Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Josef-Kratochvil
Se vypne poslepu pres tlacitko rychlych voleb.
Které je to tlačítko? Mi ti asistenti vůbec nevadí, ale rád bych to věděl.
Já strašně nerad studuji manuál k vozidlu :-[] :-[] :-[]
Já strašně nerad studuji manuál k vozidlu :-[] :-[] :-[]
Ta hvezdicka u volice jsou rychle volby. Takze hvezdicka, 2xcvak koleckem, stisk,2xcvak koleckem, stisk. Čtyři vteřiny?
Mimochodem ty minusy nechapu. Ja tu I6 mam a najeto za 3 mesice 15t km. Tak asi vim, kde se ten blbej asistent vypina. Protoze ten je fakt o infarkt a bohuzel nejde trvale vypnout ani pres diagnostiku.
A mimochodem AA/apple car se i za jizdy ovlada i dotykem. Tu blbost, ze to nejde, jsem uz taky slysel 100x.
Mimochodem ty minusy nechapu. Ja tu I6 mam a najeto za 3 mesice 15t km. Tak asi vim, kde se ten blbej asistent vypina. Protoze ten je fakt o infarkt a bohuzel nejde trvale vypnout ani pres diagnostiku.
A mimochodem AA/apple car se i za jizdy ovlada i dotykem. Tu blbost, ze to nejde, jsem uz taky slysel 100x.
I tak to je slušný martýrium, taková sekvence. Tyhle systémy jsou za trest.
Mě se to taky zapíná po každým startu, ale naštěstí to ruší minimálně a když už to chci vypnout, tak mi stačí dvojklik aniž bych sundal ruce z volantu. První ukazovák na čelo levé páčky blinkru a druhý palec na středové tlačítko vpravo na volantu. Ale je to koncern.
Za kolik to jezdí normálním stylem s davem a občasným předjetím?
Mě se to taky zapíná po každým startu, ale naštěstí to ruší minimálně a když už to chci vypnout, tak mi stačí dvojklik aniž bych sundal ruce z volantu. První ukazovák na čelo levé páčky blinkru a druhý palec na středové tlačítko vpravo na volantu. Ale je to koncern.
Za kolik to jezdí normálním stylem s davem a občasným předjetím?
Udelas to poslepu porad rukou na jednom miste, takze to neni tak hrozny. Horsi mi prijde vypinani S/S u golfa 8. Snad to jednou pujde v Mazde deaktivovat uplne a na vzdy.
Rekord mam 4,3 Svitavy-Brno v kolone. Mimo dalnice 5,2 az 5,8 podle profilu. V kolonach na statovkach bezne pod 5. Silnejsi verze.
Rekord mam 4,3 Svitavy-Brno v kolone. Mimo dalnice 5,2 az 5,8 podle profilu. V kolonach na statovkach bezne pod 5. Silnejsi verze.
Hrozný to je, když to musíš dělat pořád dokola jako debil.
Ty systémy v novejch autech to je na podělání. Ale myslím, že G8 to umí mít v rychlých volbách na stahovací liště. To kolikrát neví ani majitelé. :-!
Jen přejedeš prstem dolů od horní hrany displaye a pak stiskneš jednu z rychlých voleb. Snad se nepletu. Já nakonec radši vzal "starýho" novýho Passata :-!
Tak to je moc pěkný na 4x4 SUV s 3.3R6. A na dálnicích jak? Nebo v mixu? Když je v tom Praha, Ostrava atd...
Ty seš ze Svitav? Já že mám taky rekordy Svitavy-Brno. 3,9-4,3/100 k Olympii dám, když není Brno ucpaný a jedu na pohodu.
Ty systémy v novejch autech to je na podělání. Ale myslím, že G8 to umí mít v rychlých volbách na stahovací liště. To kolikrát neví ani majitelé. :-!
Jen přejedeš prstem dolů od horní hrany displaye a pak stiskneš jednu z rychlých voleb. Snad se nepletu. Já nakonec radši vzal "starýho" novýho Passata :-!
Tak to je moc pěkný na 4x4 SUV s 3.3R6. A na dálnicích jak? Nebo v mixu? Když je v tom Praha, Ostrava atd...
Ty seš ze Svitav? Já že mám taky rekordy Svitavy-Brno. 3,9-4,3/100 k Olympii dám, když není Brno ucpaný a jedu na pohodu.
