Novinky
díky kterému si ještě musí čtenáři našetřit na umělé plechové koleno.
Slovo kolenovomrd se užívá v mnoha recenzích na internetu, to slovo jsem nevymyslel.
Slovo kolenovomrd se užívá v mnoha recenzích na internetu, to slovo jsem nevymyslel.
K čemu ten šílený tablet, ošklivý a do auta nezapadá. Hrůznost na n-tou.
Montují ho takhle skoro všechny velké mainstreamové automobilky. Ano, je to hnus.
Uvidíme jak to bude vypadat naživo, osobně se mi nejvíc líbí zakomponování displeje v Giulii a Stelviu, kde nic netrčí do prostoru. Zatím mi asi nejvíc vadí ten volant, ten škodovácký dvojramenný je asi nejhnusnější v současném autoprůmyslu.
tak se koukni do Mazdy CX-60 a pochopíš že příšerně obrovské oku nelahodící tablety nejsou v autě zapotřebí.
Nebo na Voyah Free, i tenhle luxusní EV chápe že člověk nechce civět neustále na trčící display.
To nejsou ,Mazda to umí, proto píšu i o té Alfě, zas v Corolle Cross mi to přijde už moc velký, tady asi taky, ale zatím mě bije do očí víc ten hnusné volant.
Voyah o kterým píše rohYpnol - no ten test na garaz.tv jsem ani nedokoukal, to auto mi přijde asijsky kýčovitý, celkově to na mě působí jako Sama na kolech.
Voyah o kterým píše rohYpnol - no ten test na garaz.tv jsem ani nedokoukal, to auto mi přijde asijsky kýčovitý, celkově to na mě působí jako Sama na kolech.
Podle mě to není vůbec špatné, proti patlání na display rozhodně 100x lepší. Jestli by tam nestačil vrátit starý panel můžeme diskutovat, ale když může mít to jejich slavné id7 jen display, tak tohle je výhra. Snad displaye neodejdou rok po záruce a otázka je, jak budou vypadat po roce používání (škrábance, otisky) - nepochopím, proč se všude cpou dotykové plochy a piano black, koupíš auto, stojí to majlant a za den používání je vše upatlané.
Ano souhlas, taky se mi to docela líbí. Bod pro domácí automobilku v pomyslném souboji s VW. Superb vs Passat 1:0.
Superb a Passat by měly být stejná auta vyvinutá Škodovkou, takže tam to čekám také. Ale id7, ten jejich next gen Passat, mi přijde jako peklo - display + volant s dotykovými ploškami, takový každodenní trest pro majitele.
No VW už ukázal oficiálne interiér pri zvonku ešte maskovanom aute a má ovládanie ako ID-čka, takže žiaden panel klímy (súdim podľa tej dotykovej lišty pod obrazovkou).
https😐/www.edmunds.com/…8_large_1280.jpg
https😐/www.edmunds.com/…8_large_1280.jpg
Škodovce hodně fandím, aktuální Sup a Kodiaq byly ještě příjemně normální auta. Zároveň jsem rád že pochopili nesmyslnost ovládání aktuální Octavie a u Supa/Kodiaqa to chtějí napravit.
Docela se to povedlo, řekl bych. Tlačítkovou klimu už dnes asi v nově představovaných autech nikdy nedostanem, nebudu nad tím brečet, tohle nové Škodovácké řešení mi připadá použitelné. Esteticky mi to teda jako žádná bomba nepřipadá... Velké plochy bez ničeho, divná barva čalounění, hranatá kaplička přístrojů, fialové (!!!!) ambientní osvětlení... (to snad půjde přepnout).
Esteticky prostě fakt nic moc, tak snad to aspoň bude ergonomicky cajk, bude to fungovat a asistenty se povede nastavit tak, aby neotravovali (ani po restartu auta)....
Čili jako na to jaká je doba to snad bude dobrý, ale stejně jsem rád že jsem objednal ještě minulou generaci, protože u té nové nevidím kromě bezpečnosti a asi lepšího podvozku nic, proč bych ji měl chtít. A tyto věci mi za vyšší cenu, horší ergonomii a pravděpodobné přeplácání asistenty fakt nestojí....
Docela se to povedlo, řekl bych. Tlačítkovou klimu už dnes asi v nově představovaných autech nikdy nedostanem, nebudu nad tím brečet, tohle nové Škodovácké řešení mi připadá použitelné. Esteticky mi to teda jako žádná bomba nepřipadá... Velké plochy bez ničeho, divná barva čalounění, hranatá kaplička přístrojů, fialové (!!!!) ambientní osvětlení... (to snad půjde přepnout).
Esteticky prostě fakt nic moc, tak snad to aspoň bude ergonomicky cajk, bude to fungovat a asistenty se povede nastavit tak, aby neotravovali (ani po restartu auta)....
Čili jako na to jaká je doba to snad bude dobrý, ale stejně jsem rád že jsem objednal ještě minulou generaci, protože u té nové nevidím kromě bezpečnosti a asi lepšího podvozku nic, proč bych ji měl chtít. A tyto věci mi za vyšší cenu, horší ergonomii a pravděpodobné přeplácání asistenty fakt nestojí....
Bolo by skôr divné, keby si nefandil, však je to domáca značka, naviac podstatne historicky hodnotnejšia ako nejaký VW... Žiaľ, má svoje mantinely a bdie nad ňou nemecké oko, niekedy viac ako by malo.
moje srdce bije pro italské vozy.... ale když Fiat zcela vyklidil pole, chtě nechtě jsem šel ke Škodovce a musím říct že s trojkovými Octaviemi i trojkovým Supem ve firmě jsem maximálně spokojen.... Fandím jim ze sobeckých důvodů, abych měl co kupovat.... protože většina ostatních výrobců dělá auta, která pro mě prostě neobhájí svoji cenu....
...co presne je na tomto aute revolucne? Nejak mi to nedopina. Vozidlo nema ziadny prvok, ktory by sa uz predtym neobjavil v inom automobile.
To je pecka děcka. Škoda vyvinula to, co měla ve výrobním programu 20 let a co nabízí i Dacia.... Bravo bravisimo 😒]
A teď to nejsmutnější - to co jsem napsal nemyslím jako ironické tvrzení, ale jako naprosto vážné konstatování faktu. V dnešní době totiž tohle je úspěch, tak divná doba je.
A teď to nejsmutnější - to co jsem napsal nemyslím jako ironické tvrzení, ale jako naprosto vážné konstatování faktu. V dnešní době totiž tohle je úspěch, tak divná doba je.
Za ten virtualni cockpit by zaslouzili facku, jako narvat tam takovej nezvhlednej obdelnik je fakt uz za hranou.
esteticky je to fakt slabota..... 😢 snad to tedy aspoň bude funkční a ergonomické.... když člověk odmítne dotykáčové peklo tak mu výběr auta značně prořídne....
Proč musí být ovládání tempomatu na té debilní třetí páčce, která není za jízdy vidět? To se nemohli inspirovat u svého velkého bratra VW? Jelikož adaptivní tempomat používám hodně, tak je to jeden z důvodů proč si Škodu prostě nekoupím a zůstanu VW... Škoda
A pro tak velký úspěch mají jiné modely od Toyoty, jako je Corolla, Yaris, Camry, Rav, naprosto konvenční interiéry 😁
....
Vždyť říkám, pro masy nudu, pro fajnšmekry fajnovku.