Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeProdej osobních aut v ČR krásně stoupá! Za tři čtvrtletí stoupl o 16,5 %
85 komentářů
Anonym
MG - 217
DongFeng - 4
1-3Q celkem😒br /> MG: 1778
DongFeng: 38
Maxus: 1
SWM: 1
DongFeng - 4
1-3Q celkem😒br /> MG: 1778
DongFeng: 38
Maxus: 1
SWM: 1
Anonym
Ferrrari - 109 ks
Lamborghini: 52 ks
Maserati - 44 ks
Bentley - 36 ks
Rolls Royce - 30 ks
Aston Martin - 18 ks
Lotus - 13 ks
McLaren - 5 ks
Mercedes Sklasse - 111 ks (benzín)
Mercedes Gklasse - 170 ks (benzín)
Mercedes GLE - 211 ks (benzín
Mercedes GLS - 142 ks (benzín)
Porsche Cayenne - 128 ks (benzín)
Ranger Rover + Sport - 107 ks (Benzín)
BMW X5 - 147 ks (benzín)
BMW X6 - 60 ks (benzín)
BMW X7 - 103 ks (Benzín)
Audi Q7 - 103 ks (benzín)
Audi Q8 - 178 ks (Benzín)
Ford Mustang - 62 ks (Benzín)
Jaguar F-type - 10 ks (Benzín)
MB GT - 41 ks (Benzín)
Porsche 911+ cabrio - 143 ks (Benzín)
Porsche Panamera - 31 ks (Benzín)
Porsche Cayman - 37 ks (Benzín)
Porsche Boxter - 16 ks (Benzín)
Alpine A110 - 16 ks (Benzín)
BMW 4 + kabriot - 137 ks (Benzín)
a stovky a a tisíce dalších
ale petrolehadi vymřeli a nikdo to nekupuje
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Lamborghini: 52 ks
Maserati - 44 ks
Bentley - 36 ks
Rolls Royce - 30 ks
Aston Martin - 18 ks
Lotus - 13 ks
McLaren - 5 ks
Mercedes Sklasse - 111 ks (benzín)
Mercedes Gklasse - 170 ks (benzín)
Mercedes GLE - 211 ks (benzín
Mercedes GLS - 142 ks (benzín)
Porsche Cayenne - 128 ks (benzín)
Ranger Rover + Sport - 107 ks (Benzín)
BMW X5 - 147 ks (benzín)
BMW X6 - 60 ks (benzín)
BMW X7 - 103 ks (Benzín)
Audi Q7 - 103 ks (benzín)
Audi Q8 - 178 ks (Benzín)
Ford Mustang - 62 ks (Benzín)
Jaguar F-type - 10 ks (Benzín)
MB GT - 41 ks (Benzín)
Porsche 911+ cabrio - 143 ks (Benzín)
Porsche Panamera - 31 ks (Benzín)
Porsche Cayman - 37 ks (Benzín)
Porsche Boxter - 16 ks (Benzín)
Alpine A110 - 16 ks (Benzín)
BMW 4 + kabriot - 137 ks (Benzín)
a stovky a a tisíce dalších
ale petrolehadi vymřeli a nikdo to nekupuje
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Kde máš diesely? 😁 😁 😁
Já mu to asi doplním, už lže úplně stejně jako elektrofašisti. 😒] 😒] 😒]
Například😒br /> Audi Q8 benzín 178 a diesel 401
Audi Q7 benzín 103 diesel 418
Aha, tak proto to zatajil 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
BMW X5 benál 147 diesel 480
BMW X6 benál 60 diesel 147
BMW X7 benál 103 diesel 218
mám pokračovat? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Například😒br /> Audi Q8 benzín 178 a diesel 401
Audi Q7 benzín 103 diesel 418
Aha, tak proto to zatajil 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
BMW X5 benál 147 diesel 480
BMW X6 benál 60 diesel 147
BMW X7 benál 103 diesel 218
mám pokračovat? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
To je ten pokles dieselov. Všetky tieto luxusnejšie dieselové autá sú po novom v štatistikách vedené ako hybridy (vďaka mild hybrid technológii).
Aspoň v medzinárodných štatistikách Acea.auto apod to tak je. To je jedno z vysvetlení veľkého poklesu dieselov a presun užívateľov k hybridom.
Netvrdím, že podiel dieselu neklesá, ale štatistiky sa po mild hybridoch/hybridoch/PHEV stávajú neprehľadnými.
Aspoň v medzinárodných štatistikách Acea.auto apod to tak je. To je jedno z vysvetlení veľkého poklesu dieselov a presun užívateľov k hybridom.
Netvrdím, že podiel dieselu neklesá, ale štatistiky sa po mild hybridoch/hybridoch/PHEV stávajú neprehľadnými.
PowerHouse
Buď se BEV dramaticky zlevní, nebo to bude napínavé.
