Letošní autosalon IAA Mobility 2023 je v plném proudu a představuje i znovuzrozenou britsko-čínskou značku MG. Do Mnichova přivezla sedm hlavních novinek, které zahrnují lidové modely i elektrický sporťák.
Nemusíš byt velký myslitel, abys sis dokázal představit pracovní nasazení v Číně a tady. Plné kancly lidí ***jících se po kafíčkách tam nemají. Na rovinu i já raději kafíčko, než makat jak šroub u pásu.
Nehledě na jejich "aktivní" zahraniční politiku, díky které si dokázali podmanit nerostné bohatství třetího světa za par drobných. Velka investice do budoucna, která se mnohonásobně vrati. Evropa umí resit jen same "důležité" záležitosti jako zdanění emisi prdů, 73 pohlaví, stavbu pomniku Marxe, prerozdelovani migracku a td. Na to by ani nestacil limit znaku.
Ale predajné čísla nových predaných EV v ČR alebo SR za rok stále nepustia . 2,5-3 % z novo predaných áut je minimum a z toho min. 70 % je prihlásených na firmy takže so súkromníkov si to môže alebo chce kúpiť len málokto. Tak nech to vizionárom naďalej bzučí mi ostatný 97 % ostávame pri ICE. :-):-):-)
To je, benzínové MG šlapou neskutečně, v srpnu 292 ks + 7 hybridů. Tvoje slavné elektriky 2 ks, to hádám že sou dealerský auta na autosalon :-):-):-):-)
K tomu ještě 3 benzínový DongFengy :-)
Taky ti šlape obvyklé velesúěpšné duo Tesla S a X, každej v srpnu 1 ks :-) Front y se na to čekaj před autosalony a nikdo už nekupuje naftové a benzínové A8, BMW 7, Maserati, Rollsy, Bentley atd. Samý uvědomolí a eco frendly milionáři tady vid :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) :-) :-) :-) :-)
Neboj, většina těch čínských šrotů se tu prodávat nebude. Který masochista by si koupil třeba model Sereš3 :-[] Btw MG jezdí dost, ale většina je benzínový ZS, MG4 jsem naživo na silnicích ještě nepotkal ;-)