Technika
Je to pěkný článek, ale nedokážu si představit, že měním chladici kapalinu svépomocí, asi jako většina motoristů. Takže nejpodstatnější část článku je ta o typech chladící kapaliny s také ta, co dělat, když začne kapalina unikat ze systému.
Vy jste levý?
Dost nevhodná poznámka. Proč by musel být levý někdo, kdo nechce dělat práci pro kterou třeba nemá podmínky případně se mu taková činnost vůbec nevyplatí ?
Mám jen základní školu ale žasnu jak tento národ za 2 generace degradoval z původně šikovných lidí na dojížděče k Jadranu.
A víte že dnes to není jako na Felicii, žádný vypouštěcí ventil, více okruhů, plnění pod podtlakem?
Jasně, takže s tím se mi pojí několik dotazů. Která masově provozovaná auta v ČR toto vyžadují? A k čemu je článek, který poučuje o barvách kapalin tomu, kdo si to neumí vyměnit sám?
U nejnovějších a nejmodernějších aut to tak je, ale u těch potřeba výměny chladicí kapaliny ještě nenastala. Reálně se bavíme třeba o dekádu starých autech.
BTW Brzdovou kapalinu taky nemůžete jednoduše vypustit a pak napustit, přesto jsou lidé, kteří si tu výměnu sami dělají.
BTW Brzdovou kapalinu taky nemůžete jednoduše vypustit a pak napustit, přesto jsou lidé, kteří si tu výměnu sami dělají.
Že se někdo nezabývá servisem a opravami svých aut neznamená že degradoval. Třeba se zabývá něčím daleko důležitějším a výnosnějším kde je naopak velkým odborníkem
V minulosti servisy moc nefungovaly a auta byla mnohem jednodušší tak se opravy daly dělat svépomocí, ale doba se opravdu hodně změnila
V minulosti servisy moc nefungovaly a auta byla mnohem jednodušší tak se opravy daly dělat svépomocí, ale doba se opravdu hodně změnila
Streamovanim merču na youtube, rozumím.
A viděl jsi ty mudrci už nějaké modernější auto než Š120? Ono u moderních aut nejsou tyhle zásahy úplně jednoduchá činnost, takže proč to nepřenechat servisu, než si to měnit někde před barákem u chodníku a pak lít starou nemrznoucí směs do kanálu.
nesmíš si kupovat koncern, já si to měnil na Chargeru sám včetně termostatu, práce na pár minut.
Před koncem roku si si měnil sám tlumiče na Jaguaru a stabilizačaní tyčky a taky pohodička.
Takže žádný konec oprav doma s koncem šáde 120. Opravovat se daj i moderní auta, stačí o tom něco vědět , nebát se a mít základní nářadí jako gola sadu, stranové a očkové klíče, francouzáky, hevery na kolečkách na 2-3 tuny atd atd
Před koncem roku si si měnil sám tlumiče na Jaguaru a stabilizačaní tyčky a taky pohodička.
Takže žádný konec oprav doma s koncem šáde 120. Opravovat se daj i moderní auta, stačí o tom něco vědět , nebát se a mít základní nářadí jako gola sadu, stranové a očkové klíče, francouzáky, hevery na kolečkách na 2-3 tuny atd atd
Škoda , že pan redaktor neslyšel o slově REFRAKTOMETR , mohl tu nahnat plusové body. 😄 😄 😄
A to jsou které z uvedených v článku ?
S jednou výjimkou a tou je G13 od VW, která je na bázi glycerolu. Tedy byla, protože VW ji zavedl a po pár letech ji přestal používat.