Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škody Superb a Kodiaq odhalily revoluční novinku. Uvnitř je všechno nové

45 komentářů

rohor
a nevidím nic převratného. Porovnám s Priusem a vidím zastaralé řešení. Tak sláva, že někoho napadlo vyvést ke zpětnému zrcátku USB-C, tohle v Peugeotu před 30 roky neudělali, ale není tak těžké si to tam doplnit. Ta barva koženky je příšerná, pravděpodobně chyběl názor bílého heterosexuálního muže.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Proti tvému Priusu je tohle krásné a přehlední řešení 😊
rohor
LOL ROFL
ptr078
Vyzera to lepsie ako terajsi kodiaq, vidim tam ovladanie klimy co je super, este kvalita by mohla ist hore
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale notak, proč i sama Toyota přestala dělat ten displej uprostřed? 😁 A všichni ostatní též...
ptr078
Proc toyota nieco dela a nieco uz nie nevedia ani sami v toyote. Podla mna to tam nahodne hadzu pokus omyl ;-D
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, tak právě... pokus to byl a omyl taky, proto to už další Prius a ani další novější modely Toyoty nemají 😁 To nebylo jen u nich, francouzi s tím také e😜erimentovali a už je to fuč...
rohor
Právě ta ochota e😜erimentovat, kterou si on můžou dovolit, je mi na nich sympatická. Konkrétně přístrojovka v Priusu 1 2 3 4 je ergonomický a designový mazel, samozřejmě nejpovedenější je v 3, jak jinak 😄 ? V bz4x a v novém Priusu je opět e😜eriment, který mě tolik neunáší ale na živo je pravděpodobně opět velmi příjemný. Hlavně, a to zdůrazňuji, ani tady nejsou budíky utopené za volantem, tak jak to dělají pro tupé masy.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, byl tak povedený, že pro tak obrovský úspěch z toho udlělali variantu pežotího icockpitu, který není ideál, ale pořád lepší, než co tam máš ty 😊

A pro tak velký úspěch mají jiné modely od Toyoty, jako je Corolla, Yaris, Camry, Rav, naprosto konvenční interiéry 😁
rohor
Přirovnání přístrojovky bz4X a icocpitu od Peugeotu míníš vážně? To snad opravdu ne.
....
Vždyť říkám, pro masy nudu, pro fajnšmekry fajnovku.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, já to i řídil, stejně jako poslední generaci icockpitu a je to dost podobné. Malé budíky před řidičem, HUD + navigace na středu, za mne asi akceptovatelné.
rohor
V té Toyotě je ten panel s virtuálními budíky umístěn o dost výše, než v Peugeotu, nebo ne?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne příjde, že je to dost závislé na tom, jak sedíš, v té Toyotě je možná trochu dál, ale princip je podobný.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Princip je stejný. U Toyoty jsem nemusel volant zabořit do koulí, abych viděl na budíky jako u peugeotu. Nicméně je to suv, uvidíme jak to bude v priusu. Ten jsem sice staticky viděl a zkoušel, ale to clovek nezjistí dokud to neprojede.
Avantime
Dobré prirovnanie, keby si to vyskúšal, tak tiež súhlasíš.
rohor
Toyota ho dělala jen u Priusu a teď má v Priusu a bz4x zase něco, čím se velmi odlišuje. Tesla má displej uprostřed pořád. Že se toto řešení masám nelíbí, je fakt, na který musí mainstreamové automobilky reagovat. To ale neznamená, že to je špatné řešení. Masy sledují seriály na Nově, těžko chtít po masách, aby sledovaly umělecký film na Artu.
Mr.Murphy
... USB-C můžeš mít u zpětného zrcátka už v aktuálním Supovi.... nebylo to tam vždy ale teď je to ve volitelné výbavě....
Manettino
To umí i Fabia
Manettino
To umí i Fabia 😒]
PowerHouse
díky kterému si ještě musí čtenáři našetřit na umělé plechové koleno.

