Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Dopravních nehod meziročně ubylo, počet úmrtí na silnicích ale vzrostl

12 komentářů

traveldrive
Menej nehôd - lebo asistenti.
Ťažšie následky - lebo stále rýchlejšie, väčšie a ťažšie autá a hlúpejší vodiči
ryccardo
Ano ale jde proti tomu pocet aut na silnicich. Objektivne vzato ten pocet mrtvych povazuju za dobry vysledek. Neni to tak davno, kdy bylo tech mrtvych daleko vic. Snad to cislo bude mit nadale klesajici tendenci.
traveldrive
Jasne, tých faktorov je určite viac. Snažil som sa vybrať tie najmarkantnejšie.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takhle černobílé to rozhodně nebude.
Už jen proto, že počet nových vozů a obnova vozového parku celkově je u nás jemně řečeno nedostatečná.
traveldrive
Určite. Zase elaborát na túto tému som písať nechcel. 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Méně nehod protože mnohem víc stojíme než jedeme.
PowerHouse
když se zvedla rychlost ne D1 na 170km/h u každého 4tého auta.
ryccardo
Jak si na to přišel? Jezdím po D1 teda jen občas, ale když jedu normálně 150, tak mě prakticky nikdo nepředjíždí.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jinak pod Fabií nejde psát, na autorevue mi to nefunguje vůbec.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tohle už by možná stálo za hlubší analýzu, co se u nás vlastně děje.
Východiska jsou jasná.
1) čím dál hustší provoz
2) čím dál větší kolony
3) čím dál více stojíme než jedeme
4) dopravní infrastruktura vzhledem k provozu poddimenzovaná
5) vozový park stárne, obnova nedostatečné a na lepší časy se nejen že nebeská, ale elektromobilita bude znamenat pravý opak a kubánský model.
rohor
Není co zkoumat. Silnice na lejno, dálnice neexistují a řidičák dostane každý úchyl.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo. Dnes příklad. Odbocuji doprava na klasicke krizovatce se semafory, proti mně odbočuje ženská doleva a hodí mi prostrednicek, že jsem ji nepustil. Chudák musela zastavit a znovu se rozjíždět. A ještě byla děsně nasraná, jako bych ji měl dát přednost. 😁