Testy
Barry Lyndon
Alpina B4 Gran Coupé bude ještě praktičtější 😉 .
Mimochodem už má trojka odvětrávaný sedačky? Nějak to v konfiguráturu nevidím, čtyřka je za příplatek má. Nechápu to, vždyť cena je prakticky stejná (jinými slovy i 340i je drahá jako prase a jako mít auto za 2 mega + a zpocený v záda je v roce 2023/24 už trochu mimo...)
Jinak takový inspektor Colombo měl taky kabriolet a za všech 69 dílů stáhnul střechu myslím jenom jednou (proč už si nepamatuju) 😁 .
Mimochodem už má trojka odvětrávaný sedačky? Nějak to v konfiguráturu nevidím, čtyřka je za příplatek má. Nechápu to, vždyť cena je prakticky stejná (jinými slovy i 340i je drahá jako prase a jako mít auto za 2 mega + a zpocený v záda je v roce 2023/24 už trochu mimo...)
Jinak takový inspektor Colombo měl taky kabriolet a za všech 69 dílů stáhnul střechu myslím jenom jednou (proč už si nepamatuju) 😁 .
Dinar
Pro mě je pořád rozdíl mezi kabriem a roadsterem, ta malá auta se dvěma sedačkami, vyloženě sportovní, tam to bez střechy dává smysl, jezdí většinou výborně, jsou řidičsky zajímavé, plus mají zajímavé motory, tj. zvuk, nezapomenu např. na ftype V8, to byl rachot a zábava i ve dvou kilech, ale kabrio M3/M4 to mi prostě nepasuje, a většina kabrií trojek nebo céček (např. v D) jsou v dýzlu, takže to opravdu není řidičská záležitost. 😉
Emel
Měl jsem jednu RX-7 v cabriu a pro mě to taky není to pravé, raději auto se střechou. Ale manželce se to docela líbilo... jízda kopečkama na kochačku...
Barry Lyndon
použitelnost zadních sedaček se zpravidla odvíjí od nastavení sedaček předních, takže se tu můžete dohadovat až do aleluja, dokud si nepoměříte délku vašich nohavic 😁
white label
Je a není, kdyby byl ryze subjektivní, nemělo by smysl studovat design apod.
jannis_80
Fajn článek, jen ty mínusy bych jako majitel a uživatel obral o ty údajně "nepoužitelné zadní sedačky". Já teda nevím, koho jste tam pane Bednáři vezl, ale jestli to byl dvoumetrovej metrákovej chlap, tak ten se necítí komfi ani v M3 Kombi 😊. Vezl jsem tam Pha - Brno dvě slečny cca 175cm, a k mému podivu si v Brně vůbec nestěžovaly. Ano v M5 by jim asi bylo o kus lépe, ale nechtěl jsem se vracet měnit auta. Jinak tam vozím dvě děti, jedno na podsedáku (9 let) druhé v sedačce (6 let) a ty jsou spoko. Takže za mě tu nepoužitelnost sedaček moc nechápu. To zde zmiňovaná 911 má zadní sedačky fakt nepoužitelné
iudex
Nezabudol, M3 kombi je už pre mňa niekde inde, proste aj keď hot, stále klasické kombi, tvarovo tam už dominuje tá praktickosť nad eleganciou. Kdežto M3 sedan je stále primárne elegantný športový sedan, za mňa proporčne vydarenejší ako súčasná M4 kupé, ktorá mi proporčne až tak nesedí, je to z môjho pohľadu taký bavorský Mustang.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
iudex
Jasné, bobor potrebuje skryť v tmavšej farbe a nie zvýrazňovať bledou farbou, v ktorej zbytočne kričí. Naviac takouto nevydarenou bazénovou.
Za mňa M3/4 proste nepotrebuje vymýšľať s farbami, dať tam vydarenú, originálnu a bezpríplatkovú (!) Isle of Man zelenú a je to najlepšie, ako môže byť. Aj keď ani Toronto red naživo nevyzerá vôbec zle, ale predsalen tmavá zelená bobra ukryje lepšie.
Za mňa M3/4 proste nepotrebuje vymýšľať s farbami, dať tam vydarenú, originálnu a bezpríplatkovú (!) Isle of Man zelenú a je to najlepšie, ako môže byť. Aj keď ani Toronto red naživo nevyzerá vôbec zle, ale predsalen tmavá zelená bobra ukryje lepšie.
s0va
To je váš názor, já s ním nesouhlasím, ale to neznamená, že někdo z nás má pravdu. Vzhled je subjektivní 😄
Dinar
Přesně, není horšího přerodu z kupé v kabrio než u 911, z krásného auta tlustá berta.
iudex
V zásade máš asi pravdu, aj keď po nedávnej skúsenosti so fredovou 718 Spyder musím povedať, že sú autá, ktoré vedia oboje, aj kochačku, aj ostrú jazdu po okreskách a sú majitelia, ktorí také auto majú práve kvôli tomu, ako jazdí.
