Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Poznáte čínské automobilky podle loga? Prověřte si znalosti v našem kvízu!

7 komentářů

traveldrive
Logá čínskych automobiliek nepoznám, ani poznať nechcem.
Avatar - Mámkolo Naprdeli
Mámkolo Naprdeli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mr.Murphy
je dobře že jsou evropské automobilky pod tlakem, aby vyráběly lépe a levněji.... ale kupovat Čínu fakt nehodlám.... to by mě museli domácí výrobci fakt hodně naštvat....
DonVito
Tak co se tyce EV, jsou ceny novych evropskych EV dost nehorazny.
Snad krome BMW, ktere je na/pod urovni spalovaku.

Ja cekam na nova levnejsi (evropska) EV.
Treba Megane E-tech se mi libi hodne, ale musel by stat pulku...
Bohuzel Cina zatim ukazuje cestu i u nas - treba MG5, Volvo EX30.
Je to hozena rukavice evropskym vyrobcum.
Ktere samozrejme podporuju.
Resp. nemam vubec nic ani proti korejskym a us vyrobcum.

Cina je nebezpecna, aby se z ni nestal monopol (proto zdejsi podpora EV a autoprumyslu v prechodu k EV) a abychom na ni nebyli zavisli tak, jak drive na rusku. Ale treba to Volvo bude prevratny. 😐
Nejmensi a nejlevnejsi Volvo. V jedny variante taky nejrychlejsi...

Evropa ma co delat. Stesk nad spalovakama nam vubec nepomaha.
A treba (zde vysmivane) Volvo ukazuje cestu.

PS Kdo (a jak casto) potrebuje Vmax nad 180km/h?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nebo středu?
Teď nevím.
😄

A vy tady teda padáte hlouběji a hlouběji...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak už napište přehled o čínských automobilkách. Čína se snaží, Evropa opouští pozice a rusácko je furt u buchanky.
topten
a bude se to jen zhorsovat
opojeni Zapadu chinou je pryc a komunisti v pack-ingu to moc dobre vedi
proto ted tak kousou a koupou a par let jeste budou, ale nasmerovano maji po vzoru teroristu z rossiji jednoznacne do kopru
jestli EU automobilky prezijou nasledujicich 5 roku, tak si na chinsky klikihaky na obslehnutych kapotach Zapadnich automobilek zvykat nebudeme

ja bejt EU komisarema, tak se v ramci preziti EU automobilek u spalovaku vykaslu na novy emisni normy a zakonzervu stavajici stav a tim uvolnim vyvojare a konstruktery pro EV.
jinak se muze stat, ze cast EU automobilek do rozjetyho EV vlaku nenaskoci, skonci v propadlisti dejin, a pak tady chinsky zrudnosti jako MG4 potkavat budeme