Vzhled super, chválím provedení liftback, dojezd je OK - na dálnici to 400 km dá, hezká spotřeba,...
Co je ale dost blbý je cena. Základ je fakt drahej i na poměry elektromobilů. Sice dobře vybavený, ale jsou tam věci, které nepotřebuji a naopak ty, které bych chtěl, stojí majlant v paketu - Easy open, Light Assist, akustické přední skla, případně i adaptivní podvozek DCC - pokud bude potřeba.
Cena je mimo, o ID7 se mluvilo jako o autě, co nahradí Passat. To těžko, když je o půl mega dražší. Až se v příští generaci ukončí Passat a zůstane jen ID7, v čem budem jezdit? No v Číně..
To si podle mě moc nekonkuruje Pokud jde o vnitřní prostor, budou to zřejmě jiné světy...
Ale jinak je zajímavé, že prémie vyrobí elektro za cenu spalováku, zatímco v mainstreamu jsou cenově skoro "na dvojnásobku" (uvozovky - nechytat za slovo) :-)
My už jsme zvyklí, že VW jsou nejlevnější na Slovensku, pak o něco dražší v Německu a pak o hodně dražší v ČR, ale že za auto, co v Německu začíná na 57k EUR budou tady chtít 65k EUR, to už je fakt masakr. Ale on nám brzy nějaký odborník na marketing zase v TV vysvětlí, že jsme specifický trh a rádi si tu za všechno připlácíme, tak nám to jen obchodníci umožňují.
Nechtěli jste Euro, tak nebrečte. Tady už asi počítají s Eurem za + 27 Kč... Že by kombinace ČNB a naší vlády udržela stávající kurz je málo pravděpodobné... (a s příchodem Bureše se pak všechno jen zhorší)
To je nezpůsobilo Euro, to jen využili jako záminku pro vyšší odrbání turistů. Jinak s tím Slovenskem je to spíš mýtus, statistiky to nepotvrzují.
A jinak my už tu drahé zboží máme, tak kam dál by zdražovali? Nebo si snad někdo myslí, že když budeme mít Euro, bude tu ID.7 o 10 000 € dražší než na Slovensku? To asi ne, že...
S tím Chorvatskem je to trefný, jen chtěli ještě víc odrbat turisty a ono to zas tak moc neklaplo :-[] Btw jestli na SK to stojí 58tis eur, tak české zastoupení VW se snaží odrbat nás, tak o 150tis Kč :no:
Zvolit bílou jako základní komunikační barvu nebyl zrovna šťastný nápad. Každá jen trochu obtloustlejší holka ví, že bílá barva všechno jenom zhorší... :D
Jinak cena hodně sebevědomá, zřejmě ještě jedou na inflační vlně poptávky převyšující nabídku, nicméně ona se (snad!) situace pomalu zvrací, resp. se sklady pomalu plní...
Mnohem lepší bílá, než ty buzeran*tské růžovoučké, zelenkavé, nebo neonové barvičky. Bílá zůstane vždy bílá, dá vyniknout tvarům, je vidět, neurazí a jde ke všemu.
No právě, že dá vyniknout tvarům... :D Ponton ID.7 je přitom poněkud obézní a ani tvar není právě šťastný... Podobný problém má třeba BMW 6 GT (prodejní propadák) a tady to není lepší, spíš naopak...
A jinak nabídka barev konfigurátoru je docela tristní. Kromě nelichotivé bílé, nesmyslná černá, jakási ne moc hezká tmavá modrá a pak už jen jalová stříbrná. Bral bych jalovou stříbrnou, ale jinak teda pěkná blamáž. Lepší barvy budou zřejmě až pro GTX...
Moja rec ... biela bude vzdy ok a necha vyniknut tvary kasne aj cierne detaily ( maska... alebo napr B stlpiky a pod ) ... sam som za bielu rad ... :yes:
Koukám, že růžovoučký Cadillac měl i Elvis Presley, ach jo to jsem netušil. Ačkoli, on to byl sice výjimečný interpret, ale jinak docela velký kýčista. A nebo to auto mohl koupit pro svoji matku.
Bude toho asi plná diskuze…ale je to prostě tak :D
Kdyby to stálo +100k tak bych řekl, že dobrý. Největší otázkou jak se na tohle budou dávat fleetové slevy. Dnes o Passatu nemám přehled, ještě dva tři roky dozadu se pro firmy dávalo klidně přes 30% dolů z ceníku a proto těch Passatů tolik jezdí. Dnes to asi nebude o moc jiné (napište kdyžtak zkušenost) když vidím kolik nás stojí Golf 8 ve firmě…
Taky chápu, že 210kw verzi je potřeba porovnávat s 200 kw TSI, které bylo dost drahé taky…ale pak kde je verze s cenou od? To je ten problém, nějaký typicky fleetový comfortline TDI 110 kw stál prostě ve výsledku 500k bez DPH po slevách. Dobře, dnes se zdažilo, tak kolik, 600k bez DPH?
Tak to máte dobrý (až neuvěřitelný) podmínky, já teď Passata taky nevím, ale řešil jsem před třemi měsíci Superba a tam byla nabídnuta 22 % sleva. U Passata jsme měli 24 %, ale to už je dva roky zpět, aktuálnější info bohužel nemám.
Prodeje tohoto budou hodně mizerné. Za tyhle ceny si to fakt můžou nechat v showroomech. A ono se tak i stane. VW se jen bude dívat, jak zákazníci přecházejí k Číně.