Novinky
No právě, že dá vyniknout tvarům... 😁 Ponton ID.7 je přitom poněkud obézní a ani tvar není právě šťastný... Podobný problém má třeba BMW 6 GT (prodejní propadák) a tady to není lepší, spíš naopak...
A jinak nabídka barev konfigurátoru je docela tristní. Kromě nelichotivé bílé, nesmyslná černá, jakási ne moc hezká tmavá modrá a pak už jen jalová stříbrná. Bral bych jalovou stříbrnou, ale jinak teda pěkná blamáž. Lepší barvy budou zřejmě až pro GTX...
A jinak nabídka barev konfigurátoru je docela tristní. Kromě nelichotivé bílé, nesmyslná černá, jakási ne moc hezká tmavá modrá a pak už jen jalová stříbrná. Bral bych jalovou stříbrnou, ale jinak teda pěkná blamáž. Lepší barvy budou zřejmě až pro GTX...
Koukni do Chorvatska, jak prechodem na eur zdražili. A Slovensko taky.
Euro ma mnoho nevyhod a jednu vyhodu.
Euro ma mnoho nevyhod a jednu vyhodu.
My už jsme zvyklí, že VW jsou nejlevnější na Slovensku, pak o něco dražší v Německu a pak o hodně dražší v ČR, ale že za auto, co v Německu začíná na 57k EUR budou tady chtít 65k EUR, to už je fakt masakr. Ale on nám brzy nějaký odborník na marketing zase v TV vysvětlí, že jsme specifický trh a rádi si tu za všechno připlácíme, tak nám to jen obchodníci umožňují.
Cena je mimo, o ID7 se mluvilo jako o autě, co nahradí Passat. To těžko, když je o půl mega dražší. Až se v příští generaci ukončí Passat a zůstane jen ID7, v čem budem jezdit? No v Číně..
Prodeje tohoto budou hodně mizerné. Za tyhle ceny si to fakt můžou nechat v showroomech. A ono se tak i stane. VW se jen bude dívat, jak zákazníci přecházejí k Číně.
Biela s ciernou posobia elegantne... celkom sa mi to auto aj paci.... dat tam nejake 2,0 tsi... tak parada... ale tak co uz
Ne, to sis špatně vyložil. Říkalo se, že budou stát stejně jako ICE. A ICE skutečně rok co rok zdražují!
S Eurem to nesouvisí.
Čecháčci jsou ochotní zaplatit, tak ať platí. :yes😒br />
Mobilními tarify začínaje, Skodovkami to pokračuje, elektřinou končí.
Čecháčci jsou ochotní zaplatit, tak ať platí. :yes😒br />
Mobilními tarify začínaje, Skodovkami to pokračuje, elektřinou končí.
No....když už někdo chce elektro liftback střední třídy, tak při té ceně nenacházím důvod proč vzít tohle a ne BMW i4.
Stejne to nechapu.
Pridam 200 tisic a mam zakladni elektrickou petku BMW i5 s 340 konema.
Tak mi vysvetli, proc si mam kupovat obycejny VW za 90% ceny velice premioveho BMW?!?
Asi u toho moc premyslim.
Pridam 200 tisic a mam zakladni elektrickou petku BMW i5 s 340 konema.
Tak mi vysvetli, proc si mam kupovat obycejny VW za 90% ceny velice premioveho BMW?!?
Asi u toho moc premyslim.
Moja rec ... biela bude vzdy ok a necha vyniknut tvary kasne aj cierne detaily ( maska... alebo napr B stlpiky a pod ) ... sam som za bielu rad ... :yes:
To si podle mě moc nekonkuruje Pokud jde o vnitřní prostor, budou to zřejmě jiné světy...
Ale jinak je zajímavé, že prémie vyrobí elektro za cenu spalováku, zatímco v mainstreamu jsou cenově skoro "na dvojnásobku" (uvozovky - nechytat za slovo) 😄
Ale jinak je zajímavé, že prémie vyrobí elektro za cenu spalováku, zatímco v mainstreamu jsou cenově skoro "na dvojnásobku" (uvozovky - nechytat za slovo) 😄
To je nezpůsobilo Euro, to jen využili jako záminku pro vyšší odrbání turistů. Jinak s tím Slovenskem je to spíš mýtus, statistiky to nepotvrzují.
A jinak my už tu drahé zboží máme, tak kam dál by zdražovali? Nebo si snad někdo myslí, že když budeme mít Euro, bude tu ID.7 o 10 000 € dražší než na Slovensku? To asi ne, že...
A jinak my už tu drahé zboží máme, tak kam dál by zdražovali? Nebo si snad někdo myslí, že když budeme mít Euro, bude tu ID.7 o 10 000 € dražší než na Slovensku? To asi ne, že...
Vzhled super, chválím provedení liftback, dojezd je OK - na dálnici to 400 km dá, hezká spotřeba,...