Ano. Prejedes prstem (na podruhy se to uz povede, nekdy), najdes ikonu a vypnes. Pritom koukas na displej a nevenujes se rizeni - tohle poslepu udelat nejde. Ve finale je to horsi, jak sekvence drobnych pohybu zapestim, kde se nekoukam co delam.
Jezdim hodne dalnic 150-170. Mimo mesto obvykle 100-130. Pak se pohybuju 6,3-6,5. Porad je to sle nove auto. Pro srovnani, passat 140kw byl na zacatku 6,7.
Nicmene na spotrebu nejezdim. Ty svitavy spis byla nahoda, ze jsem se na to podival, jinak me to moc nezajima :-) jen co vidim na palubaku, kazdy mesic nuluju kilometry i spotrebu.
Jezdim hodne dalnic 150-170. Mimo mesto obvykle 100-130. Pak se pohybuju 6,3-6,5. Porad je to sle nove auto. Pro srovnani, passat 140kw byl na zacatku 6,7.
Nicmene na spotrebu nejezdim. Ty svitavy spis byla nahoda, ze jsem se na to podival, jinak me to moc nezajima :-) jen co vidim na palubaku, kazdy mesic nuluju kilometry i spotrebu.
Pokud je to i v těchto tempech do 6,5/100, tak je to myslím naprostá paráda.
Po zajetí a případném mírném zvolnění by to bylo určitě 5,5-6/100.
A co sedačky? Není ten sedák bez nastavení problém?
Po zajetí a případném mírném zvolnění by to bylo určitě 5,5-6/100.
A co sedačky? Není ten sedák bez nastavení problém?
Me prijdou sedacky velmi pohodlne a vubec necitim potrebu vetsiho bocniho vedeni. Me drzi. Sedak by mohl byt delsi, ale neni to tak, ze by diky to u byly nepohodlne. Stravim v aute i 8-10 hodin. Nicmene sedacky v Mazde 6 Homura (sedel jsem v ni na salonu) mi prijdou lepsi.
Vytknul bych jeste dve veci - na muj vkus moc houpave. Urcite by zaslouzila elektronicky podvozek. Adaptivni tempomat je 10let pozadu, snad prijde upgrade. A o tech pruzich jsem psal.
Mista vzadu akorat, kufr dostatecny, motor bomba, da se pri rizeni i bavit - ale neni to nizky kombik. Svetla super. Rozpoznavani ridice jsem po chvili vypnul, stejne jako asistovany nastup. Jsem rad za standardni zasuvku na 230V a fajn je osvetleni kufru i z vika kufru, je tam pak vyrazne lip videt.
Vytknul bych jeste dve veci - na muj vkus moc houpave. Urcite by zaslouzila elektronicky podvozek. Adaptivni tempomat je 10let pozadu, snad prijde upgrade. A o tech pruzich jsem psal.
Mista vzadu akorat, kufr dostatecny, motor bomba, da se pri rizeni i bavit - ale neni to nizky kombik. Svetla super. Rozpoznavani ridice jsem po chvili vypnul, stejne jako asistovany nastup. Jsem rad za standardni zasuvku na 230V a fajn je osvetleni kufru i z vika kufru, je tam pak vyrazne lip videt.
Tek není nad osobní delší zkušenosti.
Někdo zas říká, že podvozek je tvrdší a mohl by být poddajnější.
A kritika padá jak na prostor, tak sedadla a myslím i na světla, že to není Matrix a není to ono. Chce to prostě zkusit. Já už taky dávám přednost pohodlí, před řezáním zatáček.
Někdo zas říká, že podvozek je tvrdší a mohl by být poddajnější.
A kritika padá jak na prostor, tak sedadla a myslím i na světla, že to není Matrix a není to ono. Chce to prostě zkusit. Já už taky dávám přednost pohodlí, před řezáním zatáček.
Tek není nad osobní delší zkušenosti.
Někdo zas říká, že podvozek je tvrdší a mohl by být poddajnější.
A kritika padá jak na prostor, tak sedadla a myslím i na světla, že to není Matrix a není to ono. Chce to prostě zkusit. Já už taky dávám přednost pohodlí, před řezáním zatáček.
Někdo zas říká, že podvozek je tvrdší a mohl by být poddajnější.
