Lidstvo umí udělat akorát elektriku, výroba vodíku pomocí elektriky má účinnost 25%. Za mě je reálnější vznik lepších baterek než smysluplná výroba té výbušniny.
no ta mouka je výbušná při normálním tlaku a teplotě. Stačí s ní zacházet stejně špatně, jako s vodíkem. Ten když je uskladněn dobře, tak taky nebouchne a jen vyhoří
Víš o tom, ze mouka je opravdu extrémně vybusna?
To vám ve škole neříkali? Proč myslíš, že ve středověku nejrizikovejsi místo pro vznik požáru byl mlýn?
https://youtu.be/tPRHQYh8Pnk?si=BzE3jLsEoYdiUcJU
Zde rozptýlení a zážeh bylo vybusninou, ale následná exploze může být jiskrou, plamenem, teplem
https://youtu.be/DU3GSbIzwm8?si=5yNfvWFCJxKE3e8Q
https://youtu.be/NXvEOrneejE?si=omkoOtWL58zN5ikQ
A teď vodik
https://youtu.be/OA8dNFiVaF0?si=9T7OI2ETHUsg1v2l
https://youtu.be/WtPrIH0T3b0?si=vIbaDEQ3XrL4C30s
Ono je obojebrotiz velice podobné. Pokud to skladuješ špatně, bouchne to. Ovšem vodik pokud uniká, tak unikne rychle a rychle se rozptýlí.
Ti co nedávali pozor ve fyzice pak o tom mluvi jako o extrémně vybusnem, protoze jediné co viděli, byla ukázka s plechovkou ( což je nejhorší možný případ - vodik nemůže unikat a je iniciovan v měkkém, ale pevném obalu.
Spíše jako LPG a ani to není přesné. Jako spalovák fakt ne. Při tankování LPG jsem někdy třeba viděl obláček LPG u hadice. Tak nevím, jestli bych chtěl to samé "vidět" s vodíkem. Ono by to ani vidět nebylo vlastně.
už jsem tankoval 3x vodík a neměl jsem žádnou obavu. za 5 minut natankováno 5kg vodíku a jelo se dál. A ten "obláček" se tak rychle rozptýlí, že si o tom těžké LPG může nechat jen zdát. A třeba kyslíku se nebojíš?
A ještě, jak je vidět LPG? Já jsem obláček LPG tedy nikdy neviděl. Jakou má barvu?
No než z Kralup dojedu k nejbližší čerpačce na Barrandově a zpět, tak mám bateriový EV dvakrát nabitý nemluvě o tom, že čerpat vodík v našich současných čerpačkách je daleko méně ekologické než čerpat benzin nebo naftu (Orlen vyrábí vodík z CNG s účinností menší než mizernou).
The Prius expels 250 grams of emissions to produce one kilowatt of energy from gasoline. Moreover, the Tesla emits 160 grams per mile compared to 200 grams for the Prius.
Bohuzel se z tebe stal troll ignorujici fakta. :no:
PS Nebudu ti psat, ze lzes (ve stylu trollu)... Jen jsem ti dokazal, ze tve tvrzeni je minimalne dle nekterych zdroju CHYBNE. To, ze to dieseldezolat neuzna, s tim tak nejak pocitam, viz prvni veta tohoto prispevku.
Dle nekterych zdroju. Pravda je takova, ze u EV se pohybujes na tenke hranici uzivatelskeho rozhrani, kdy celkove emise takoveho auta, vcetne nabijeni, jsou silne ovlivnene tim, jakou energii a kde tam natankujes… jestli tu ze solaru, nebo z ceske uhelne elektrarny. Proto misto TM3 radsi spolehlivou Toyotu Camry ;)
já tě chápu co ti vadí. Je to tu běžné, že někdo oponuje svým názorem bez jediného podkladu, zda ten názor je skutečnej.
Ale pak hodit srovnání s něčím jiným moc nepomůže.
nicméně s tebou souhlasím, že ohledně emisí je PHEV na tom mnohem hůře než EV.
Bez vodíku nemáte šanci nahradit mezinárodní kamionovou dopravu. Scanii na baterky co ujede za 2 dny Praha - Barcleona je totální UTOPIE :-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Lysenko byl proti Vám absolutní nula, amatér a looser, vaše utopie josu trilionkrát hroznější a nesmyslnější :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) :-) :-)
Denne jsou jich v provozu desetitisíce, kámoš nic jiného nejezdí než Morava - Francie nebo Morava - Španělsko, už poslední 2 roky, předtím jezdil ještě Itálie, Holandsko a Británie :-):-):-):-)
To je ale hrozný pocit zeleného euro hujera, že největší automobilka na světě dává ostentativně najevo, že EV šílenství je pro ni okrajová záležitost viď?