má pravdu, jelikož všechno budoucí od VW bude stát na čínských elektroplatformách, bude design jediné čím se to bude lišit :-[] teď jen čí design bude ten lepší ? ;-)
Tak čím jiným taky zaujmout u unifikované e-platformy. Jen teda v tom případě má VW celkem problém, protože s výjimkou id.2 (a tam uvidíme, jestli ho nezprasí) ty jejich rozplizlé rádoby futuristické bloby za nic nestojí.
ID Buzz je exteriérem pecka a i ID.3 byla docela cool předzvěst nového designového jazyka. Naopak ID.4, ID.5 i ID.7 jsou designově slabé (sice snesitelné (na rozdíl třeba od Enyaqu a jeho fejkového rypáku), ale slabé...)
ID.2 je fajn a tahle GTI studie je taky dobrá. Na druhou stranu je ale fakt, že je to pro VW značný ústup ze slávy, skoro bych řekl, že tonoucí se retrostébla chytá... :-)
přesto největší přešlapy dělají automobilky právě v designu. Zajímavé je, že kdejaký nezávislý grafik dokáže to auto upravit tak, že vypadá výborně. Už při uvádění modelu se dá dopředu říct, jestli to auto bude prodejně úspěšné. Však to známe ty FCL do roka nebo slevy 100t.
VW ho ukonci, znacka Seat uz nebude delat auta.... kdy takto zasadni informaci Auto.cz zverejni? za tyden? nikdy? uz je to venku 3 dny.... celkem ostuda tohodle webu....
vzpomínám, že jako teenager jsem byl uchvácen studií vw futura z roku 89 a při představení ID3 jsem si na ni vzpomněl. dost tomu pomohla stejná barva, podobná nafouknutá koncepce.. a jak jsem teď koukal, tak nejsem sám. https://insideevs.com/…989-irvw-futura/
no a druhá věc, nemohl jsem si nevšimnout jisté podobnosti tvaru kastle čínského leapmotor C01 a ID7. ale to bude jistě jen náhoda. https://carnewschina.com/…ts-at-26770-usd/
z těch EV od VW mi přijde povedená právě jen ta ID3. ID7 je podivná, zejména zepředu.