Bezpečnost
když se zvedla rychlost ne D1 na 170km/h u každého 4tého auta.
Tohle už by možná stálo za hlubší analýzu, co se u nás vlastně děje.
Východiska jsou jasná.
1) čím dál hustší provoz
2) čím dál větší kolony
3) čím dál více stojíme než jedeme
4) dopravní infrastruktura vzhledem k provozu poddimenzovaná
5) vozový park stárne, obnova nedostatečné a na lepší časy se nejen že nebeská, ale elektromobilita bude znamenat pravý opak a kubánský model.
Východiska jsou jasná.
1) čím dál hustší provoz
2) čím dál větší kolony
3) čím dál více stojíme než jedeme
4) dopravní infrastruktura vzhledem k provozu poddimenzovaná
5) vozový park stárne, obnova nedostatečné a na lepší časy se nejen že nebeská, ale elektromobilita bude znamenat pravý opak a kubánský model.
Není co zkoumat. Silnice na lejno, dálnice neexistují a řidičák dostane každý úchyl.
Ťažšie následky - lebo stále rýchlejšie, väčšie a ťažšie autá a hlúpejší vodiči
Už jen proto, že počet nových vozů a obnova vozového parku celkově je u nás jemně řečeno nedostatečná.