Co je ale dost blbý je cena. Základ je fakt drahej i na poměry elektromobilů. Sice dobře vybavený, ale jsou tam věci, které nepotřebuji a naopak ty, které bych chtěl, stojí majlant v paketu - Easy open, Light Assist, akustické přední skla, případně i adaptivní podvozek DCC - pokud bude potřeba.
Co je ale dost blbý je cena. Základ je fakt drahej i na poměry elektromobilů. Sice dobře vybavený, ale jsou tam věci, které nepotřebuji a naopak ty, které bych chtěl, stojí majlant v paketu - Easy open, Light Assist, akustické přední skla, případně i adaptivní podvozek DCC - pokud bude potřeba.
Stejne jako ty, zdejsi ceny VW nechapu...
Myslim, ze ta cena je nasazena
a) na nemecky dotace
b) na moznost poskytnout fleet slevy
Myslim, ze ta cena je nasazena
a) na nemecky dotace
b) na moznost poskytnout fleet slevy
Len pre porovnanie na Slovensku je cena cca. 1340000 Kč (54990 eur). To je pomerne citeľný rozdiel oproti 1570000 Kč (ale výbavy som neporovnával).
Mnohem lepší bílá, než ty buzeran*tské růžovoučké, zelenkavé, nebo neonové barvičky. Bílá zůstane vždy bílá, dá vyniknout tvarům, je vidět, neurazí a jde ke všemu.
S tím Chorvatskem je to trefný, jen chtěli ještě víc odrbat turisty a ono to zas tak moc neklaplo 😒] Btw jestli na SK to stojí 58tis eur, tak české zastoupení VW se snaží odrbat nás, tak o 150tis Kč :no:
Na strechu 4 kola. Za auto karavan a hurá do Chorvatska na dovolenou. Snad to 1.5 tuny utáhne. 😉
Koukám, že růžovoučký Cadillac měl i Elvis Presley, ach jo to jsem netušil. Ačkoli, on to byl sice výjimečný interpret, ale jinak docela velký kýčista. A nebo to auto mohl koupit pro svoji matku.
Tak to máte dobrý (až neuvěřitelný) podmínky, já teď Passata taky nevím, ale řešil jsem před třemi měsíci Superba a tam byla nabídnuta 22 % sleva. U Passata jsme měli 24 %, ale to už je dva roky zpět, aktuálnější info bohužel nemám.
Bude toho asi plná diskuze…ale je to prostě tak 😁
Kdyby to stálo +100k tak bych řekl, že dobrý. Největší otázkou jak se na tohle budou dávat fleetové slevy. Dnes o Passatu nemám přehled, ještě dva tři roky dozadu se pro firmy dávalo klidně přes 30% dolů z ceníku a proto těch Passatů tolik jezdí. Dnes to asi nebude o moc jiné (napište kdyžtak zkušenost) když vidím kolik nás stojí Golf 8 ve firmě…
Taky chápu, že 210kw verzi je potřeba porovnávat s 200 kw TSI, které bylo dost drahé taky…ale pak kde je verze s cenou od? To je ten problém, nějaký typicky fleetový comfortline TDI 110 kw stál prostě ve výsledku 500k bez DPH po slevách. Dobře, dnes se zdažilo, tak kolik, 600k bez DPH?
Kdyby to stálo +100k tak bych řekl, že dobrý. Největší otázkou jak se na tohle budou dávat fleetové slevy. Dnes o Passatu nemám přehled, ještě dva tři roky dozadu se pro firmy dávalo klidně přes 30% dolů z ceníku a proto těch Passatů tolik jezdí. Dnes to asi nebude o moc jiné (napište kdyžtak zkušenost) když vidím kolik nás stojí Golf 8 ve firmě…
Taky chápu, že 210kw verzi je potřeba porovnávat s 200 kw TSI, které bylo dost drahé taky…ale pak kde je verze s cenou od? To je ten problém, nějaký typicky fleetový comfortline TDI 110 kw stál prostě ve výsledku 500k bez DPH po slevách. Dobře, dnes se zdažilo, tak kolik, 600k bez DPH?
Aktuálne je dostupná len tá drahšia verzia za 58t, ten základ za 55t píšu od decembra 23.
https😐/www.vw.sk/…nniky-a-katalogy
https😐/www.vw.sk/…nniky-a-katalogy
v Číně je Golf za 25 000 a ID.3 jenom za 15 000.
No jo, v Číně zrušili dotace na EV, v EU dotace jsou, takže je to obráceně.
No jo, v Číně zrušili dotace na EV, v EU dotace jsou, takže je to obráceně.
Nechtěli jste Euro, tak nebrečte. Tady už asi počítají s Eurem za + 27 Kč... Že by kombinace ČNB a naší vlády udržela stávající kurz je málo pravděpodobné... (a s příchodem Bureše se pak všechno jen zhorší)
Jinak cena hodně sebevědomá, zřejmě ještě jedou na inflační vlně poptávky převyšující nabídku, nicméně ona se (snad!) situace pomalu zvrací, resp. se sklady pomalu plní...