Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jahn: Škoda Auto zvažuje vstup do Thajska nebo Malajsie

8 komentářů

PowerHouse
EV za polovinu ceny Škodárna spalováků, jako dnes v Číně.
I v Indii mají EV šanci. Indie má nejzamořenější města a velice podporuje EV. Navíc se začínají instalovat velice levné Na baterky.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nech si ty blbý kydy 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
PowerHouse
I Jahn neustále říká, že v roce 27 budou EV stejně drahé jako ICE.
ericn
Ale jenom tím, že budou neustále zdražovat ICE na úroveň EV :no:
Coto78
Vloni na podzim jsem byl tři týdny v jižní Indii a tři dny jsem spal v hotelu v Aurangabadu, kde se Škoda vyrábí a po Škodě téměř ani vidu, ani slechu. Na silnicích bylo nejvíce vidět Suzuki Maruti + místní produkce. Evropa hodně výjimečně.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Malajsie, Thajsko, Vietnam mají nahradit propad v Číně.
Probuď se Škodo, Číňani jsou tam všude jako doma 😒] tam ti už pšenka nepokvete.
Avatar - kuk
kuk
"Rusko bylo před válkou pro Škodu druhým největším trhem s více než 90.000 dodanými vozy ročně. Kvůli konfliktu jej ale zcela opustila. V Číně Škoda ještě v roce 2018 prodávala přes 340.000 aut, loni ale už jen necelých 45.000. V Číně, která byla v minulosti největším odbytištěm Škody, byla značka v posledních letech kvůli vysokým nákladům a poklesu cen ztrátová a až letos podle Jahna dosáhla na tzv. černou nulu, ale vydělávat by potřebovala dlouhodobě."

Škoda krachla v Číně, russáckej trh jí zmizel přes noc před vočima, tak paběrkuje kde se dá. Myslela že udělá díru v Indii a místo toho tam prodá jen pár kousků. To se jim teda musí vyplatit, když pro ně dělá specifický modely.
Jenže spoléhat na to že ve 3. světě udaj spousty spalováků je naivní. 3. svět taky není blbej a taky jdou do elektriky a jedinou levnou elektriku umí Čína. Tam jsou západní autodinosauři se svejma rakovinometama v hajzlu. :-! :no:
traveldrive
Prečo vlastne všetci húfne opustili ruský trh? Čo tým akože dosiahli? Somári.