Hledáte „jedničkovou“ Octavii v dokonale zachovalém stavu a s populární naftovou devatenáctistovkou? V české inzerci se objevil unikátně zachovalý exemplář, který zaujme nejednoho příznivce mladoboleslavské značky.
Je to už bohužel starý pekáč. Být taková Oktule o 10 let novější a s takovým nájezdem, tak by se o tom dalo uvažovat, ale za tohle je prodejný tak za 30-40 tis.
... (pokud ji nenecháte zreznout), ale také zoufalý nedostatek místa pro nohy vzadu a nic moc jízdní vlastnosti.... :-(:no:
Když Octavii, tak alespoň II. nebo ještě lépe III. generaci! :-):yes:
Vychvalovat diesely bez filtru (v tomto pripade seriova zalezitost...) je zvrhlost.
Tohle auto bylo velmi skodlivy uz kdyz bylo novy. Po letech (dnes) je z toho katastrofa.
PS Abych jen nehanil, dvojkova Oktavka, diky pokroku v dieselech jako treba dieselgate..., je na tom obvykle snad jeste hur, tudiz jednickova nemusi byt uplne nejhorsi.
Proč je to zvrhlost? Protože si to řekl ty?
Auto bez DPF je naprosto v pohodě, pokud je motor v pořádku. Taková auta nejsou škodlivá ani dnes pokud jsou servisovaná a v pořádku.
PS: tvé technické znalosti jsou fakt žalostné, takže O2 v dieselu (pokud je motor v pořádku a ne vyrachtanej) je na tom z pohledu toho co jí leze z výfuku samozřejmě daleko líp. Systém řízení procesu spalování je daleko propracovanější, takže hoření ve válcích probíhá efektivněji a i systém recirkulace spalin je lepší plus po FL varianty už měly CR a DPF, takže se nejednalo o žádné čoudící popelnice.
Ja ked citam jeho nazory, tak sa cudujem, ze sa nehadze nahy pred auta na nejakej veteranskej rallye... a zaroven sa pytam, preco nas tie Trambusy a Karosy na drzstvach nezabili ale ostatne auta ano?
Na tu dobu to byl fakt zázrak a vlastně dodnes se s tím dá naprosto normálně jezdit, pořád to docela táhne, utáhne spousty haraburdí, nějak to akceleruje, na dálnici to drží 130, není to už taková raketa, jak se dříve zdálo (v poměru ostatního provozu - to je přeci Rapid TSI), ale jako motor to prostě funguje. Že s nim Ofce nezatáčí ? No to ne, že je to jízdně příšerný a odtažitý, jo to je taky pravda, ale když od toho chceš přepravu z bodu a do bodu b za málo dotované nafty ? Tak to funguje, pár kamarádů to dodnes provozuje jako takové pracanty (a divte se, málokterý čoudí černě, to spíš dělají novější TDI PD a CR a jiné diesly z o generaci novější éry) a občas se s tím tedy svezu. Můžeme se bavit o korozi, ruznych neduzích Ofce, ale ty nové Oktávky TDI se tohoto věku nedožijí :)
a ta cena ? :D No, tak 10x méně s tažnym někam na stavbu či na jízdu do práce po dálnici
Malokterý čoudí černě, ale nesnesitelně smrdí všechny. Stačí si jako chodec stoupnout na chodník u kteréhokoliv kopce... V podstatě jakýkoliv diesel bez euro 6 smrdí příšerně, v zimě dvojnásob a ty euro6 smrdí taky, jenom jinak (více močoviny).
V této výbavě a motoru se jich vyrobilo statisíce. Navíc je zprzněná opravdu hnusným tuningem a ani základní bílá nepřidá na atraktivitě. Za sběratelský kousek bych ji považoval kdyby to byla RS, L&K, nebo nějaká speciální edice. To auto má smysl jedině na denní ježdění pro někoho kdo má prostě rád jedničkovou Octu a ta jeho stará mu odešla. Normální člověk si za 190 Tis 26 let starou plečku byť v dobrém stavu nekoupí. Můj odhad ceny vzhledem ke stavu a Km je kolem do 100 Tis.
Nedal bych za to ani 50tis Kč. Je to jen starý naftový střep, navíc s dobovým tuzingem. Víc jak 100tis Kč za OI, tak maximálně za opravdu pěkný RSko ;-)
sberatelske to je maximalne pro fandy bizaru. Aby pak lidem mohli ukazovat interier s drevem z plastu, neuveritelne kadlajici motor a zoufaly dobovy tuzing. Pro fandy devadesatek by to mohla byt sranda :yes: samozrejme, tak za 60 tisic, na za 190 :D:D:D
Za tyhle prachy mám fakt pěknou Mazdu 6 2,5 z roku 2008 s nájezdem poctivých 55 000 km. Být to zachovalá RS Octavia I., tak ta by asi za ty peníze stála, ale tohle fakt nee :-)