Automobilka MAN představí na podzimním autosalonu užitkových vozidel RAI v Amsterdamu novou
generaci a koncepci dvou nejtěžších řad své produkce. Vznikly rozdělením dosavadní vrcholné linie
TGA na samostatné a specifikované TGX a TGS.
V dobách, kdy jsem ještě pracoval v Liazu a trucky mě zajímaly víc než osobáky mi vždycky ostatní říkali, že King of the road je Scania, ale MAM je Worker of the road. A mě vždycky many sice připadaly bez nápadu, ale nejvymakanější.
A tak to koukám i zůstane.
Momentalne su vozidla vsetkych vyrobcov v danom segmente ziadane (doby dodania nie skladoveho vozidla su bezne na jar buduceho roku). Nehovorim, ze MAN je zly, lebo dnes zly vyrobca nema sancu na prezitie, len si kazi meno poruchovostou. Viacero dopravnych firiem v posledmom case dalo zanovne TGA-cka prec pre ich poruchovost. Osobne poznam viacero prevadzkovatelov tychto vozidiel a ani jeden z nich, nema vylucne len tuto znacku. To asi o niecom hovori...
MAN nikdy kral ciest nebol! Konecne urobili slusny interier kabiny, ale exterier (hlavne predok) je ako zmes polsko-cinskeho dizajnu. Ale to neni podstatne, dufam ze prepracovali (a hlavne zvysili) spolahlivost a bezporuchovost... :'-(