Větší smart, označený #3, dostane silnou verzi Brabus stejně jako jeho menší sourozenec. Ukáže se na mnichovském autosalonu a do prodeje v Německu vstoupí ještě letos.
Nabijeni nad 80% zkratka trva dlouho.
Nema smysl na ceste (na rychlonabijecce) cekat na 100%.
Na druhou stranu pred cestou obycejne neni problem nabit si na 100% napr. doma pres noc.
Tudiz udavane informace jsou relevantni.
Dojezd se snazi prirozene kazdy vyrobce papirove maximalizovat...
Ak nikto nebude cakat na nabijanie nad 80%, tak aj dojazd pocitajme z 80%, tak aby este ~10% zostalo. Spajat dve veci ktore sucasne nenastanu, to je ten podfuk o ktorom hovorim.
Ja EV jezdim, nabijim bezne do 80% a pred cestou na sto.
Podle tvy zvraceny logiky bys u spalovaku udaval dojezd s pulkou nadrze, bo vetsina lidi klidne vyrazi s pulkou?? Spousta lidi kdyz jim dochazi benzin, tak tankuje za 500Kc. Atd.
428 koní bude jen špičková hodnota, kterou auto udrží maximálně pár desítek sekund, trvalý výkon nebude ani třetina, takže nějakých 140 koníků a kdoví jestli.
a) je od automobilek nefér uvádět všude jen špičkovou hodnotu výkonu (až na německé automobilky, které to začaly na svých webech cudně uvádět někde hluboko pod čarou), kterou není auto schopno trvale udržet a to třeba ani jeho třetinu.
b) je řada lidí, která výkon má prostě ráda, ráda jej používá o čemž ve světě ICE aut svědčí celá řada prodávaných silných modelů nebo silnějších motorizací daného modelu.
c) otázka kdo potřebuje víc je možná vhodná do propagandistického pořadu v Číně nebo v Rusku, kde člověk potřebuje přesně to a tolik, kolik rozhodla strana a vláda, jinde si o tom rozhodují lidé sami (tedy snad ještě).
Jak to souvisí s malým vozítkem na nákupy po městě abych chytře zaparkoval v každé škvíře? Respektive proč si kupovat tohle a ne nějaký elektrický Mercedes?
Vsechno jako vejce vejci.
Dojezd 400-500km (ciste teoreticky kdyz se zrovna postavi vsechny planety do jedne roviny, a to se stava jen v laborce WLTP) no a nabijeni plus minus 150kW. Nekdy i vic, ale jen chvilku.
Vsechno je bezpecne a funkcni. Vsechno ma kolem 2 tun.
Cenovky, design a infotainment se lisi, stejne jako znacka na kapote.
Takze vlastne manzelka uz ani nemusi vybirat jakou znacku. Infotainment ji netrapi, radio nejak pusti a jede na nakup nebo do skoly.
Jen ti ukaze, ktery design se ji tedka libi a zvoli barvu a kdyz mas smulu, je to drahe s puvodem v nemecku a kdyz mas stesti, je to levnejsi tj cinan nebo Tesla.