Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Produkční Géčko na baterky dorazí brzy. S efektivní tankovou otočkou

20 komentářů

ericn
Debilnější zakončení si autor článku si vymyslet nemohl? Dřív evidentně psal v Blesku :no: EV Géčko je samo o sobě "nonsence" :no:
DonVito
Aha

😁
Juraj Kajan
Iba jedna vec ma zaujíma. Pokorí týmto G-čko magickú hranicu 300 tisíc USD v predajnej cene v spojených štátoch aj bez brabusáckych úprav? ;-\
budom
El. Gečko do terénu to bude panečku zážitek někde v divočině... Nebo tam mercedes před výjezdem natáhne dráty s elektrokol na dobití.. Nebo vyrobí speciální vozik a na benzinovou elektrocentrála aby přes noc dobil v divočině.. Manažery mercedesu by měli okamžite na hodinu vyrazit za takovéto myšlení..
DonVito
Pokazdy kdyz jsem v divocine, potkavam jedno Gecko za druhym.

Moment, to bylo vlastne v centru Prahy...
Avatar - Anonym
Anonym
A většina těch Géček je AMG V8, divný vid.

Proč si milionáři a barbíny nekupují Teslu X coby uvědomělí občané toužící zachránit planetu 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Podíl je tak 500 Géček na 5 ks Tesla X 😄 😄 😄 😄

V podmínkách ČR - srpen 16 benzínových Géček a 4 nafty vs 1 Tesla X 😄 😄 Vůbec nikdo spalováky nekupuje vid 😄 😄 😄
borist
Revirem soucasneno gecka je narocny teren center mest nebo parkovist pred nocnimi kluby. A to zvladne jak elektricke, tak V8. Manazery Mercedesu muze leda tak zajimat, jestli si to bude kupovat dost hiphoperu v LA a zbohatliku v Cine.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže ty lidi co kupují benzínové AMG V8 žádný elektro enchtěj, kdyby ano, už by ho dávno měli. Peněz na to mají dost.

Za 8 měsíců roku 2023 v ČR prodáno 155 ks benzínových a 48 ks dieslových MB G 😄
borist
Tak to uz je problem marketingu Mercedesu. Jenom pridavaji elektrickou moznost. Vlakno je o tom, jak bude EV gecko fungovat v terenu. A to jsem presvedceny, ze opravdovou off road aktivitu se soucacnym geckem provozuje promile majitelu.
budom
El. Gečko do terénu to bude panečku zážitek někde v divočině... Nebo tam mercedes před výjezdem natáhne dráty s elektrokol na dobití.. Nebo vyrobí speciální vozik a na benzinovou elektrocentrála aby přes noc dobil v divočině.. Manažery mercedesu by měli okamžite na hodinu vyrazit za takovéto myšlení..
adamzprahy
Jsem zvědavý na reálné parametry a to hlavně na spotřebu a hmotnost. Protože jestli se očividně snaží v EV verzi naplnit funkční potenciál Géčka, tak bez nové generace baterek by to snad ani při využití stejného základu nebylo možné. Jako 4 motory, každý se svou malou převodovkou, to celé v rámu a v autě, které i v základní naftě bere násobně víc než běžné SUV. Se spotřebou souvisí právě baterka a dojezd.

Jako pochybuju, že to někdo využije 😁 ale technicky to bude zajímavé…a tržně o to víc nesmyslné, protože to musí stát z principu raketu. Ale tak třeba tomu kdo se chce jen ukázat a být moderně eko to bude asi fungovat líp než Tesla X 😊
DonVito
Ctyri elektricky motory budou urcite mnohem levnejsi, nez V8 s automatem a x diferencialama / uzaverkama...

Rozhodujici budou jako obvykle parametry baterky.
ericn
A hlavně její cena 😒] Bez ní ty 4 levnější elektromotory nebudou fungovat … Tj když chceš mluvit o něčem levnějším, nepleť do toho komponenety předražených elektromoblů 😉
DonVito
Tak obecne ve vyssich tridach maji EV lepsi dynamicke parametra a byvaji levnejsi, viz BMW i4.
:yes:
ericn
Tak jistě 😒] Když se podíváme k MB na GLS, základní cena je 2.690.000 kč a základní cena EQS je 3.275.000 kč… To nevypadá stejně, že ne? 😉
Manettino
Tak zrovna i4 není žádná "vyšší třída" 😒]
Avatar - speedfred
speedfred
Minule boli 4 motory lepšie ako jeden spaľovák, dnes sú už len levnejšie. (asi po Rubicone)
DonVito
Tak, kdo nechape, ze 4 motory jsou v terenu lepsi nez jeden, tomu to asi nevysvetlim...
adamzprahy
No ale tady už jsou ve hře nějaká ta mechanická řešení také. Viz. převodovky každého motoru - takže BEV zástavba do jinak spalovacího a technicky složitého modelu nebude úplně jednoduchá (tj. ani levná). Počkáme na technická data, mně to přijde hodně zajímavé a je to zase nějaký posun dál, byť v tomto případě to nebude mít moc smysl. Je to auto kde právě nestačí jen motor. Viz naše diskuze u Rivianu, který ten Rubicon trail nedal moc slavně na to co by měl umět.
DonVito
No tak snad tohle s redukcema by si mohlo vest jeste lip nez Rivian na Rubiconu.

Mas pravdu, ze se ctyrma redukcema to uplne levny nebude. Priznam se, ze jsem si clanek o pohonu precetl az na zaklade informace o prevodovkach o tebe. 8-s