Novinky
Nemyslím že základ typu holobyt je úplně komický. Ti zákazníci kterým tohle stačí evidentně jsou. Jen Škoda se na ně už dávno vykašlala. Ale nějaký děda co jezdil celý život ve Š105L, 135L, Felicii LX a teď potřebuje s něčím dožít.... Proč ne.
Dalším přínosem je samozřejmě ten PR tahák cena již od, co přiláká kupce aspoň do showroomu a pak už mu jen umně vysvětlí že při výhodném financování si může pořídit i dražší výbavu a základ nedává smysl...
Dalším přínosem je samozřejmě ten PR tahák cena již od, co přiláká kupce aspoň do showroomu a pak už mu jen umně vysvětlí že při výhodném financování si může pořídit i dražší výbavu a základ nedává smysl...
Vsechno souhlas, az na ten seriditelnej volant.
Existuje docela pocetna skupina lidi, kteri chteji jednoduche auto.
Ale volant je o bezpecnosti.
Myslim.
Existuje docela pocetna skupina lidi, kteri chteji jednoduche auto.
Ale volant je o bezpecnosti.
Myslim.
Ten základ se prodávat asi moc nebude, ale je to cena od, souhlas PR tahák.
Jako druhé auto a především do měst a okolí, na většinou krátké trasy, má výbornou 1,2 čtyřválec.Za mně vhodnější motorizace do těchto aut než oturbené přímovstřiky. Toto je velký důvod pro koupi i20.
Jako druhé auto a především do měst a okolí, na většinou krátké trasy, má výbornou 1,2 čtyřválec.Za mně vhodnější motorizace do těchto aut než oturbené přímovstřiky. Toto je velký důvod pro koupi i20.
Pokud máš konfekční postavu a budeš v tom jezdit jen ty, tak ti to třeba sedne jak to je.
EDIT: pokud to chápu správně, tak je tam výškově stavitelný volant... to mi přijde v b segmentu jako docela standard (a ani u vyšších výbav se o podélně stavitelném nic nepíše).
EDIT: pokud to chápu správně, tak je tam výškově stavitelný volant... to mi přijde v b segmentu jako docela standard (a ani u vyšších výbav se o podélně stavitelném nic nepíše).
I20 v malej triede spolu s cliom a fabiou bude v trojke najlepsich... a udajne ma i20 aj vyborny komfort ... ale tu to kazdy vidi po svojom