Mr.Murphy
.... jistěže ano, plutí krajinou v otevřeném prostoru má sakra něco do sebe.... :yes: ale jak všichni petrollheadi vědí - musíš těch aut mít víc.... 😉
tzn. M4 určitě jako kupé, bez střechy třeba k tomu MX-5.... Mimochodem, jsou auta, kde verze bez střechy neznamená (kromě kraválu) žádný kompromis.... třeba Alfa 4C Spider.... :-! Jezdil jsem v ní a nemá to chybu....
tzn. M4 určitě jako kupé, bez střechy třeba k tomu MX-5.... Mimochodem, jsou auta, kde verze bez střechy neznamená (kromě kraválu) žádný kompromis.... třeba Alfa 4C Spider.... :-! Jezdil jsem v ní a nemá to chybu....
speedfred
Tak akurát 911 v kabriu je snáď to najškaredšie Porsche z ich športových modelov.
Dinar
Většinou to je tak, že kdo rád řídí, moc kabria nemusí, kabrio, pominu-li pozéry, je auto pro lidi, kteří rádi vnímají jízdu jako pohyb krajinou a moc jim nejde o to, co auto umí nabídnout řidičsky.
Barry Lyndon
Aha, no dobrý vědět, díky moc za odkazy :yes: . No už vidím, proč to v reálu nějak nevidno. Ty ceny jsou prostě vysoký... (snad kromě 7er, kde už se to ztratí) 😄
saabik
Větrané sesle může mít jen M3, pokud nemá skořepiny. Ano, je to fail.
PS. A ještě praktičtější je B3 Touring :-! .
PS. A ještě praktičtější je B3 Touring :-! .
saabik
Mají spoustu barev. Jen si je musí zákazník zaplatit.
https😐/individual.bmw-m.com/…-UK/G23-51AT-P9R
https😐/bmw-vis-public.s3.amazonaws.com/…l_Pricing_CZ.pdf
https😐/individual.bmw-m.com/…-UK/G23-51AT-P9R
https😐/bmw-vis-public.s3.amazonaws.com/…l_Pricing_CZ.pdf
Tiborek
Tak buď budeš mít za stejné peníze absolutní vrchol daného modelu v plné výbavě a nebo úplný základ a o 100kW méně.
s0va
Auto je to určitě perfektní. Ale jako majiteli téhle M4 by mi každý pohled na ni připomínal, že jsem škudlil a nepřidal ještě několik set tisíc za finální destinaci - Porsche 911 Carrera Cabrio :-!
Martin911Turbo
Přesně ten design, jde u BMW do kytek toto vypadá jak poskládané z lega
ptr078
Je to specificky typ automobilu, ktory nesadne kazdemu. Sam mam skusenost iba s tebou spominanou mx5 pri zapade slnka v teply vecer a pri pomalom vozeni to bol prijemny zazitok. Tento kabriolet musi byt uz totalny overkill a vzdy by som siel do verzie kupe, nehovoriac o vahe, pevnosti karoserie a jazdnych vlastnostiach. A v teplych krajoch je vzdy moznost pucit si nieco zaujimave bez strechy na jeden den a uzit si specenu lebku.
Martin911Turbo
Naopak super, sám mám 190cm a ten pocit otevřené střechy je perfektní a při velké rychlosti jak to sviští okolo ještě více a to jsem měl Boxstra jen s 205 koni a teď mám SLK s jen 272 koni
Barry Lyndon
Ta barva k tomu náhodou sedí parádně, když už gay car, tak pořádný 😁
Teď vážně, na M3 je bobr trochu mimo, ale u čtyřkové řady s ním problém nemám, tak nějak koresponduje se zbytkem auta. Ledvinky na předchozí generaci proti tomu vypadají, že je to 20 let starý youngtimer 😁 .
Nicméně aktuálně si na 440i Gran Coupe myslím, tak mám možná už trochu nekritické vidění 😄 . Co mi naopak na BMW nesedí, je nabídka barev... Od prémie bych čekal víc... (když i takovou Octavii si můžete za nevelký příplatek nechat nalakovat do asi bambilionu odstínů...)
Teď vážně, na M3 je bobr trochu mimo, ale u čtyřkové řady s ním problém nemám, tak nějak koresponduje se zbytkem auta. Ledvinky na předchozí generaci proti tomu vypadají, že je to 20 let starý youngtimer 😁 .
Nicméně aktuálně si na 440i Gran Coupe myslím, tak mám možná už trochu nekritické vidění 😄 . Co mi naopak na BMW nesedí, je nabídka barev... Od prémie bych čekal víc... (když i takovou Octavii si můžete za nevelký příplatek nechat nalakovat do asi bambilionu odstínů...)
KANKUNEN
ten rambajz, co dělá vzduch a že mi fučí do uší. Vadí mi i MX5 když je bez střechy.
Inak samozrejme tiež by som do kabria nešiel, ani keby som na to mal, je to fakt jednoúčelové auto, ktoré môže byť až ako tretie v rodine. To dvojdverové kupé (samé osebe nie zrovna rodinné auto) je oproti kabriu prototyp praktickosti. Osobne pri dileme M4 kupé - M4 kabrio by som kúpil... M3 sedan. 😁