Diky Toyoto. Skoda, ze u nas jezdi mnohem vic TDI (TDCI..) nez HSD.
rohor
1
:yes: opět po dlouhé době souhlas. Osobně jsem 2x v životě kroutil nevericne hlavou co vidím za úchylku: když v Německu začali vyhrávat volby jacísi Zelení a když se zacaly do osobáků dávat motory z autobusů. Nemělo se stát ani jedno a žili bychom si lépe.
Emel
2
Ty jsi zažil nástup dieselů v osobních autech, jo? To mi o tom něco vyprávěj 😄
rohor
0
Můžeme vést debatu, kdy poprvé a kdy masově dal někdo diesel do osobáku. Nechce se mi to ani googlit. Vím, že v USA doteď diesel v osobacich je spíše rarita. I ten Prius byl od začátku koncipován pro japonský a severoamerický trh. Není na světě místo s větší koncentraci potroublenců montujicich diesel do osobáku, než Evropa.
Emel
2
Tímhle Priusem jsem jezdil, když to vylezlo. Jako auto to byla dost nepřesvědčivé, nejen vzhledem k cenovce - digitální brzdy, odtržené řízení, podivný interiér. Jako nosič nové a později úspěšné technologie... dejme tomu.
rohor
0
Podivný interiér Priusu. Tak za mě díky za ten kosmický interiér. Mě přímo rajcuje. Brzdy - brzdí fest a rekuperuji energii, co víc si přát? Preposilovany volant - nádhera a slast. Když na to šlápnu tak těch kombinovaných výsledných 100kw tvoří protáhlé obličeje ostatních. Pro mě celkově společně se super spotřebou a nulovou poruchovosti auto snů. Jo, mam 3. gen, ne tu co se zde popisuje.
speedfred
1
Protáhlé obličeje môže robiť 200 kilogramová moto so 100kW a nie toto :-!
rohor
0
Tak jsou z toho hodně na nervy. Asi by ses divil. Možná ten kroutak s nabitou baterkou dělá své. Já ten závod většinou vzdám kolem 140 na dálnici protože se mi příčí porušovat předpisy. Ale někdy mám náladu a ve 160 to vzdava 9dieslovych ochcavek z 10...
speedfred
0
😁 😁
Ja som pojazdil pár hybridných Toyot tak viem ako to nejde/ide.
rohor
0
Proč ne, akorát já ty hysterky co nemůžou předjet můj Prius miluju 😄
xxc
0
140 tachometrovych v lavom pruhu na dialnici a ostatne auta mozu tubit, blikat, lepit sa a aj tak neobehnu, lebo on to miluje 😁
webpaja
0
Je jedno kolik levém pruhu na dálnici. Levý pruh slouží pouze pro předjíždění. Pokud nepředjíždíš, nemáš v něm co dělat.
ptr078
0
Tak to si ty v enyaku nemozes velmi dovolit
Emel
0
Takže píšeš o úplně jiném autě, jo? 😊
rohor
0
Zase až tak moc ne, v těch bodech co jsi jmenoval se až tak moc neliší.
JirkaVejrazka
3
Jenom ma 1,5L motor misto 1,8L, uplne jinak zprevodovane elektromotory, ale jinak je to uplne stejny pohon!
rohor
0
O tom příspěvek emela nebyl. Reagoval jsem na to co psal😒br />
"digitální brzdy, odtržené řízení, podivný interiér".
Co to tady je že mi v každém vlákně někdo podstrkuje něco, co jsem vůbec neřekl? Podle xxc blokuju levý pruh 140 tacho, ty zase píšeš o rozdílu v pohonu, který nebyl předmětem diskuse ve vlákně. Ach jo.
JirkaVejrazka
3
"Když na to šlápnu tak těch kombinovaných výsledných 100kw tvoří protáhlé obličeje ostatních."
Tohle jsi nepsal ty?
rohor
0
Ano, a zkus si to přečíst celé znovu. Nejprve jsem zareagoval na to, co psal Emel. Pak jsem přidal další myšlenku a protože vím o rozdílu v pohonu tak jsem to raději uvedl. Proč a o čem se chceš dohadovat?
JirkaVejrazka
2
O nicem se dohadovat nechci. Ani s tebou, ani s nikym jinym. Jenom zpetne musim uznat, ze to auto nebylo jizdne nijak skvele. A to i presto, ze jsem v nem ujel ctvrt milionu kilometru a to velmi spokojene.
Ale kdyz jsem "na to slapnul", tak to bylo zajimave tak ve meste u startu na semaforech, v legalnich mestskych rychlostech. V jakekoli vyssi rychlosti se protahle obliceje ostatnich jaksi nekonaly...
Plevy byl diesel. Napriklad Lupo 3L.
S odstupem casu - prokazatelne.
Diky Toyoto. Skoda, ze u nas jezdi mnohem vic TDI (TDCI..) nez HSD.
Ja som pojazdil pár hybridných Toyot tak viem ako to nejde/ide.
Co to tady je že mi v každém vlákně někdo podstrkuje něco, co jsem vůbec neřekl? Podle xxc blokuju levý pruh 140 tacho, ty zase píšeš o rozdílu v pohonu, který nebyl předmětem diskuse ve vlákně. Ach jo.
Tohle jsi nepsal ty?
Ale kdyz jsem "na to slapnul", tak to bylo zajimave tak ve meste u startu na semaforech, v legalnich mestskych rychlostech. V jakekoli vyssi rychlosti se protahle obliceje ostatnich jaksi nekonaly...