Bezpečnost
PowerHouse
8
když se zvedla rychlost ne D1 na 170km/h u každého 4tého auta.
Přejít do diskuze
Ano ale jde proti tomu pocet aut na silnicich. Objektivne vzato ten pocet mrtvych povazuju za dobry vysledek. Neni to tak davno, kdy bylo tech mrtvych daleko vic. Snad to cislo bude mit nadale klesajici tendenci.
Menej nehôd - lebo asistenti.
Ťažšie následky - lebo stále rýchlejšie, väčšie a ťažšie autá a hlúpejší vodiči
Ťažšie následky - lebo stále rýchlejšie, väčšie a ťažšie autá a hlúpejší vodiči
Jo. Dnes příklad. Odbocuji doprava na klasicke krizovatce se semafory, proti mně odbočuje ženská doleva a hodí mi prostrednicek, že jsem ji nepustil. Chudák musela zastavit a znovu se rozjíždět. A ještě byla děsně nasraná, jako bych ji měl dát přednost. 😁
Tohle už by možná stálo za hlubší analýzu, co se u nás vlastně děje.
Východiska jsou jasná.
1) čím dál hustší provoz
2) čím dál větší kolony
3) čím dál více stojíme než jedeme
4) dopravní infrastruktura vzhledem k provozu poddimenzovaná
5) vozový park stárne, obnova nedostatečné a na lepší časy se nejen že nebeská, ale elektromobilita bude znamenat pravý opak a kubánský model.
Východiska jsou jasná.
1) čím dál hustší provoz
2) čím dál větší kolony
3) čím dál více stojíme než jedeme
4) dopravní infrastruktura vzhledem k provozu poddimenzovaná
5) vozový park stárne, obnova nedostatečné a na lepší časy se nejen že nebeská, ale elektromobilita bude znamenat pravý opak a kubánský model.
Takhle černobílé to rozhodně nebude.
Už jen proto, že počet nových vozů a obnova vozového parku celkově je u nás jemně řečeno nedostatečná.
Už jen proto, že počet nových vozů a obnova vozového parku celkově je u nás jemně řečeno nedostatečná.
Jak si na to přišel? Jezdím po D1 teda jen občas, ale když jedu normálně 150, tak mě prakticky nikdo nepředjíždí.