A kritika padá jak na prostor, tak sedadla a myslím i na světla, že to není Matrix a není to ono. Chce to prostě zkusit. Já už taky dávám přednost pohodlí, před řezáním zatáček.
u novyho idrive jde povypinat lineassist jednou a pokud je aktivni profil uzivatele (mobil
jako klicek nebo sparovanej klicek k uctu) tak se to po restartu nezapne. SS nevim, mam vyzkouseny phev. Ja mam model 21 a tam jsem to vypnul po koupi a tim to konci
jako klicek nebo sparovanej klicek k uctu) tak se to po restartu nezapne. SS nevim, mam vyzkouseny phev. Ja mam model 21 a tam jsem to vypnul po koupi a tim to konci
Velmi zajímavá informace s tím Android Auto, v případě testovaného vozu však opravdu šlo dotykem ovládat jen u stojícího vozidla či při velmi pomalé jízdě. Nicméně osobně mi to nijak nevadí.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jaros 00071
Ten motor je v CX60 prostě bomba!😁 :yes: Auto jezdí skvěle, jen ta kapota je mooooc dlouhá. ;-) Moc pěkný a pohodlný je i interier. SUPER Mazda! :yes:
Daniel Bárta
ad pneu) Zajímalo by mě jaké tedy pneu v tom rozměru a rychlostním/hmotnostním indexu jsou lepší? Z fabriky se dávají pouze Bridgestone nebo Toyo. Zkušenost z PHEV je na Bridgestone poměrně pozitivní, možná je to dáno tím, že má PHEV motor až za přední nápravou. Také je potřeba mít nafoukáno na 2.5-2.6, jinak se to překvapivě chová sice akusticky kultivovaněji (hlazení nerovností), ale jízdně o dost hůře.
ad dveře) Ano, z fabriky je to jak plechovka, nicméně v rámci servisního zásahu/reklamace se implementuje vytlumení, potom je již zvuk důstojný.
ad asistenti) To již někdo zmiňoval, dá se to vypnout přes hvězdičku - zrychlenou volbu. Nicméně je potřeba říci, že je to požadavek EU na složitost vypnutí - nelze vypnout jedním stlačením, takže to není výmysl Mazdy....
ad další) Je škoda se nezmínit o skvělých pokročilých světlometech. Dále nevím jak u dieselu, ale u PHEV je více jízdních režimů, to jsem si také nevšiml, že by bylo zmíněno. U PHEV vibruje zpětné zrcátko u řidiče, to zatím fabrika nevyřešila (již proběhla výměna za jiné a stále vibruje).
Jsem majitelem PHEV a co se dá vyloženě vytknout je ten podvozek, který je z fabriky strašný (dalo by se říci, že až nebezpečný - propružování zadní nápravy na vlnách), ale v rámci reklamace jej Mazda vymění za jiné nastavení (tlumiče, stabilizátory, uložení), které je již akceptovatelné.
ad dveře) Ano, z fabriky je to jak plechovka, nicméně v rámci servisního zásahu/reklamace se implementuje vytlumení, potom je již zvuk důstojný.
ad asistenti) To již někdo zmiňoval, dá se to vypnout přes hvězdičku - zrychlenou volbu. Nicméně je potřeba říci, že je to požadavek EU na složitost vypnutí - nelze vypnout jedním stlačením, takže to není výmysl Mazdy....
ad další) Je škoda se nezmínit o skvělých pokročilých světlometech. Dále nevím jak u dieselu, ale u PHEV je více jízdních režimů, to jsem si také nevšiml, že by bylo zmíněno. U PHEV vibruje zpětné zrcátko u řidiče, to zatím fabrika nevyřešila (již proběhla výměna za jiné a stále vibruje).
Jsem majitelem PHEV a co se dá vyloženě vytknout je ten podvozek, který je z fabriky strašný (dalo by se říci, že až nebezpečný - propružování zadní nápravy na vlnách), ale v rámci reklamace jej Mazda vymění za jiné nastavení (tlumiče, stabilizátory, uložení), které je již akceptovatelné.
