Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW: Osmiválcová M3 je pouze předkrm, dorazí CSL

31 komentářů

Avatar - Dragon.001
Dragon.001
Hele, až budete překopávat střeva a odhazovat váhu. Zkuste Vy machrové udělat taky něco s vnějškem auta. Je to jedno z nejstrašnějších BMW a aut vůbec, co jsem kdy viděl. Děkuji autorovy, že do článku přidal fota starších. To jsem si zpravil chuť. 😄 Hlavně M3 CSL E46 >😁 dokonalý stroj a ty linie a křivky >😁 >😁 ale tohle?! 8-s to by člověk blil 😒
Vybodni se na studování a táhni dělat pak budes jezdit mozna taky M3,když nezkončís za pokladnou v Kauflandu s ing. před jménem. :yes:
Vybodni se na studování a táhni dělat pak budes jezdit mozna taky M3,když nezkončís za pokladnou v Kauflandu s ing. před jménem. :yes:
martinpapo
pisal o opaku, ako sa stale musia dotahovat na BMW, to ze sa dotiahnu sa nebojim ani plakat nebudem.vdaka takejto silnej konkurencii tu mame take fajnove auta.
martinpapo
v tomto prispevku som trosku narazal iba na tu vahu americkych aut, treba sa ist pozriet co oni vsetko povazuju za sport.
tudydudy
Konecne klepe na dvere poradny konkurent novemu Porsche GT3 RS.Doufam ze Bmw se znovu priplete do zavodu s timto dravcem a ze to bude radna podivana 😉
?? Clanok tusim hovori o dotahovani v opacnom smere...
Sportovní vlastnosti M3 jsou asi tak to jediné, v čem před konkurencí vyniká a v některých ohledech dokonce BMW výrazně ztrácí (interiér). To že se na BMW s příchodem nové M3 konkurence dotahuje ve sportovních kvalitách není srandovní, ale spíš k pláči.
A kdo by měl kvůli odborníkovi, jako jseš ty, vymýšlet novou R6, když mají dvě, jednu s turbem a druhou bez, navíc obě jsou těžší než osmička? Kopni se do rozkroku.
No nevim, jestli někdo považuje 300C za sportovní auto. Nebál bych se, že v USA neuměj udělat sportovní auto, nebo nedej bože supersport.
martinpapo
papo je odteraz registrovany _papo... konecneeeee
...tak skoro a uz je tu CSL.fajne ,fajne.je celkom srandovne ako sa vsetci musia dotahovat na BMW, dokonca aj taky kvalitny giganti ako AUDI a jeho kamos Mercedes hehe
...podla mna europa este vie ako tak stavat lahsie sporty.horsie je to s USA kde do 300C napchaju najvacsie co maju v produkcii a potom ze sportove auto.to uz radsej SUV s 600-750 konmi (porsche od Tech Artu alebo Gemballi)
...tak skoro a uz je tu CSL.fajne ,fajne.je celkom srandovne ako sa vsetci musia dotahovat na BMW, dokonca aj taky kvalitny giganti ako AUDI a jeho kamos Mercedes hehe
...podla mna europa este vie ako tak stavat lahsie sporty.horsie je to s USA kde do 300C napchaju najvacsie co maju v produkcii a potom ze sportove auto.to uz radsej SUV s 600-750 konmi(porsche od Tech Artu alebo Gemballi)
Nechci rejpat, ale aspon pro formu a autora clanku😒br />
CSL = Coupe, Sport, Leichtbau

Nikoliv L = Leichtmetall
dobře hnidopichu tak R6
A viděl jsi někdy v BMW V6, e😜erte?
člověk co neumí any vyjmenovaná slova a jezdí v M3 CSL ? 8-s sakra a já blbec studuju....
hele odborníku a kdo říká že by tam museli cpát V6ku ze staré M3 ? dej si facku
Avatar - Falco
Falco
A to o celých 15 kilogramů...V BMW hold umí!
Odborníku. Váhu, kterou by "ušetřili" přechodem na "lehčí" (každý blbec ví, že nový osmiválec je lehčí než stará řadová šestka) by zase nabrali těmi turby...
Honem sem s M3CSL.Měl jsem doma M3 E46,tu jsem prodal a koupil CSL.První svezení bylo neskutečné a nemohl jsem uvěřit že by mohl být takoví rozdíl v projevu auta od mormální M3jky a hlavně zvuk je brutální oproti normální.Zatím jsem ve V8 nejel ale asi to bude dobré,nebo takhle je to přece M3 to musí být dobré a V8CSL to bude něco.Jen aby měla aspoň váhu předešlé CSL.Slišel jsem od jednoho závodníka že vrchní hranice pro sportovní auto je 1400Kg potom začíná být auto těžkopádné.Mercedes a Audi,třeste se před M3!!!!!!!!!!!!
Jedno mesto v Nemecku. Sidlo automobilky AUDI.
amen hoši :yes:
v tom případě by mi bylo milejší kdyby tam nacpali menší lehčí šestiválec osazený třeba biturbem....
mohohol by mi niekto povedat co je to Ingolstadt?
přesně :yes:
JO M3 SL 😄 >😁
mercedesům jde už delší dobu vypnout stabiliz., ale není to dokumentovaná funkce.
Souhlasim. Sportovní auto není stovkách koní. Je to o ovladatelnosti, agilnosti a hlavně radosti z řízení. Zadní náhon, 150 koní a hmotnost okolo tuny dá mnohem více radosti. Nepotřebuju 500 koní a 2,5 tuny. SUV nejsou sportovní auta. Nepotřebuju jezdit 300 po dálnici, radši se pořádně prodeju po serpetinách v MX5 nebo S2000. Tady jde hlavně o prestž. Určitě jsou to skvělá auta, to bezesporu, ale já bych volil jinak.
No jasně, mysliš třeba v RS4 atmosférický V8 a v R8 ten samí motor. Ale myšlenka je správná. Ty hmotnosti jsou už opravdu strašidelné. Na druhou stranu jsou automobilky hodně tlačeny bezpečnostní a pokud chtějí jakž takž držet cenu a vyvarovat se drahých materiálů/konstrukcí, tak auta prostě přibývají na váze.
Kdy už to skončí? Pořád se ti němci trumfují ve výkonu motorů a dnešní auta už jsou o několik světelných let daleko od původní myšlenky sportovního auta. Kdyby do nich nedávali omezovače, tak si budou vyšlapovat na opravdové ss. A přitom se zapomíná na důležitější aspekty sportovních aut. Co třeba hmotnost? Nebo brzdy. Největší to neduh M5, M6 a teď i M3! Audi už pomalu nestačí ty desetiválce z Gallarda a tak cpe pod kapoty jejich přeplňované zlé dvojčata.