Elektromobily
rohor
5
kdo nezelení s námi, ten zelení proti nám, šoudjuži, Tak je to spravne a tak to ma byt. Zelena kazeň musi byt.
potkáme na cestách víc nových "bezmotorových" 508, nebo tohoto nepodarku? Já se vsadím, že kromě dealerských aut to bude větši rarita na GT3 RS.
Prodejci Peugeot si trhají vlasy a přemýšlí, jak se přeorientovat na Korejce a Dacii, aby měli co prodávat.
Prodejci Peugeot si trhají vlasy a přemýšlí, jak se přeorientovat na Korejce a Dacii, aby měli co prodávat.
v takhle velkym aute uz zacina mit smysl
No blíží se doba, kdy budeš na střední SUV potřebovat řidičák "C" :no:
trosku se pohnou baterie a ja mam za to, ze hmotnostnihi stropu (volvo ec90) uz bylo dosazeno
Za mě je na tomhle autě vše špatně, od té televize, přes obrovsky široký střední tunel, až po neuvěřitelně hloupý pohon všech kol co funguje jen do nějaké rychlosti a to vše za min 1,5mio (když Plugin je aktuálně verze je kolem 1,2mio Kč) :no:
Tohle taky nemyslí vážně😒br />
Systém bude také předpovídat změnu rychlostního limitu; vyčte ji z dat v mapě navigace i ze značek u silnice a předem nabídne řidiči možnost přejít na jinou rychlost. Sám také navrhne snížit rychlost v dešti, např. ze 130 na 110 km/h na dálnici. Vše nicméně bude vyžadovat potvrzení řidiče, jak automobilka zdůrazňuje.
Kdo to po nich chce? :no:
Tohle taky nemyslí vážně😒br />
Systém bude také předpovídat změnu rychlostního limitu; vyčte ji z dat v mapě navigace i ze značek u silnice a předem nabídne řidiči možnost přejít na jinou rychlost. Sám také navrhne snížit rychlost v dešti, např. ze 130 na 110 km/h na dálnici. Vše nicméně bude vyžadovat potvrzení řidiče, jak automobilka zdůrazňuje.
Kdo to po nich chce? :no:
s malou hodnotou informací, spíše reklamní text než článek na solidní server. Proč, protože chybí za jakých podmínek je maximální výkon dostupný, za jaké teploty baterie to jak pojede, informace o dojezdu je také v reálném provozu spíše imaginární číslo atd. Zkrátka čas se dá využít lépe než zde číst reklamní články na BEV.... :no: :no: :no:
Presne, lenivý novinár si nedal námahu zistiť, aký pokles kapacity batérie je pri tomto aute po desiatich rokoch ani aký budem mať dojazd na výlete v Lapónsku a koľko stojí nový nárazník alebo čelné sklo.
Nechceš trochu veľa v deň premiéry auta? :no: Ale keď si taký múdry, určite si to vygoogliš. 😉
Nechceš trochu veľa v deň premiéry auta? :no: Ale keď si taký múdry, určite si to vygoogliš. 😉
Co bych hledal, to práce jiných, nechápu tohle otáčení a dehonestaci mého názoru, pouze udávané hodnoty nejsou v reálném provozu stále dosažitelné, a je velká chyba všech novinářů, že tohle klamání motoristů podporují, že tohle pořád nechtějí vidět a psát o těchto skutečnostech. A až bude BEV co bude dávat celý udávaný výkon do posledního procenta kapacity baterie, tak jako spalovací auto, bez ohledu na teplotu baterie, protože ji bude umět regulovat, potom ano - udávaný výkon bude i reálný v provozu. A hodnoty budou reálné, ne pouze virtuální.
.. až u Peugeotu a Citroënu a dalších značek koncernu Stellantis zjistili že jsou tyto elektrické "deriváty" v ČR zcela neprodejné a klony se značkou Toyota s dieselem pod kapotou se naopak prodávaly skvěle ... takže nyní se snaží znovu postavit zbourané mosty a přes N sem zase dostat Berlingo a spol. v dieselu.
Chtějí si rozbít hlavu, OK.
Chtějí si rozbít hlavu, OK.
To je tak tezke zmenit architekturu auta ze 400V na 800V (nebo 1200V) ? Proc proboha porad automobilky chrlej auta se 400V architekturou, kdyz uz je minimalne 3 roky jasne, ze to neni cesta. VW prejde na 800V az v roce 2029, Mercedes uz 2025. Trh se zaplavuje temahle kockopsama na 400V s pomalym nabijenim, aby za dva roky prisli s obri inovaci na 800V a budou lidem rikat, jak moc je to lepsi... No zajimalo by me, jak to vysvetlej lidem, co si ted kupuji 400V a cena tech aut bude rychle padat...
Hele a nebylo by lepší počkat si na 22kV technologii? Vysokonapěťový stykač do každého elektromobilu!
Proč to zase musí být tak hnusný? Proč to musí být zezadu generické čínské elektroSUVkupé? ;-\
Lebo autá sa už pre Európanov nerobia. Popri väčšine sveta sa už len zvezieme, a pokiaľ nám čínsky, potažmo ázijský vkus nevyhovuje, máme smolu. Ja som už nové auto, ktoré by sa dalo nazvať naozaj pekným, nevidel ani nepamätám. Len jedna neforemná hrčka vedľa druhej...
Kde hladate predaje ev v eu? Ked sa zaujimam o konkretny model, tak europske firmy iba mlzia, tazko sa dopracovat k realnym predajom. Jedine cisla tesly su vsade. Casto predaje ev potom spajaju s hybridmi.
test 1,2l MHEV Puretech v jiném koncernovém autě, tentokrát Citroen C5 Aircross
https😐/en.passionnement-citroen.com/…6-a-real-success
tento motor by měl být i v tomto novém Peugeotu 3008, kde by tentýž model bez baterek díky mnohem příznivější hmotnost nabízel relativně hodně úsporné ježdění na klasické palivo 😄
https😐/en.passionnement-citroen.com/…6-a-real-success
tento motor by měl být i v tomto novém Peugeotu 3008, kde by tentýž model bez baterek díky mnohem příznivější hmotnost nabízel relativně hodně úsporné ježdění na klasické palivo 😄