Veterán
Raritou je auto jako takovy.a ne jakej ma motor, barvu, vybavu,.... 😅 nejvetsi raritou je pak lahvove zelena octavie s okrovym interierem a kozenejma zidlema. Ta bude jen jedna. Tvl to je logika 😅
Pak že auta zdražujou.
Fabia za 500tis v roce 2001 s 85kw, 0-100 za 10.3s, se švihadlama vzadu a další kopa chybějící výbavy.
Prumerna mzda 14tis, dnes 36tis. No to přesně dneska by někdo za to dal že?
Fabia za 500tis v roce 2001 s 85kw, 0-100 za 10.3s, se švihadlama vzadu a další kopa chybějící výbavy.
Prumerna mzda 14tis, dnes 36tis. No to přesně dneska by někdo za to dal že?
To jsou ty ekonomické cykly, v 2010 jsem dohledal, že za 499 (514 kombi) začínala Fabia RS TSI 132kw s DSG.... jo, dnes víme, že to byl velký kamarád servisu, ale to nic nemění na tom, že to byla vrcholná motorizace 😊
Ja tam nevidím nic levnějšího. Jen dali výkonnější motor, trochu výbavy a dost bylo potřeba ještě připlatit. Porad jsme na půl mega.
Dnes 1.5tsi 110kw, stejná dynamika a 539900. Kde je to zdražení?
Dnes 1.5tsi 110kw, stejná dynamika a 539900. Kde je to zdražení?
Ono je ti dáno tím, že se na to díváš optikou české měny. V roce 2001 byla koruna velmi slabá, Euro stálo 34 Kč, dnes jen 24 Kč.
Když se na to podíváme z hlediska stabilnější měny, tzn. ceny v Německu v EUR. V roce 2001 základní verze cca 10 000 EUR, vrcholná verze s dvoulitrem cca 15 000 EUR. Dnes základní verze Fabie cca 18 000 EUR, vrcholná s 1.5 TSI cca 26 000 EUR až 28 000 EUR.
Když se na to podíváme z hlediska stabilnější měny, tzn. ceny v Německu v EUR. V roce 2001 základní verze cca 10 000 EUR, vrcholná verze s dvoulitrem cca 15 000 EUR. Dnes základní verze Fabie cca 18 000 EUR, vrcholná s 1.5 TSI cca 26 000 EUR až 28 000 EUR.
Ale na článek jsem klikl, takže účel asi splnil....
No tak máme psaný a nepsaný text. 😒]
A co taka zlta felicia fun... 1,6tka... pride mi "vzacnejsia" ako akakolvek fabia sedan