Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Nový Peugeot e-3008 kompletně odhalen, má ujet 700 km na nabití

27 komentářů

rohor
kdo nezelení s námi, ten zelení proti nám, šoudjuži, Tak je to spravne a tak to ma byt. Zelena kazeň musi byt.
Avatar - kari.laz
kari.laz
potkáme na cestách víc nových "bezmotorových" 508, nebo tohoto nepodarku? Já se vsadím, že kromě dealerských aut to bude větši rarita na GT3 RS.
Prodejci Peugeot si trhají vlasy a přemýšlí, jak se přeorientovat na Korejce a Dacii, aby měli co prodávat.
rohor
Myslím, že tu poloautomatckou změnu jízdního pruhu bude chtít každý 😄 takže to půjde na dračku 😄 a noví dealeři si budu u peugeotu podávat dveře 😄
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 😁 😁 😁 😁
kesumb
v takhle velkym aute uz zacina mit smysl
ericn
No blíží se doba, kdy budeš na střední SUV potřebovat řidičák "C" :no:
kesumb
trosku se pohnou baterie a ja mam za to, ze hmotnostnihi stropu (volvo ec90) uz bylo dosazeno
ericn
Za mě je na tomhle autě vše špatně, od té televize, přes obrovsky široký střední tunel, až po neuvěřitelně hloupý pohon všech kol co funguje jen do nějaké rychlosti a to vše za min 1,5mio (když Plugin je aktuálně verze je kolem 1,2mio Kč) :no:

Tohle taky nemyslí vážně😒br />
Systém bude také předpovídat změnu rychlostního limitu; vyčte ji z dat v mapě navigace i ze značek u silnice a předem nabídne řidiči možnost přejít na jinou rychlost. Sám také navrhne snížit rychlost v dešti, např. ze 130 na 110 km/h na dálnici. Vše nicméně bude vyžadovat potvrzení řidiče, jak automobilka zdůrazňuje.

Kdo to po nich chce? :no:
kesumb
nikdo, libi se mi jen velka baterie v malym aute.
Othello
Jako chybné řešení bych doplnil ještě FWD u provedení 2x4
Modrý blesk
s malou hodnotou informací, spíše reklamní text než článek na solidní server. Proč, protože chybí za jakých podmínek je maximální výkon dostupný, za jaké teploty baterie to jak pojede, informace o dojezdu je také v reálném provozu spíše imaginární číslo atd. Zkrátka čas se dá využít lépe než zde číst reklamní články na BEV.... :no: :no: :no:
Avantime
Presne, lenivý novinár si nedal námahu zistiť, aký pokles kapacity batérie je pri tomto aute po desiatich rokoch ani aký budem mať dojazd na výlete v Lapónsku a koľko stojí nový nárazník alebo čelné sklo.
Nechceš trochu veľa v deň premiéry auta? :no: Ale keď si taký múdry, určite si to vygoogliš. 😉
Modrý blesk
Co bych hledal, to práce jiných, nechápu tohle otáčení a dehonestaci mého názoru, pouze udávané hodnoty nejsou v reálném provozu stále dosažitelné, a je velká chyba všech novinářů, že tohle klamání motoristů podporují, že tohle pořád nechtějí vidět a psát o těchto skutečnostech. A až bude BEV co bude dávat celý udávaný výkon do posledního procenta kapacity baterie, tak jako spalovací auto, bez ohledu na teplotu baterie, protože ji bude umět regulovat, potom ano - udávaný výkon bude i reálný v provozu. A hodnoty budou reálné, ne pouze virtuální.
KIaudius
Evidentne toho nechápeš dosť. Píšeš, ako keby si práve objavil Ameriku, pritom zrovna tento článok je vcelku OK. Ale nevzdávaj sa, raz možno zmeníš svet.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
.. až u Peugeotu a Citroënu a dalších značek koncernu Stellantis zjistili že jsou tyto elektrické "deriváty" v ČR zcela neprodejné a klony se značkou Toyota s dieselem pod kapotou se naopak prodávaly skvěle ... takže nyní se snaží znovu postavit zbourané mosty a přes N sem zase dostat Berlingo a spol. v dieselu.
Chtějí si rozbít hlavu, OK.
Avatar - skejpa
skejpa
To je tak tezke zmenit architekturu auta ze 400V na 800V (nebo 1200V) ? Proc proboha porad automobilky chrlej auta se 400V architekturou, kdyz uz je minimalne 3 roky jasne, ze to neni cesta. VW prejde na 800V az v roce 2029, Mercedes uz 2025. Trh se zaplavuje temahle kockopsama na 400V s pomalym nabijenim, aby za dva roky prisli s obri inovaci na 800V a budou lidem rikat, jak moc je to lepsi... No zajimalo by me, jak to vysvetlej lidem, co si ted kupuji 400V a cena tech aut bude rychle padat...
rohor
Hele a nebylo by lepší počkat si na 22kV technologii? Vysokonapěťový stykač do každého elektromobilu!
Johnn
A proč čekat na 22kV, když architektura s 800V už se EV používá minimálně 3 roky jak píše Skejpa výše?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tesla je pořád na 400V, ne?
Avatar - skejpa
skejpa
Zatim ano ale cybertruck uz udajne taky ma byt 800V. A je to logicke. Bude potreba vyssi nabijeci vykon, mensi kabely atd...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proč to zase musí být tak hnusný? Proč to musí být zezadu generické čínské elektroSUVkupé? ;-\
KIaudius
Lebo autá sa už pre Európanov nerobia. Popri väčšine sveta sa už len zvezieme, a pokiaľ nám čínsky, potažmo ázijský vkus nevyhovuje, máme smolu. Ja som už nové auto, ktoré by sa dalo nazvať naozaj pekným, nevidel ani nepamätám. Len jedna neforemná hrčka vedľa druhej...
Modrý blesk
to je skvělé, nevidí, neslyší a "nepamätá", ale do diskuze píše moudra a rozdává rozumy! 😒] :yes:
ptr078
Kde hladate predaje ev v eu? Ked sa zaujimam o konkretny model, tak europske firmy iba mlzia, tazko sa dopracovat k realnym predajom. Jedine cisla tesly su vsade. Casto predaje ev potom spajaju s hybridmi.
multicar
Avatar - del42sa
del42sa
2174 kg :yes: bravo Peugeot
Avatar - del42sa
del42sa
test 1,2l MHEV Puretech v jiném koncernovém autě, tentokrát Citroen C5 Aircross

https😐/en.passionnement-citroen.com/…6-a-real-success

tento motor by měl být i v tomto novém Peugeotu 3008, kde by tentýž model bez baterek díky mnohem příznivější hmotnost nabízel relativně hodně úsporné ježdění na klasické palivo 😄