iné im neostáva aby porazili tie archaické spaľováky s výkonom min 2x vyšším čo majú už teraz.
Good luck.
gil54
3
Možná jim někdo konečně prozradil a vysvětlil otřepané Colinovo rčení že "zvýšením výkonu zrychlíte na rovinkách, snížením váhy zrychlíte všude".
DonVito
0
Mozna to vis i ty, ze snizenim vahy prijdes o kapacitu baterky / dojezd.
Udelat jedno rychly kolo na Nurburgringu pujde i s mensi kapacitou.
Ale jestli to bude pouzitelny pro normalni jizdu? Na to budou potreba baterky s vyssi energetickou i vykonovou hustotou.
gil54
0
To vysvětluj Chapmanovi, ne mně.
speedfred
0
Napíšem ti to takto. Ja tiež na plnú nádrž spravím 4-5 kôl (podľa BC) na NS ale keby som chcel jazdiť ďalej tak dotankujem vcelku rychlo a pokračujem. Neviem aké rýchle nabíjanie má toto a hlavne spotrebu energie.
Moja spotreba bola podľa dotankovania 44.7lna 100km (?) mám taký pocit.
Good luck.
Udelat jedno rychly kolo na Nurburgringu pujde i s mensi kapacitou.
Ale jestli to bude pouzitelny pro normalni jizdu? Na to budou potreba baterky s vyssi energetickou i vykonovou hustotou.
Moja spotreba bola podľa dotankovania 44.7lna 100km (?) mám taký pocit.
Normovanou spotrebu ma 30kWh/100km.
Na okruhu to bude tak 100?
😁
😁
To bych rekl, ze je skoro moc.