Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové BMW i5 můžete doslova řídit očima. Vyzkoušeli jsme to

15 komentářů

Avatar - Mokrous
Mokrous
Nikdy nekončící sled zbytečných a nebezpečných 3,14čovin, na které se bude čím dál víc retardovaný řidič spoléhat.
Místo čumění na cestu a automatizovaných pohybů, bude člověk v křeči sledovat displaye a čekat, co tak asi kompjůtr udělá, když se blbě podívám... Tvl, to je fakt peklo.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tady je svět ještě v pořádku, na německou i když elektrickou prémii svět ještě zdaleka nemá. Auto postavit umí všichni, ale odladit, to je jiná.
ryccardo
Tak to jsme dva. :yes:
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 😁 😁
Přesně.
Já chápu snahu o pokrok a zlepšování, ale nechápu snahu vše dobré zničit a nahradit totálníma 3,14čovinama.
ryccardo
Čekám kdy se vynoří nějaký imbecil a zeptá se nás jestli startujeme auto klikou 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
Prostě žijeme ve století cockotin.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Už máš Qualcomm vytetovanej na čele???
Kolik ti Qualcomm platí za jeho každodenní nevyžádanou reklamu?
Bude zase 70% nárůst ceny akcií, když za poslední rok a půl o 70% spadly?
ryccardo
Asi tak. Navic mi unika k cemu je to dobre. Lehky pohyb volantem je daleko jednodussi, prirozenejsi a ridice daleko mene namaha. Za me naprosta zbytecnost.
PowerHouse
to bylo na keynote Qualcommu,
kam se dostavil i zástupce BMW a probíral to s CEO Qualcommu Amonem.

Tedy Qualcomm to nabídne všem automobilkám.
ptr078
Jak mozeme, ked nemozeme?
traveldrive
A čo tak pár krokov zdanlivo späť?
Vyhodiť z áut zbytočnú elektroniku. Zrušiť nebezpečných asistentov. Vyhodiť zbytočné baterky a zbaviť sa nadbytočného luxusu, ktorý robí z vodičov lemry a nebezpečné elementy na ceste. Zmenšiť autá, vrátiť sa ku klasike namiesto obludných SUV. Zaviesť limit max. pohotovostnej hmotnosti.
Autá budú menšie, ľahšie, nebudú potrebovať enormne výkonné motory. Výroba by bola jednoduchšia, menej náročná na materiály energie, a teda výrazne ekologickejšia. Autá by boli dostupnejšie, ľahšie a ekologickejšie,aj lacnejšie na prevádzku. A nakoniec aj bezpečnejšie, lebo keď sa dnes stretne 1,2-tonová Fabia s 2,5-tonovým SUV, dôsledky sú fatálne. Pri limite napr. 1600 kg by boli rozdiely medzi autami menšie a mnohé autonehody menej hrozivé.
traveldrive
Zmier sa s tým, že všetkým nemusí vyhovovať a páčiť sa to isté.
ryccardo
Souhlas. Díky :yes:
DonVito
Vase sebevedomi i prehled je obdivuhodny.
😁
DonVito
Kez by to tak bylo.

Ja bych naopak mohl napsat, ze drahe auto umi postavit vsichni. A jako duvod toho, ze je drazsi uvest: premie. 😁
Viz srovnani i4 a TM3.

No uvidime jak si BMW povede do budoucna.