představit uměl představit.
Ale muselo by to stát 1/2, maximálně 2/3 ceny. Cokoliv nad 2/3 je z mého pohledu neakceptovatelné, neboť se na mě v podobné hladině jako na zájemce po očku kouká třeba RS4 s V6 (v Reichu od 87 500 EUR).
Ale muselo by to stát 1/2, maximálně 2/3 ceny. Cokoliv nad 2/3 je z mého pohledu neakceptovatelné, neboť se na mě v podobné hladině jako na zájemce po očku kouká třeba RS4 s V6 (v Reichu od 87 500 EUR).
je to o 200kg tezsi nez byla nemhev benzinova q7….
Ve svete lehci a levnejsi m3 si to bude priznivce hledat tezko.
Ve svete lehci a levnejsi m3 si to bude priznivce hledat tezko.
Elektromotor je důležitou složkou výkonu právě kvůli R4. Problém je hmotnost celého ústrojí, vůbec by mi nevadilo, že můžu jezdit město a příměsto na elektriku.
To určitě klienty modelů AMG taky nezajímá, stejně jako motorizace. Podle německých testů dostává C43 od M340i řádně naloženo.
C63 je na tom podobně😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
C63 je na tom podobně😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
Ze za tie prachy od nich uz len jedine Gecko :yes:
A tym celym zbytkom portfolia nech oblbuju vieme koho... ono sa stejne stale este chyti dost solventnych v domneni ze ... ved medved ne ... ale tym tie prachy stejne chybat nebudu... takze aj ovca ostane cela a vlk... pardon medved sa tiez nasyti... tomu sa povie premiova sikovnost ... :yes:
A tym celym zbytkom portfolia nech oblbuju vieme koho... ono sa stejne stale este chyti dost solventnych v domneni ze ... ved medved ne ... ale tym tie prachy stejne chybat nebudu... takze aj ovca ostane cela a vlk... pardon medved sa tiez nasyti... tomu sa povie premiova sikovnost ... :yes: