Výhradně v elektrické verzi e-3008 představila francouzská automobilka Peugeot novou generaci oblíbeného crossoveru segmentu C. Design je zcela nový zvenčí i zevnitř, kde se značka přiklání k opticky spojeným displejům.
1) nikde nepíše že z pohledu řidiče!
2) a právě pohled řidiče bude odvislý od pozice za volantem. Takže pro někoho kdo sedí nalepený na přístrojové desce a stylem barové stoličky možná bude z pohledu pod dolní hranou, ale pro delší postavy a nižší pozici nebude.
Mně se líbí, jak to půjde udržovat je věc druhá. Neakceptovatelné je, že to nelze vyměnit, nějak vycvaknout to obložení a dát nové, všechno je to přilepené na plastu a ten přivařený na jiný plast.
To je trochu rozdíl.
Na sedačce se většinou sedí v jiném textilu. Takže jde hadr na hadr.
Teda pokud se nebavíme o psech, dětech s čokoládou, manželce s krémem atd...
Já mám rád kvalitní textil, nebo alcantaru pod zadkem, ale jinde textil přímo nesnáším.
Každý auto s textilem, co jsem měl bylo furt jak od prasat. Všude krémy, pot, maz, zbytky kůže, prach a další dobroty a nedalo se to udržovat.
Pak jsem přešel na polokožený interiéry a když auto po letech prodávám, stačí mi hodinka s mikroutěrkou a vlažnou vodou a auto je jako nový.
Na palubce a ve dveřích snesu hliník, dřevo, plast, kůži i koženku, ale ne textil.
Pot, maz, zbytky kože, to všetko je aj na plastne, ak to nie je ten najlacnejší a hladký plast, ale má na povrchu nejakú štruktúru. Na textil na palubke stačí presne to isté čo na plast. Dnes to už nebýva podlepené molitanom (v tom prípade by si mal pravdu). Sedadlá sa špinia aj inokedy, ako keď v nich sedíš - nasávajú do seba kopy prachu a starať sa o ne musíš oveľa viac ako o nejaký kúsok textilu nalepený na palubke.
O dobré sedačky se naopak starat nemusíš vůbec. Za mne je ideál kombinace syntetické kůže a alcantary, případně odolné látky, která nechlupatí, nežmolkuje, neodírá se,...
Stačí 2x do roka utřít na sucho mikrovláknem a 1x za 2 roky vzít vlažnou vodou.
A za 4-6 let je interiér jako ze salonu i bez kosmetiky a péče profíka.
Jo ta palubní deska je odporná, navíc vytelená hrana do kabiny a bude ubírat prostor předním cestujícím… Stejně jako to bylo ve Focus 3G a v aktuální Corolle. Exteriér je celkem fajn až na ty hnusný ALU kola. Snad představí i něco normálnějšího ;-)
Nerad to říkám, ale vlastně jsem rád za invazi čínských značek která je za dveřmi.
Protože to co předvádí evropské značky, je opravdu tristní. Peugeot byl kdysi opravdu špičkou z pohledu běžných aut pro běžné lidi.
Ale co tohle má znamenat.. Auto plné samoúčelných řešení forma překonávající obsah doslova řádově, naprostá ignorace zakotvení modelu v nějaké třídě... Nekonečná variace na stále to stejné...
Strasne podivne vsetky tieto nove pezoty ... nevyzaruje z nich uz v podstate nic ... a francuzske uz vobec nic... k tomu kokpity jak pre podivinov ... ceny uz pomaly premiove... a vo vysledku vlastne co auto s levom to uz nesympaticka obluda
V podstatě nevidím rozdíl mezi 3008 a 4008. Identické auto, jen 3008 má laciněji řešené detaily a o chlup modernější interiér. Což také případě Peugeotu není pochvala.
A v zornom poli v okne zase prekazajuca kaplicka... na face dame gycovy plastovy mega erb hlavy akoze leva a novy pezo je na svete... strasne blba sablona... ktora uz predbieha aj sesterskeho citrona.... zlaty t roc karoq
Další věc co mi vadí je neustále mohutnější a vyšší středový tunel. Proboha proč?!?
Člověk se v má v autě cítit vzdušně, a ne utlačovaný. Přitom potřeba středového tunelu s autentickou převodovkou v podstatě padá a napaok je dispozice zcela volná. A oni to takhle prodrbou...
Nějaký i-cockpit je ten nejmenší problém. Stupidní nabobtnalá "fastback" kastle a nemožnost výběru pohonu jsou mnohem horší. To jsem zvědavý, jestli se bude prodávat stejně jako předchůdce...