Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Smart #3 přijíždí do Evropy s dojezdem až 455 km

17 komentářů

Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
AZ 455km??? To je AZ??? Ked bude dojazd EV aspon 800km, potom sa ozvite.
_Teddy_
Ten dojazd podla WLTP je tak nadhodnoteny, ako spotreba u aut so spalovacim motorom. Realne sa k tomu vacsinou neda ani priblizit.

Navyse dalsi podfuk je v tom, ze dojazd sa pocita z plnej baterie, ale cas nabijania len z 10 na 80%.
DonVito
Cas nabijeni neni zadny podvod.

Nabijeni nad 80% zkratka trva dlouho.
Nema smysl na ceste (na rychlonabijecce) cekat na 100%.
Na druhou stranu pred cestou obycejne neni problem nabit si na 100% napr. doma pres noc.
Tudiz udavane informace jsou relevantni.

Dojezd se snazi prirozene kazdy vyrobce papirove maximalizovat...
_Teddy_
Ak nikto nebude cakat na nabijanie nad 80%, tak aj dojazd pocitajme z 80%, tak aby este ~10% zostalo. Spajat dve veci ktore sucasne nenastanu, to je ten podfuk o ktorom hovorim.
DonVito
Zkus si precist muj prispevek znovu, ju?
😉

Ja EV jezdim, nabijim bezne do 80% a pred cestou na sto.

Podle tvy zvraceny logiky bys u spalovaku udaval dojezd s pulkou nadrze, bo vetsina lidi klidne vyrazi s pulkou?? Spousta lidi kdyz jim dochazi benzin, tak tankuje za 500Kc. Atd.

Ty podvode.

Wtf
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
řekl už někdo automobilkám, že limit je 50 - 90 a na dálnici EV jezdí 110. To je jak prodávat mlíko po 50, 100 a 200 litrů barelech.
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 😁 😁
rohor
Je to jen kvůli účinnosti rekuperace, respektive výkonu rekuperace.
Avatar - Ham.
Ham.
428 koní bude jen špičková hodnota, kterou auto udrží maximálně pár desítek sekund, trvalý výkon nebude ani třetina, takže nějakých 140 koníků a kdoví jestli.
DonVito
Je to tak.

Na druhou stranu, kdo potrebuje vic?

Nirmalni clovek potrebuje predjet, zaradit se do pruhu a co jeste?

Ano, 300 na dalnici to neda...
Avatar - Ham.
Ham.
a) je od automobilek nefér uvádět všude jen špičkovou hodnotu výkonu (až na německé automobilky, které to začaly na svých webech cudně uvádět někde hluboko pod čarou), kterou není auto schopno trvale udržet a to třeba ani jeho třetinu.
b) je řada lidí, která výkon má prostě ráda, ráda jej používá o čemž ve světě ICE aut svědčí celá řada prodávaných silných modelů nebo silnějších motorizací daného modelu.
c) otázka kdo potřebuje víc je možná vhodná do propagandistického pořadu v Číně nebo v Rusku, kde člověk potřebuje přesně to a tolik, kolik rozhodla strana a vláda, jinde si o tom rozhodují lidé sami (tedy snad ještě).
rohor
a proč najednou vypadá, jako tuctové auto?
Jo sorry, ono je to od čajna netopýre boys takže škoda se k tomu vůbec vyjadřovat.
adamzprahy
Jak to souvisí s malým vozítkem na nákupy po městě abych chytře zaparkoval v každé škvíře? Respektive proč si kupovat tohle a ne nějaký elektrický Mercedes?
Freddka
Protoze se to manzelce libi trochu vic :-!
Freddka
Vsechno jako vejce vejci.
Dojezd 400-500km (ciste teoreticky kdyz se zrovna postavi vsechny planety do jedne roviny, a to se stava jen v laborce WLTP) no a nabijeni plus minus 150kW. Nekdy i vic, ale jen chvilku.

Vsechno je bezpecne a funkcni. Vsechno ma kolem 2 tun.

Cenovky, design a infotainment se lisi, stejne jako znacka na kapote.

Takze vlastne manzelka uz ani nemusi vybirat jakou znacku. Infotainment ji netrapi, radio nejak pusti a jede na nakup nebo do skoly.
Jen ti ukaze, ktery design se ji tedka libi a zvoli barvu a kdyz mas smulu, je to drahe s puvodem v nemecku a kdyz mas stesti, je to levnejsi tj cinan nebo Tesla.

:-!
ericn
Jj, vše skoro identické a stejně o ničem 😉

Btw Smart v té malůvce nevidím…
Freddka
Tak to aby zacali makat.
Vcera jsem videl Nio ET7 a vypada to o MNOHO lepe nez Mercedes, Audi nebo BMW