Pětiválcový formentor je sice limitovanou edicí, ale pokud chcete něco ještě exkluzivnějšího, možná i se sběratelským potenciálem, je tu pro vás edice Taiga Grey.
.... tak určitě.... ;-) Můj názor je že to tu dvoumilionovou hodnotu neudrží ani náhodou....
Jinak teda osobně nechápu proč chce někdo nadupaný crossover na tuhém podvozku a brutálně nízkoprofilových pneu, ale tak evidentně takoví lidé jsou.... Každé zboží má svého kupce, i takové auto (navíc s deb*lním infotaimentem).
Jakožto majitel podobně velkého SUV (akorát že za tři by se nekoupilo testované auto - tedy dnes už asi ano) tvrdím, že od SUV čekám něco jiného než raketu. Pohodlí, nadhled, pohodu a nějakou výkonovou rezervu na svižné předjetí/projetí se po zakroucené okresce.
Na blbnutí jsou tu jiná auta, za 2 mega určitě.
Můj názor, ač si umím představit, že se do toho někdo zblázní a chce to.
Ja rozlišujem auto a jeho cenu. Formentor VZ5 ako taký za mňa je super počin, jednak samotný Formentor vyzerá výborne, dramaticky a ostro, čiže už len ten samotný výzor je samostatný dôvod na kúpu. A osadenie motora R5 z neho robí výnimočné auto, ktoré na okreske vyplieska mnohé čisté hotheče. Takže kto nechce čistý hotheč, lebo napr. kvôli chrbtici potrebuje vyššie sedadlo, takýto v podstate zdvihnutý hotheč je riešenie.
Druhá vec je tá nezmyselná cena, za 2 mega (cca. 82000 eur) je to nonsens, za to chcem Porsche (Macan) a nie preznačkovaný Seat. Ale ako píšem nižšie, v Nemecku tie ceny sú reálne oveľa nižšie. A kúpiť päťvalec za povedzme 52t eur, to už je iná pesnička: https://suchen.mobile.de/…euge/search.html?…
Technicky samozřejmě velmi zajímavé, nějaké zákazníky si najde, ale pro mě bude Formentor vždy jeden velký nesmysl. Aneb nejlepší Formentor se jmenuje RS3 (Audi teda píše, že se nedá objednávat, ale whatever). Ani designově mě, stejně jako ostatní dnešní Seaty, nezaujal.
5* je uplny vtip.... ale tak co, nedavno tady dostal 4,5* cinsky EV kteremu spatne fungovala klima a mel hrozny infotaiment.... pohoda.... patrne i Trabant by tady dosta 3*....
Lebo cupra... a pritom novy tigi bude lepsi a lacnejsi... a za mna vsadim sa ze aj krajsi... alebo ked uz tak zobrat topku tonale s 206kw za take prachy
Ale cupra nie je o value for many ... proste si to kupia len ti co ju chcu... idu stylom DS... kde je tiez mainstreamovy produkt zabaleny do premioveho obalu ( najlepsie este s nejakou nestandardnou farbou kasne ) a za premiovu cenu... a nikto to tiez neriesi ... lebo... lebo DS... a tu mas pre zmenu lebo cupra... ono za 2 melony je defakto uz touareg... ale ok... opat sa vratim k tomu lebo cupra...
Pamätám sa, ako nám klient hovoril, že Slovensko najprv nedostane žiadne VZ5 lebo je o to na západe veľký záujem. Potom sa to zmenilo a prišla prvá várka, ktorá sa predala, medzitým sa uvoľnila druhá várka a potom aj tretia. A už to nevedia predať, na západe už dávnejšie nie, inak by sem neponúkli toľko kusov. :)
Presne ako píšeš, napr. na mobile de je 428 (!) Formentorov VZ5; to nesvedčí zrovna o nedostatkovom tovare. Naviac ceny sú tam nižšie než cenníkové (od 50t eur), to len potvrdzuje, že sa to moc za plnú cenu nekupuje a treba dávať zľavy. Takže kecy o investícii za 80000 eur, ktorá si udrží hodnotu, sú hrubo mimo.
Inak osobne proti Formentorovi nemám výhrady, naopak bol by to asi prvý crossover, o ktorom by som uvažoval a práve R5 je pre mňa najväčším lákadlom. Otázka skôr stojí, prečo kupovať znížený pritvrdený crossover s R5, keď je tu hotheč RS3.
Vyssi podvozek je prijemny, neni nutne se bat obrubniku, hrbolu, prudkych najezdu, retarderu... Zaroven SUV/crossover bude asi vzdycky pusobit dospeleji nez hatchback.
jasny.... ale proste takto - tohle auto bude v zacpanem meste brat 13, budes se porad bat o disky na supernizkych pneu a pohodlne to bude jak trakar.... proste do mesta fakt ne ;-)
Pockaj este na prichod euro 7 za 2 roky... ked uz aj fabia s mpi pod 20 tisic eur nebude a napriek tomu to aj tak bude stale jedno z najlacnejsich aut na trhu... kto chce usetrit tisicky eur tomu odporucam dovtedy stihnut este kupit auto s euro 6.... sam mam v tomto tiez fofry... ale stiham to ... :yes: