Zájem špionážních fotografů se na léto přemístil za Atlantik. Jezdí tam totiž i nové kombi Mercedes-Benz C 63 AMG. Velký osmiválec bude pohánět i nejmenší kombi s třícípou hvězdou.
Bude M3 kombi? >:-[] No jo, AMG...nekdo dela downsizing, cili maly objem a turbo, nekdo dela gigasizing, cili obrovsky objem a nic. Za chvili budou zase u E 72 AMG??? Neprehanite to uz trochu s tim objemem panove? I kdyz...zvuk mate impozantni >:-[]:yes:
450k a 600Nm z 6,2 litru objemu podle me nic moc...Proste zbytecne zbytecne zbytecne moc velkej objem na tohle a efekty s tim souvisejici.
Puvodne to bylo mysleno uplne jinak to "nic"...jako ze tam neni zadny turbo, zadny kompresor a tak...
Litrovy vykon je opravdu na urovni...minuleho storoci ;-)
s tim litrovym vykonem mate pravdu, ale berte v uvahu, ze tenhle motor je priskrcena verze z jednotky, ktera je v E,CLS,S atd. A ani neni zamysleno aby ten motor mel vysoky litrovy vykon. Myslim, ze AMG by nemelo problem ho vytocit to vysin, kdyz ladi motory pro DTM
To je vcelku rozumny nazor :yes: Pravda ze v CLS a spol je o neco vyse.
Nemyslim si, ze by byl problem ho vyladit mnohem vys, ale trochu me drazdi ten okazaly objem, ktery je vlastne temer k nicemu. Treba ta RS4ka ma podobny vykon (i kdyz tedy o dost mensi kroutak - 430Nm) jako tohle, ale o 2 litry mensi objem. Je mi jasny, ze v tyhle kategorii uz to lita sem tam litr, ale stejne... ;-\
S tim objemem to chapu tak, ze vzdy, kdyz vznikne nova generace motoru, musi mit o neco vyssi objem, vykon a pocet valcu. Si vem skok z e39 M5 k nynejsi M5 a e46 M3 k e90 M3. Mercedes mel C55, tak prisla C63. Popisem 6,3 vzdala hold motoru z let minulych, jelikoz fakticky objem je 6,2
Ako majú všetci "odborníci" v diskusiách najazdené tisíce km na RS, M a AMG autách a vďaka tomu dokážu tak fundovane porovnávať ich vlastnosti. Keď zas pôjdete okolo týchto áut na autosalóne v Nitre tak dúfam že zas získate ďalšie poznatky o ich jazdných schopnostiach. Lebo to je najbližšie ako sa k ním dostanete. Howgh ;-)
1. Kazdy moze lubovolne predniest svoj nazor, napriklad na technicke parametre, co sa aj zatial deje. Pokial viem tak zijeme v slobodnej zemi.
2. Nikto tu nehovoril o konkretnych jazdnych vlastnostiach, ale za mna ti s kludom mozem povedat, ze mam odjazdenu celu produkciu audi, vratane fajnoviek ako RS4 Cabrio a R8, s 6,2 od AMG som mal tu cest v E-classe a z produkcie BMW som sa modlil v M6, aj ked len ako spolujazdec, majitel bol skrob...
3. Skus navstivit autosalon v Brne, to tie tvoje poznatky vyznamne prehlbi.
1. môže len nech názor nevydáva za svätú pravdu a jasnú vec keď reálne nemá skúsenosť 2. veta: RS4 Avant... S tym mozes ist na rozdiel od C 63 AMG aj do zakruty sa mi zdala ako hodnotenie jazdných vlastností... Odjazdené mám skoro všetky prémiové značky a väčšinu modelov. 3. Brno som navštívil ako skoro všetky autosalóny za posledné 2 roky vrátane Paríža, Detroitu, Ženevy a pod. Autami sa živím. Ale napriek tomu si nedovolím tak radikálne posudzovať a odsudzovať niečo čo som neskúsil a nezažil. Howgh :-!
Beriem. Tu vetu s RS4 Avant som myslel jemne s nadsazkou, aj ked po skusenostiach s E klasse sa tomu moze real priblizovat. Koncepcne tie auta porovnat viem a trufnem si povedat ze RS4 Avant bude tocivejsia nez C63AMG. K tym autosalonom gratulujem, mozno sme sa aj par krat stretli. :yes:
Musím řici , že je tady spousta kecu od chytráku , kteří ani neví co píšou a hlavně neví nic o C 63 amg , ale už ví , že je nejhorší . Mě se tada moc líbí a teprve až vyjede tak bych ho hodnotil každopádně s přední napravou z DTM v zatáčkách bude super a naopak si myslím , že i RS4 bude mít co dělat jestli vubec bude stíhat. :yes: