Novinky
traveldrive
4
Logá čínskych automobiliek nepoznám, ani poznať nechcem.
Přejít do diskuze
je dobře že jsou evropské automobilky pod tlakem, aby vyráběly lépe a levněji.... ale kupovat Čínu fakt nehodlám.... to by mě museli domácí výrobci fakt hodně naštvat....
Mámkolo Naprdeli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
a bude se to jen zhorsovat
opojeni Zapadu chinou je pryc a komunisti v pack-ingu to moc dobre vedi
proto ted tak kousou a koupou a par let jeste budou, ale nasmerovano maji po vzoru teroristu z rossiji jednoznacne do kopru
jestli EU automobilky prezijou nasledujicich 5 roku, tak si na chinsky klikihaky na obslehnutych kapotach Zapadnich automobilek zvykat nebudeme
ja bejt EU komisarema, tak se v ramci preziti EU automobilek u spalovaku vykaslu na novy emisni normy a zakonzervu stavajici stav a tim uvolnim vyvojare a konstruktery pro EV.
jinak se muze stat, ze cast EU automobilek do rozjetyho EV vlaku nenaskoci, skonci v propadlisti dejin, a pak tady chinsky zrudnosti jako MG4 potkavat budeme
opojeni Zapadu chinou je pryc a komunisti v pack-ingu to moc dobre vedi
proto ted tak kousou a koupou a par let jeste budou, ale nasmerovano maji po vzoru teroristu z rossiji jednoznacne do kopru
jestli EU automobilky prezijou nasledujicich 5 roku, tak si na chinsky klikihaky na obslehnutych kapotach Zapadnich automobilek zvykat nebudeme
ja bejt EU komisarema, tak se v ramci preziti EU automobilek u spalovaku vykaslu na novy emisni normy a zakonzervu stavajici stav a tim uvolnim vyvojare a konstruktery pro EV.
jinak se muze stat, ze cast EU automobilek do rozjetyho EV vlaku nenaskoci, skonci v propadlisti dejin, a pak tady chinsky zrudnosti jako MG4 potkavat budeme
Tak co se tyce EV, jsou ceny novych evropskych EV dost nehorazny.
Snad krome BMW, ktere je na/pod urovni spalovaku.
Ja cekam na nova levnejsi (evropska) EV.
Treba Megane E-tech se mi libi hodne, ale musel by stat pulku...
Bohuzel Cina zatim ukazuje cestu i u nas - treba MG5, Volvo EX30.
Je to hozena rukavice evropskym vyrobcum.
Ktere samozrejme podporuju.
Resp. nemam vubec nic ani proti korejskym a us vyrobcum.
Cina je nebezpecna, aby se z ni nestal monopol (proto zdejsi podpora EV a autoprumyslu v prechodu k EV) a abychom na ni nebyli zavisli tak, jak drive na rusku. Ale treba to Volvo bude prevratny. 😐
Nejmensi a nejlevnejsi Volvo. V jedny variante taky nejrychlejsi...
Evropa ma co delat. Stesk nad spalovakama nam vubec nepomaha.
A treba (zde vysmivane) Volvo ukazuje cestu.
PS Kdo (a jak casto) potrebuje Vmax nad 180km/h?
Snad krome BMW, ktere je na/pod urovni spalovaku.
Ja cekam na nova levnejsi (evropska) EV.
Treba Megane E-tech se mi libi hodne, ale musel by stat pulku...
Bohuzel Cina zatim ukazuje cestu i u nas - treba MG5, Volvo EX30.
Je to hozena rukavice evropskym vyrobcum.
Ktere samozrejme podporuju.
Resp. nemam vubec nic ani proti korejskym a us vyrobcum.
Cina je nebezpecna, aby se z ni nestal monopol (proto zdejsi podpora EV a autoprumyslu v prechodu k EV) a abychom na ni nebyli zavisli tak, jak drive na rusku. Ale treba to Volvo bude prevratny. 😐
Nejmensi a nejlevnejsi Volvo. V jedny variante taky nejrychlejsi...
Evropa ma co delat. Stesk nad spalovakama nam vubec nepomaha.
A treba (zde vysmivane) Volvo ukazuje cestu.
PS Kdo (a jak casto) potrebuje Vmax nad 180km/h?