Milý pane Vaculiku,
opravdu obdivuji, s jakou urputností opakujete neustále vaše názorové nesmysly a představy.
Běžný člověk že nastaví teplotu na automatické klimě 1x za rok?!? Absolutní nesmysl! Už jen to, že doporučený maximální rozdíl proti venkovní teplotě je max 6 st.C!!!
Takže ano, teplotu na automatické klimě nastavuji a upravuji podle aktuálního počasí!
Dále ji nastavuji podle toho jestli svítí slunce nebo je pod mrakem. I když teplota vzduchu je stejná, tak pocitově je to velký rozdíl.
Dále ji nastsvuji podle toho, jestli jedu krátkou trasu nebo dlouhou. Čím kratší trasa, tím menší rozdíl v teplotách proti venkovní teplotě. Plus vliv že krátké trasy mám eko režim klimy...
Dále ji nastavuji podle toho, kdo zrovna je vedle mě nebo vedle koho jsem já. Málokdy se potkají dva, co jim vyhovuje úplně to samé.
Takže ano i automatická zónová klima musí umět snadno přenastavovat teplotu.
Přesně.Člověk co pěje ve 21 století ody na Trabanta....A chce,aby lidi startovaly auta bez vyšlápnuté spojky.Kdo o motorech něco ví,tak tuhle hloupost neaplikuje.
Vždyť má pravdu, viz minulý týden, ráno jedu do práce, venku cca 15, autoklima na 20, odpoledne jedu domů, venku 35, autoklima na 27, cestou postupně uberu. Kdybych jezdil furt s klikou na 22 v létě se nevyhrabu z angíny.
FoMoCo tazne je urobene tak, ze po nasadeni gule, zasunuti capu a zavlacky, je tam zospodu este srob. Ten treba na zaver dotiahnut, cim fixuje tazne, aby prave "nedrncalo". Na zaciatku zaberov na zdvihaku je ten srob jasne vidiet. Osobne som ho pre istotu vymenil za nerezovy, aby nahodou nezahrdzavel.
Presne tak, radil bych panu Vaculikovi nejprve vse radne nastudovat a az potom delat "negativni" hodnoceni s ponekud nepricetnym projevem.
To stejne se tyka i nastaveni otackomeru natrvalo. Staci si poradne prolistovat menu a zjistil by, ze otacky, spolu s teplotou oleje, jdou natrvalo nastavit na pristrojovy displej.
Naopak veci, ktere by kritizovat mozna sly, ani nezmini.