I6 má až 4 režimy: Sport, Normal, Offroad a já má sklápěcí tažné, takže je tam ještě volba tažné zařízení, kdy zřejmě jednotka umí korigovat vliv taženého přívěsu/karavanu na řízení celé soupravy. :yes:
Flai
Nechápu jak si někdo může koupit japonský diesel Obzvláště potom jak se zastoupení Mazdy postavilo k řešení reklamaci motoru Tohle bude jenom další průšvih Auto doslova narvane technologiemi a po 100 tis.km zase klekne motor a autorizovaný servis Mazda řekne bohužel,vaše smula na tohle se záruka nevztahuje! Ale my vám to rádi opravíme, předběžná oprava motoru 600 tis. Kč Inu vítejte v ČR
Ty jsi trochu mimo, že.
Jeden z nejlepších dieselů historie je Honda 2,0, japonský diesel.
Plivej si žluč na něco jiného. Kdybys tady blbě neplkal a pořádně se na video podíval, tak bys zjistil - tedy pokud by to malá kapacita tvého mozku stačila pobrat - že všechny potíže byly odstraněny s modelovým rokem 2018, kdy do Mazdy nastoupilo SCR. Mazda se na rozdíl od evropských značek vždy snažila o co největší kulance a prodloužené garance, a na rozdíl od evropských značek požadavky akceptuje a nehádá se podobně jako ´
Škoda auto a další evropské značky o každou reklamaci až do krve.
Jeden z nejlepších dieselů historie je Honda 2,0, japonský diesel.
Plivej si žluč na něco jiného. Kdybys tady blbě neplkal a pořádně se na video podíval, tak bys zjistil - tedy pokud by to malá kapacita tvého mozku stačila pobrat - že všechny potíže byly odstraněny s modelovým rokem 2018, kdy do Mazdy nastoupilo SCR. Mazda se na rozdíl od evropských značek vždy snažila o co největší kulance a prodloužené garance, a na rozdíl od evropských značek požadavky akceptuje a nehádá se podobně jako ´
Škoda auto a další evropské značky o každou reklamaci až do krve.
KOUDELKA
To auto se mi líbilo hned, jak ho ukázali. Končil mi další Sup, a chtěl jsem změnu a to byla jasná volba. Sice to musel to být hybrid a ne tento 6-ti hrnek, ale mně hybrid neva, stejně 80% cest mám kolem komína a po letech chrochtajících TDIíček, to chtělo benzín.
Takže naklikat specifikace a hned jak to šlo, tak testovací jízda. Okouzlení z designu po 2-3 stovkách km bylo pryč. Nevyvážený podvozek – hlavně přejezdy zpomalovacích prahů, zasekávající se software a další prkotiny, na které by si člověk asi zvykl. I když zamrzí, že to není hned při uvedení vychytáno, zvlášť když na to upozorňovali už mnohé testy před-sériových testovacích kusů. Dobrý kufr, málo místa vzadu (ok srovnávám se Supem, ale budiž), světla nic moc, adaptivní tempomat proti koncernu horší.. Ale říkám si, když měníš auto, nejdříve hledáš chyby a posuzuješ s tím, na co jsi zvyklý že. Pořád to vypadalo dobře, hlavně design pecka.
ALE pak to přišlo – 2 věci, které to rozhodly.
1. SEDAČKA ŘIDIČE – do kelu, kam dali jabka hlavy když to designovali? Nějaké ergo standardy nic? Opěradlo má úplně debilní tvar – nahoře tlačí mezi lopatky a pak až dolů má tvar obráceného lavoru, bederní opěrka tomu nepomůže. Krátký sedák pro krátké japonské nožičky. Hledal jsem různé kombinace poloh opěradla vs. Ok, chápu, pro jabka s výškou 160cm je to asi ok. Ale když má někdo 190cm jako já?
Najezdil jsem s tím cca 1000km, pro jistotu testováno i v jiné verzi…. Tvoe, takhle to zmrvit… A to jsem si říkal, že SUP ve verzi Klement Gottwald má sedačky jako křesla, ale taky nic moc. Proti magdě ale bohužel aspoň trochu ergonomická.
2. Zvuk dveří při zavírání – tak asi jako Wartburg nebo 120tka.… co to jako je? Auto za 1,6M a zvuk jako stará plechovka?
Takže sorry, sice to má asi dobrý 6-ti hrnek, který je pro většinu lidí hodně důležitá věc, ale topka to určitě není. Jen takový asi lepší průměr a pěkný design a má to pro mě zásadní chyby, které ani jejich červená barva nezastíní… sorry jako.
