Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Alfa Romeo Arna (1983-1987): Italsko-japonskou katastrofu zařízl Fiat

7 komentářů

Arese
....tentokrát o suverénně nejnesmyslnější a nejošklivější "Alfě" všech dob.
Aleš Dragoun
Musel jsem, když má to výročí :-). Díky za reakci.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Vetsinou beze zbytku souhlasim, ale tady mi to podstatne chybi.

Projekt Arna mel hlavne zajistit zamestnanost na zemedelskem jihu Italie.

Na havarii tohoto projektu se podilely 3 vlivy:
- kurzovni otres, spravne uvedeno
- nedbala vyroba zemedelskymi delniky a
- koroze

Konstrukcne to auto vlastne nebylo spatne, jen to nebyla ta "spravna" Alfa.
Prostorna, ale jednoducha karoserie bez napadu.
Nicmene ani ta 1.2 vubec nejela spatne, jednu jsem vlastnil a provozoval.

Z pohledu ridice to boleni hlavy inzenyru nehralo roli.
Dneska by se tomu rikalo sleeper.
:-)

Ale obecne plati, ze je to super clanek a diky za nej.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, ona smysl davala... levicove vlade, za ucelem zvyseni zamestnanosti jejich volicu, to jest zemedelskych delniku bez kvlifikace.

Nebyt kurzu men a koroze, tak to jako levne, vesnicke auto fungovat mohlo.

Nicmene dalsi z prikladu, jak jsou levicove vlady nebezpecne.
Avatar - Stejsn
Stejsn
"Je třeba si uvědomit, že západoevropské země chránily svůj domácí automobilový průmysl, kupříkladu Francie dokonce zakázala import nových vozů z Japonska!" - a pokud se něco podobného neobnoví, Čína tu autotrh rozseká na kusy.

K Arně - vypadá jak ty soudobý pokusy ze Sajuzu - Aleko, Samara, Tavria... ale japonský auta tý doby byly designově otřesný skoro všechny.
Aleš Dragoun
Tak Aleko byla překopaná simca.
Avatar - Stejsn
Stejsn
To byla no.