Populární automobilový dinosaurus s velkoobjemovými spalovacími motory se adaptuje na nastávající elektrickou éru a už brzy se představí s čistě bateriovým pohonem. Produkční Mercedes-Benz EQG by se měl začít prodávat už v roce 2024.
El. Gečko do terénu to bude panečku zážitek někde v divočině... Nebo tam mercedes před výjezdem natáhne dráty s elektrokol na dobití.. Nebo vyrobí speciální vozik a na benzinovou elektrocentrála aby přes noc dobil v divočině.. Manažery mercedesu by měli okamžite na hodinu vyrazit za takovéto myšlení..
Re: Elektricke Gecko dotankujes ze solaru i v divocine
A většina těch Géček je AMG V8, divný vid.
Proč si milionáři a barbíny nekupují Teslu X coby uvědomělí občané toužící zachránit planetu :-):-):-):-):-):-)
Podíl je tak 500 Géček na 5 ks Tesla X :-):-):-):-)
V podmínkách ČR - srpen 16 benzínových Géček a 4 nafty vs 1 Tesla X :-):-) Vůbec nikdo spalováky nekupuje vid :-):-):-)
Revirem soucasneno gecka je narocny teren center mest nebo parkovist pred nocnimi kluby. A to zvladne jak elektricke, tak V8. Manazery Mercedesu muze leda tak zajimat, jestli si to bude kupovat dost hiphoperu v LA a zbohatliku v Cine.
Tak to uz je problem marketingu Mercedesu. Jenom pridavaji elektrickou moznost. Vlakno je o tom, jak bude EV gecko fungovat v terenu. A to jsem presvedceny, ze opravdovou off road aktivitu se soucacnym geckem provozuje promile majitelu.
El. Gečko do terénu to bude panečku zážitek někde v divočině... Nebo tam mercedes před výjezdem natáhne dráty s elektrokol na dobití.. Nebo vyrobí speciální vozik a na benzinovou elektrocentrála aby přes noc dobil v divočině.. Manažery mercedesu by měli okamžite na hodinu vyrazit za takovéto myšlení..
Jsem zvědavý na reálné parametry a to hlavně na spotřebu a hmotnost. Protože jestli se očividně snaží v EV verzi naplnit funkční potenciál Géčka, tak bez nové generace baterek by to snad ani při využití stejného základu nebylo možné. Jako 4 motory, každý se svou malou převodovkou, to celé v rámu a v autě, které i v základní naftě bere násobně víc než běžné SUV. Se spotřebou souvisí právě baterka a dojezd.
Jako pochybuju, že to někdo využije :D ale technicky to bude zajímavé…a tržně o to víc nesmyslné, protože to musí stát z principu raketu. Ale tak třeba tomu kdo se chce jen ukázat a být moderně eko to bude asi fungovat líp než Tesla X :)
A hlavně její cena :-[] Bez ní ty 4 levnější elektromotory nebudou fungovat … Tj když chceš mluvit o něčem levnějším, nepleť do toho komponenety předražených elektromoblů ;-)
No ale tady už jsou ve hře nějaká ta mechanická řešení také. Viz. převodovky každého motoru - takže BEV zástavba do jinak spalovacího a technicky složitého modelu nebude úplně jednoduchá (tj. ani levná). Počkáme na technická data, mně to přijde hodně zajímavé a je to zase nějaký posun dál, byť v tomto případě to nebude mít moc smysl. Je to auto kde právě nestačí jen motor. Viz naše diskuze u Rivianu, který ten Rubicon trail nedal moc slavně na to co by měl umět.
No tak snad tohle s redukcema by si mohlo vest jeste lip nez Rivian na Rubiconu.
Mas pravdu, ze se ctyrma redukcema to uplne levny nebude. Priznam se, ze jsem si clanek o pohonu precetl az na zaklade informace o prevodovkach o tebe. 8-s