Prosel jsem clanek a nenasel jsem informrmaci o cene.
Audi docela pekne. Parametry spis podprumerne. Od teto znacky bych cekal vic.
Jak rychlosti nabijeni, tak vykony.
Nevsiml jsem si ani udaje o spotrebe.
No aj oni budu nasr..í ked zistia, ze teraz to ma lepsi dojazd a rychlejsie nabijanie. A to je podla mna velky problem ev. Naco kupovat tu kopu srotu teraz, ked o chvilu bude lepsie a lacnejsie
toto vnimam ( ja ako klient ) aktualne za jeden z najvacsich dovodov odlozenia prechodu na BEV. technologicky vyvoj je v sucasnosti prilis rychly. BEV su po 2-4 rokoch zastarale a ich zostatkova hodnota pri predaji je vyrazne nizsia ako pri benzinoch / diesloch a navyse je stale problem s bateriou.
Taky to nemam rad.
Zformuloval bych to takto:
Cesko je z pohledu prodeju EV (nejen) Audi zcela nepodstatne. To je fakt.
Jeste bych dodal, ze ja BYCH si toto auto asi nekoupil, protoze TMY je o tolik lepsi a urcite levnejsi.
Audi je jiste hezci v interieru, ale to me tolik nezajima.
PS Aby to nevyznelo spatne, tohle Audi BYCH uprednostnil pred kterymkoli spalovacim Audi...
A můžu se zeptat, zcela vážně, čím je to naše Česko tak úžasné?
Já vidím mnoho problémů a jen taková krásná ukázka naší skvělé země je to, že jsme měli 10 let prezidenta Zemana a minulý a budoucí premiér se jmenuje Babiš.
Pokud bych se měl zaměřit na oblast tomuto serveru blízkou, tak naše dálniční síť a nebo například obchvat Prahy je také krásná ukázka naší marnosti. Jasně, mohli bychom se mít hůře, ale také výrazně lépe.
Mám ČR rád, žiju tady celý život, ale zároveň si dokážu přiznat, že jsme v mnoha oblastech naprosto marný národ. A nacionalismus je myslím jedna z nejslavnějších věcí, která se lidstvu kdy stala. :/
To co píšeš vidím podobně, také jsem vůči Česku čím dál skeptičtější. Jenom si nemyslím, že jsme v "neadopci", respektive v té neschopnosti adopce, jediní v EU a čistě na počet obyvatel to zanedbatelné nebude. Je to asi problém celého východního křídla.
Ale jako jinak souhlas. Moje osobní skepse vůči EV u nás je v tom, že nejsme schopni (jak píšeš) ani postavit okruh okolo Prahy, tak nevím jak postavíme za 5 let novou dobíjecí infrastrukturu + ekologii obecně doháněli nějaký dalšími investicemi, jakožto pobídkami a dotacemi, když nemáme ani na provoz státu, který seškrtal co mohl a stejně to nestačí...
Jako tomu i věřím, ale druhá věc je jak moc se tomu legislativně a dotačně nebo naopak represivně pomohlo. V Holandsku se už dlouho platí za dodatečná daň za emise. V Rakousku tuším taky. Německo dávalo snad 6000 EUR dotaci + nějaká další daňová zvýhodnění. Itálie, Německo a předpokládám další země mají do velkých měst buď zpoplatněný nebo přímo zakázaný vjezd pro spalováky. K tomu úlevy na parkování (to je snad jediná věc co máme v Česku, resp. Praze taky). A další výhody ať už slevy na mýto, nízká nebo nulová daň z vlastnění auta atd. Takže je to dost vynucený výsledek.
Zároveň, pokud ty státy na to mají, tak jako klidně. To bych si to pak pořídil taky. Ale v Česku kde nemáme ani na provoz státu, viz tvůj druhý příspěvek, je nereálné kupovat si dražší EV vyžadující plánování jízd a ta specifika okolo, je to jednoduše nevýhodné.
Co je na 30tis ks světoborného, když i takový staříček a velmi okrajový model jako je Lancia Y se prodává 2x lépe? Ano, je to malé levné spalovací auto. A když už chceš strovnávat s Teslou Y, tak té jediné a srovnatelné SUV (jako EV) se podařilo překonat 100tis aut prodaných ročně, cca 138tis ks, což je 4x tolik. Tj. Q4 je looser :no:
A co to tepelny cerpadlo, co v Q4 museli stahnout z prodeje, protoze si amik koupil s i bez a zjistil, ze to nedelalo vubec zadny rozdil, takze klamani spotrebitele… :-/
Uz to opravili? :-!