Slovo kolenovomrd se užívá v mnoha recenzích na internetu, to slovo jsem nevymyslel.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
kolenowomrd je lepší 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
K čemu ten šílený tablet, ošklivý a do auta nezapadá. Hrůznost na n-tou.
rohor
Montují ho takhle skoro všechny velké mainstreamové automobilky. Ano, je to hnus.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Souhlas. Skvělé to bude časem, až doslouží display, tak to bude totálka...
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
Totalka ne. Ale na nahradni dily bude mit automobilka monopol, takze ti ten dotykovy displej mileradi vymeni za cenu noveho macbooku pro 😁
h.onzyk
Uvidíme jak to bude vypadat naživo, osobně se mi nejvíc líbí zakomponování displeje v Giulii a Stelviu, kde nic netrčí do prostoru. Zatím mi asi nejvíc vadí ten volant, ten škodovácký dvojramenný je asi nejhnusnější v současném autoprůmyslu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
tak se koukni do Mazdy CX-60 a pochopíš že příšerně obrovské oku nelahodící tablety nejsou v autě zapotřebí.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nebo na Voyah Free, i tenhle luxusní EV chápe že člověk nechce civět neustále na trčící display.
h.onzyk
To nejsou ,Mazda to umí, proto píšu i o té Alfě, zas v Corolle Cross mi to přijde už moc velký, tady asi taky, ale zatím mě bije do očí víc ten hnusné volant.
Voyah o kterým píše rohYpnol - no ten test na garaz.tv jsem ani nedokoukal, to auto mi přijde asijsky kýčovitý, celkově to na mě působí jako Sama na kolech.
jiras_
Podle mě to není vůbec špatné, proti patlání na display rozhodně 100x lepší. Jestli by tam nestačil vrátit starý panel můžeme diskutovat, ale když může mít to jejich slavné id7 jen display, tak tohle je výhra. Snad displaye neodejdou rok po záruce a otázka je, jak budou vypadat po roce používání (škrábance, otisky) - nepochopím, proč se všude cpou dotykové plochy a piano black, koupíš auto, stojí to majlant a za den používání je vše upatlané.
vondry87
Ano souhlas, taky se mi to docela líbí. Bod pro domácí automobilku v pomyslném souboji s VW. Superb vs Passat 1:0.
jiras_
Superb a Passat by měly být stejná auta vyvinutá Škodovkou, takže tam to čekám také. Ale id7, ten jejich next gen Passat, mi přijde jako peklo - display + volant s dotykovými ploškami, takový každodenní trest pro majitele.
Avantime
No VW už ukázal oficiálne interiér pri zvonku ešte maskovanom aute a má ovládanie ako ID-čka, takže žiaden panel klímy (súdim podľa tej dotykovej lišty pod obrazovkou).
https😐/www.edmunds.com/…8_large_1280.jpg
traveldrive
Ešte aby sa to predávalo, pri ich cenách môžu byť predaje slabšie, aby z toho nevyvodili, že ľudia novú palubku neprijali a nevrátili sa k tabletu na všetko...
Alfonz666
je vcelku jedno, protože ***i v tom budou jezdit stejný
Mr.Murphy
Škodovce hodně fandím, aktuální Sup a Kodiaq byly ještě příjemně normální auta. Zároveň jsem rád že pochopili nesmyslnost ovládání aktuální Octavie a u Supa/Kodiaqa to chtějí napravit.

Docela se to povedlo, řekl bych. Tlačítkovou klimu už dnes asi v nově představovaných autech nikdy nedostanem, nebudu nad tím brečet, tohle nové Škodovácké řešení mi připadá použitelné. Esteticky mi to teda jako žádná bomba nepřipadá... Velké plochy bez ničeho, divná barva čalounění, hranatá kaplička přístrojů, fialové (!!!!) ambientní osvětlení... (to snad půjde přepnout).

Esteticky prostě fakt nic moc, tak snad to aspoň bude ergonomicky cajk, bude to fungovat a asistenty se povede nastavit tak, aby neotravovali (ani po restartu auta)....

Čili jako na to jaká je doba to snad bude dobrý, ale stejně jsem rád že jsem objednal ještě minulou generaci, protože u té nové nevidím kromě bezpečnosti a asi lepšího podvozku nic, proč bych ji měl chtít. A tyto věci mi za vyšší cenu, horší ergonomii a pravděpodobné přeplácání asistenty fakt nestojí....
traveldrive
Bolo by skôr divné, keby si nefandil, však je to domáca značka, naviac podstatne historicky hodnotnejšia ako nejaký VW... Žiaľ, má svoje mantinely a bdie nad ňou nemecké oko, niekedy viac ako by malo.
Mr.Murphy
moje srdce bije pro italské vozy.... ale když Fiat zcela vyklidil pole, chtě nechtě jsem šel ke Škodovce a musím říct že s trojkovými Octaviemi i trojkovým Supem ve firmě jsem maximálně spokojen.... Fandím jim ze sobeckých důvodů, abych měl co kupovat.... protože většina ostatních výrobců dělá auta, která pro mě prostě neobhájí svoji cenu....
Avatar - sargis
sargis
...co presne je na tomto aute revolucne? Nejak mi to nedopina. Vozidlo nema ziadny prvok, ktory by sa uz predtym neobjavil v inom automobile.
ProchyTom
To myslite ten vnitrek z enyaq?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To je pecka děcka. Škoda vyvinula to, co měla ve výrobním programu 20 let a co nabízí i Dacia.... Bravo bravisimo 😒]

A teď to nejsmutnější - to co jsem napsal nemyslím jako ironické tvrzení, ale jako naprosto vážné konstatování faktu. V dnešní době totiž tohle je úspěch, tak divná doba je.
Jan Zajíc
Za ten virtualni cockpit by zaslouzili facku, jako narvat tam takovej nezvhlednej obdelnik je fakt uz za hranou.
Mr.Murphy
esteticky je to fakt slabota..... 😢 snad to tedy aspoň bude funkční a ergonomické.... když člověk odmítne dotykáčové peklo tak mu výběr auta značně prořídne....
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Souhlas, zvlášť v Superbu to podle té jedné fotky vypadá obzvlášť podivně, úplnej bastl. Ale třeba jen zdání klame, uvidíme...
Petr Grivalský
Proč musí být ovládání tempomatu na té debilní třetí páčce, která není za jízdy vidět? To se nemohli inspirovat u svého velkého bratra VW? Jelikož adaptivní tempomat používám hodně, tak je to jeden z důvodů proč si Škodu prostě nekoupím a zůstanu VW... Škoda