Takže naklikat specifikace a hned jak to šlo, tak testovací jízda. Okouzlení z designu po 2-3 stovkách km bylo pryč. Nevyvážený podvozek – hlavně přejezdy zpomalovacích prahů, zasekávající se software a další prkotiny, na které by si člověk asi zvykl. I když zamrzí, že to není hned při uvedení vychytáno, zvlášť když na to upozorňovali už mnohé testy před-sériových testovacích kusů. Dobrý kufr, málo místa vzadu (ok srovnávám se Supem, ale budiž), světla nic moc, adaptivní tempomat proti koncernu horší.. Ale říkám si, když měníš auto, nejdříve hledáš chyby a posuzuješ s tím, na co jsi zvyklý že. Pořád to vypadalo dobře, hlavně design pecka.
ALE pak to přišlo – 2 věci, které to rozhodly.
1. SEDAČKA ŘIDIČE – do kelu, kam dali jabka hlavy když to designovali? Nějaké ergo standardy nic? Opěradlo má úplně debilní tvar – nahoře tlačí mezi lopatky a pak až dolů má tvar obráceného lavoru, bederní opěrka tomu nepomůže. Krátký sedák pro krátké japonské nožičky. Hledal jsem různé kombinace poloh opěradla vs. Ok, chápu, pro jabka s výškou 160cm je to asi ok. Ale když má někdo 190cm jako já?
Najezdil jsem s tím cca 1000km, pro jistotu testováno i v jiné verzi…. Tvoe, takhle to zmrvit… A to jsem si říkal, že SUP ve verzi Klement Gottwald má sedačky jako křesla, ale taky nic moc. Proti magdě ale bohužel aspoň trochu ergonomická.
2. Zvuk dveří při zavírání – tak asi jako Wartburg nebo 120tka.… co to jako je? Auto za 1,6M a zvuk jako stará plechovka?
Takže sorry, sice to má asi dobrý 6-ti hrnek, který je pro většinu lidí hodně důležitá věc, ale topka to určitě není. Jen takový asi lepší průměr a pěkný design a má to pro mě zásadní chyby, které ani jejich červená barva nezastíní… sorry jako.
Kdo chce japonský PHEV za 1,6 mega, musí holt trochu trpět. Naše firemní RAV4 PHEV je na tom podobně - podobná cena, podobné chyby ("bonus" proti Mazdě je neprémiová koncepce, ale to to tu tak čtu, taj je to asi tak trochu jedno). :no: :D:D
KOUDELKA
Příspěvek podléhá schvalování.
Radek Dobrovolny
To se Mazdě povedlo 👍
Krásný zvuk, malá spotřeba a krásně jede.
https://youtu.be/GYwun7hPsCM?si=_exYbyRmknYLwRoZ
Krásný zvuk, malá spotřeba a krásně jede.
https://youtu.be/GYwun7hPsCM?si=_exYbyRmknYLwRoZ
Jo, krásný zvuk ten motor má, hlavně když v době, kdy tam hraje hudba, pak není aspoň slyšet to nytovani
To jsou vyduněný makovice, mají rozkonvergovaný vnímání... :D Když člověk jezdí půl dne na zahradním traktůrku a pak sedne do obyčejnýhho Golfu, připadá mu ten Golf jako Sclasse a tohle je něco podobnýho :D
Makovnik
Na to, ake je to auto zvonku velke, je vzadu pomerne male. Pri 184cm vyske a nastaveni predneho sedadla mam asi 5cm vzadu pred kolenami a hlavne nastupovanie dozadu je cez polku zadneho kolesa, co je dost divne a neprakticke. Predne sedenie vsak velmi dobre, aj celkovy pocit a nastavenie volantu.
×
Sdílení komentáře
×
Tenhle motor se Mazdě hodně povedl a hlavně ukazuje nesmyslnost downsizingu
Ze všeho nejvíc mám rád zadního couvacího asistenta, který když blbě couvám prostě zadupne brzdy a zabrání mi poškodit zadek :yes: jednou jsem obcházel auto protože jsem si myslel že jsem nacouval do kamene, a protože jsem všechny svá předchozí auta do něčeho alespoň trochu nacouval :-[] jsem rád.
To je dobro vec ale bežná aj v triede fábie