No tak určitě, ten kdo jí chtěl, jí má. Její potenciál se vyčerpává a s nárůstem číňanů (hlavně BYD) bude slábnout. Je to 4 roky starý model a pořád stejně hnusný, zrovna dneska jsem za ním jel a pořád si říkal, jak si tuhle hnusnou úzkou plečku může někdo vůbec koupit. Pokud to Tesla myslí s autama vážně, měla by si konečně najmout designera a udělat to auto pořádně... :no:
Úzká? To si nemyslím... nechce se mi hledat čísla, ale šířka je docela normální, ne?
Jinak... Y je taková hrouda na kolech, to je pravda... ale je to funkční - jak co do prostoru, tak co do aerodynamiky. V podání 3 to vypadá o dost líp.
Inovace jdou napříč značkama, ale Tesla je k tomu schopná tlačit na cenu... v poměru technika (myšleno zejména efektivita pohonu, dojezd, dynamika) vs. cena je na tom o parník líp než většina konkurence.
"Ze společnosti Tesla, kterou ještě před lety mnozí „experti“ odepisovali (protože byla v červených číslech a nevěřili elektromobilitě jako takové – pozn. redakce) a tvrdili, že skončí jako ostrašující případ na poli výrobců elektromobilů, je tady naopak příklad a vzor pro všechny automobilky, které také chtějí vydělávat velké peníze na svých elektrických autech." :-!:-!