Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW i5 můžete doslova řídit očima. Vyzkoušeli jsme to

Pravda, očima se dá změnit jen jízdní pruh na dálnici, navíc ne libovolně, a plošně to funguje jen v Německu. Funkce to ale je působivá a pro zbytek Evropy je důležitější to, co se s ní pojí – vynikající fungování aktivního vedení v jízdním pruhu.
Zpět na článek
3. 10. 2023 09:52
3. 10. 2023 10:59
4. 10. 2023 11:25
3. 10. 2023 13:44
4. 10. 2023 06:10
4. 10. 2023 10:34
4. 10. 2023 10:36
4. 10. 2023 10:44
4. 10. 2023 10:47
4. 10. 2023 14:56
4. 10. 2023 15:50
4. 10. 2023 17:28
3. 10. 2023 16:33
4. 10. 2023 10:33
3. 10. 2023 09:52
?????
Jak mozeme, ked nemozeme?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
3. 10. 2023 10:59
BMW
Tady je svět ještě v pořádku, na německou i když elektrickou prémii svět ještě zdaleka nemá. Auto postavit umí všichni, ale odladit, to je jiná.
Rozbalit vlákno
1
4. 10. 2023 11:25
Re: BMW
Kez by to tak bylo.

Ja bych naopak mohl napsat, ze drahe auto umi postavit vsichni. A jako duvod toho, ze je drazsi uvest: premie. :D
Viz srovnani i4 a TM3.

No uvidime jak si BMW povede do budoucna.
Avatar - Mokrous
3. 10. 2023 13:44
OMG!
Nikdy nekončící sled zbytečných a nebezpečných 3,14čovin, na které se bude čím dál víc retardovaný řidič spoléhat.
Místo čumění na cestu a automatizovaných pohybů, bude člověk v křeči sledovat displaye a čekat, co tak asi kompjůtr udělá, když se blbě podívám... Tvl, to je fakt peklo.
Rozbalit vlákno
8
4. 10. 2023 06:10
Re: OMG!
Asi tak. Navic mi unika k cemu je to dobre. Lehky pohyb volantem je daleko jednodussi, prirozenejsi a ridice daleko mene namaha. Za me naprosta zbytecnost.
Avatar - Mokrous
4. 10. 2023 10:34
Re: OMG!
Prostě žijeme ve století cockotin.
4. 10. 2023 10:36
Re: OMG!
Čekám kdy se vynoří nějaký imbecil a zeptá se nás jestli startujeme auto klikou :D
Avatar - Mokrous
4. 10. 2023 10:44
Re: OMG!
:D :D :D
Přesně.
Já chápu snahu o pokrok a zlepšování, ale nechápu snahu vše dobré zničit a nahradit totálníma 3,14čovinama.
4. 10. 2023 10:47
Re: OMG!
Tak to jsme dva. :yes:
4. 10. 2023 14:56
Re: OMG!
Vase sebevedomi i prehled je obdivuhodny.
:D
4. 10. 2023 17:28
Re: OMG!
Zmier sa s tým, že všetkým nemusí vyhovovať a páčiť sa to isté.
3. 10. 2023 16:33
Na IAA
to bylo na keynote Qualcommu,
kam se dostavil i zástupce BMW a probíral to s CEO Qualcommu Amonem.

Tedy Qualcomm to nabídne všem automobilkám.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mokrous
4. 10. 2023 10:33
Re: Na IAA
Už máš Qualcomm vytetovanej na čele???
Kolik ti Qualcomm platí za jeho každodenní nevyžádanou reklamu?
Bude zase 70% nárůst ceny akcií, když za poslední rok a půl o 70% spadly?
4. 10. 2023 17:44
A čo tak...?
A čo tak pár krokov zdanlivo späť?
Vyhodiť z áut zbytočnú elektroniku. Zrušiť nebezpečných asistentov. Vyhodiť zbytočné baterky a zbaviť sa nadbytočného luxusu, ktorý robí z vodičov lemry a nebezpečné elementy na ceste. Zmenšiť autá, vrátiť sa ku klasike namiesto obludných SUV. Zaviesť limit max. pohotovostnej hmotnosti.
Autá budú menšie, ľahšie, nebudú potrebovať enormne výkonné motory. Výroba by bola jednoduchšia, menej náročná na materiály energie, a teda výrazne ekologickejšia. Autá by boli dostupnejšie, ľahšie a ekologickejšie,aj lacnejšie na prevádzku. A nakoniec aj bezpečnejšie, lebo keď sa dnes stretne 1,2-tonová Fabia s 2,5-tonovým SUV, dôsledky sú fatálne. Pri limite napr. 1600 kg by boli rozdiely medzi autami menšie a mnohé autonehody menej hrozivé.
Rozbalit vlákno
0