a nevidím nic převratného. Porovnám s Priusem a vidím zastaralé řešení. Tak sláva, že někoho napadlo vyvést ke zpětnému zrcátku USB-C, tohle v Peugeotu před 30 roky neudělali, ale není tak těžké si to tam doplnit. Ta barva koženky je příšerná, pravděpodobně chyběl názor bílého heterosexuálního muže.
No, tak právě... pokus to byl a omyl taky, proto to už další Prius a ani další novější modely Toyoty nemají :D To nebylo jen u nich, francouzi s tím také experimentovali a už je to fuč...
Právě ta ochota experimentovat, kterou si on můžou dovolit, je mi na nich sympatická. Konkrétně přístrojovka v Priusu 1 2 3 4 je ergonomický a designový mazel, samozřejmě nejpovedenější je v 3, jak jinak :-) ? V bz4x a v novém Priusu je opět experiment, který mě tolik neunáší ale na živo je pravděpodobně opět velmi příjemný. Hlavně, a to zdůrazňuji, ani tady nejsou budíky utopené za volantem, tak jak to dělají pro tupé masy.
Ano, já to i řídil, stejně jako poslední generaci icockpitu a je to dost podobné. Malé budíky před řidičem, HUD + navigace na středu, za mne asi akceptovatelné.
Princip je stejný. U Toyoty jsem nemusel volant zabořit do koulí, abych viděl na budíky jako u peugeotu. Nicméně je to suv, uvidíme jak to bude v priusu. Ten jsem sice staticky viděl a zkoušel, ale to clovek nezjistí dokud to neprojede.
Toyota ho dělala jen u Priusu a teď má v Priusu a bz4x zase něco, čím se velmi odlišuje. Tesla má displej uprostřed pořád. Že se toto řešení masám nelíbí, je fakt, na který musí mainstreamové automobilky reagovat. To ale neznamená, že to je špatné řešení. Masy sledují seriály na Nově, těžko chtít po masách, aby sledovaly umělecký film na Artu.
Uvidíme jak to bude vypadat naživo, osobně se mi nejvíc líbí zakomponování displeje v Giulii a Stelviu, kde nic netrčí do prostoru. Zatím mi asi nejvíc vadí ten volant, ten škodovácký dvojramenný je asi nejhnusnější v současném autoprůmyslu.
To nejsou ,Mazda to umí, proto píšu i o té Alfě, zas v Corolle Cross mi to přijde už moc velký, tady asi taky, ale zatím mě bije do očí víc ten hnusné volant.
Voyah o kterým píše rohYpnol - no ten test na garaz.tv jsem ani nedokoukal, to auto mi přijde asijsky kýčovitý, celkově to na mě působí jako Sama na kolech.
Podle mě to není vůbec špatné, proti patlání na display rozhodně 100x lepší. Jestli by tam nestačil vrátit starý panel můžeme diskutovat, ale když může mít to jejich slavné id7 jen display, tak tohle je výhra. Snad displaye neodejdou rok po záruce a otázka je, jak budou vypadat po roce používání (škrábance, otisky) - nepochopím, proč se všude cpou dotykové plochy a piano black, koupíš auto, stojí to majlant a za den používání je vše upatlané.
Superb a Passat by měly být stejná auta vyvinutá Škodovkou, takže tam to čekám také. Ale id7, ten jejich next gen Passat, mi přijde jako peklo - display + volant s dotykovými ploškami, takový každodenní trest pro majitele.
No VW už ukázal oficiálne interiér pri zvonku ešte maskovanom aute a má ovládanie ako ID-čka, takže žiaden panel klímy (súdim podľa tej dotykovej lišty pod obrazovkou). https://www.edmunds.com/…8_large_1280.jpg
Ešte aby sa to predávalo, pri ich cenách môžu byť predaje slabšie, aby z toho nevyvodili, že ľudia novú palubku neprijali a nevrátili sa k tabletu na všetko...
Škodovce hodně fandím, aktuální Sup a Kodiaq byly ještě příjemně normální auta. Zároveň jsem rád že pochopili nesmyslnost ovládání aktuální Octavie a u Supa/Kodiaqa to chtějí napravit.
Docela se to povedlo, řekl bych. Tlačítkovou klimu už dnes asi v nově představovaných autech nikdy nedostanem, nebudu nad tím brečet, tohle nové Škodovácké řešení mi připadá použitelné. Esteticky mi to teda jako žádná bomba nepřipadá... Velké plochy bez ničeho, divná barva čalounění, hranatá kaplička přístrojů, fialové (!!!!) ambientní osvětlení... (to snad půjde přepnout).
Esteticky prostě fakt nic moc, tak snad to aspoň bude ergonomicky cajk, bude to fungovat a asistenty se povede nastavit tak, aby neotravovali (ani po restartu auta)....
Čili jako na to jaká je doba to snad bude dobrý, ale stejně jsem rád že jsem objednal ještě minulou generaci, protože u té nové nevidím kromě bezpečnosti a asi lepšího podvozku nic, proč bych ji měl chtít. A tyto věci mi za vyšší cenu, horší ergonomii a pravděpodobné přeplácání asistenty fakt nestojí....
Bolo by skôr divné, keby si nefandil, však je to domáca značka, naviac podstatne historicky hodnotnejšia ako nejaký VW... Žiaľ, má svoje mantinely a bdie nad ňou nemecké oko, niekedy viac ako by malo.
moje srdce bije pro italské vozy.... ale když Fiat zcela vyklidil pole, chtě nechtě jsem šel ke Škodovce a musím říct že s trojkovými Octaviemi i trojkovým Supem ve firmě jsem maximálně spokojen.... Fandím jim ze sobeckých důvodů, abych měl co kupovat.... protože většina ostatních výrobců dělá auta, která pro mě prostě neobhájí svoji cenu....
To je pecka děcka. Škoda vyvinula to, co měla ve výrobním programu 20 let a co nabízí i Dacia.... Bravo bravisimo :-[]
A teď to nejsmutnější - to co jsem napsal nemyslím jako ironické tvrzení, ale jako naprosto vážné konstatování faktu. V dnešní době totiž tohle je úspěch, tak divná doba je.
esteticky je to fakt slabota..... :'-( snad to tedy aspoň bude funkční a ergonomické.... když člověk odmítne dotykáčové peklo tak mu výběr auta značně prořídne....
Proč musí být ovládání tempomatu na té debilní třetí páčce, která není za jízdy vidět? To se nemohli inspirovat u svého velkého bratra VW? Jelikož adaptivní tempomat používám hodně, tak je to jeden z důvodů proč si Škodu prostě nekoupím a zůstanu VW... Škoda