Asi může napovědět i cena Tesly 3 v USA, po dotacích na stránkách Tesly 28490.
V Koreji je Ioniq 5 taky za 29000.
Prodeje za září v Německu, BEV na pouhých 14%.
https😐/www.adac.de/…zulassungen-kba/
Asi může napovědět i cena Tesly 3 v USA, po dotacích na stránkách Tesly 28490.
V Koreji je Ioniq 5 taky za 29000.
Prodeje za září v Německu, BEV na pouhých 14%.
https😐/www.adac.de/…zulassungen-kba/
Ale že je tam krásně vidět omezení dotací v lednu a ukončení v srpnu.
Jakkoli jsou elektrovozy i nadále silně dotovány soukromým kupcům a výrobcům těchto vehiklů, trh se přece jenom dost narovnává, kdyby nebyl pokřiven započítávanými "nulovými" emisemi do zk. tzv. flotilových emisí.
Přece jen malý pokrok.
Ale zatím bych nedělal dalekosáhlé závěry, počkal bych do konce roku, potom budou čísla zřejmější.
Díky za link, zajímavé.
Jakkoli jsou elektrovozy i nadále silně dotovány soukromým kupcům a výrobcům těchto vehiklů, trh se přece jenom dost narovnává, kdyby nebyl pokřiven započítávanými "nulovými" emisemi do zk. tzv. flotilových emisí.
Přece jen malý pokrok.
Ale zatím bych nedělal dalekosáhlé závěry, počkal bych do konce roku, potom budou čísla zřejmější.
Díky za link, zajímavé.
topten
podle babise, pitomia a rajchla
Nevim, kdo ta auta kupuje, páč soukromá spotřeba jde dolů. Asi firmy, leasingovky...nevím.
Věcná,
V roce 2017 jsem kupoval auto a od ledna do září to samé udělalo zhruba 205 tisíc zákazníků.
Letos to za to samé období bylo 168 tisíc zákazníků.
Neříkám, že je to bída, ale určitě to není na optimismus.
V roce 2017 jsem kupoval auto a od ledna do září to samé udělalo zhruba 205 tisíc zákazníků.
Letos to za to samé období bylo 168 tisíc zákazníků.
Neříkám, že je to bída, ale určitě to není na optimismus.
zato krásně klesá počet proávaných ojetin vid.....naví ty nové auta sou vyřízení třeba 1,5 starých objednávek a většinu toho kupují firmy, cizinci a pár zbohatlíků
https😐/www.autoforum.cz/…dou-klesat-dale/
https😐/www.autoforum.cz/…dou-klesat-dale/
Johnn
"Z hlediska paliva vede benzin s 66,4 procenta prodejů, podíl nafty je 25,3 procenta. Podíl vozidel s alternativním pohonem, tedy elektrovozy nebo auta na plyn, činí letos 22 procent"
Celkové prodeje 113,7% 😒] Nevím co se učí dnes, ale kdysi to bývalo ze 100% ?
Krásně stoupá a jak dlouho bude? Jestli jako kvalita webu, tak se máme na co těšit.
Celkové prodeje 113,7% 😒] Nevím co se učí dnes, ale kdysi to bývalo ze 100% ?
Krásně stoupá a jak dlouho bude? Jestli jako kvalita webu, tak se máme na co těšit.
:yes:
a to není zdaleka jediná chyba v článku, ten chybama doslova přetéká.
Například je sice pravda, že Škoda navýšila prodeje na 58 943 ks, ale není pravda, že je to růst o 35,2%, protože vloni prodala za 1-9 46 018 ks, což znamená navýšení o 28,1%, stejně blbě jsou uvedena procenta u Hyundai (článek 9,3%, skutečnost 6,7😖, VW (článek 8,8%, skutečnost 20,8😖, Toyota (článek 8%, skutečnost 46,2😖, Kia (článek 5%, skutečnost 12,6😖.
Co se týče procent, tak ten článek je prostě celý blbě.
Často se zde pozastavujeme nad neznalostí redaktorů při psaní různých technických nesmyslů, po přečtení tohoto paskvilu se není co divit, nezvládají ani počty prvního stupně základní školy.
a to není zdaleka jediná chyba v článku, ten chybama doslova přetéká.
Například je sice pravda, že Škoda navýšila prodeje na 58 943 ks, ale není pravda, že je to růst o 35,2%, protože vloni prodala za 1-9 46 018 ks, což znamená navýšení o 28,1%, stejně blbě jsou uvedena procenta u Hyundai (článek 9,3%, skutečnost 6,7😖, VW (článek 8,8%, skutečnost 20,8😖, Toyota (článek 8%, skutečnost 46,2😖, Kia (článek 5%, skutečnost 12,6😖.
Co se týče procent, tak ten článek je prostě celý blbě.
Často se zde pozastavujeme nad neznalostí redaktorů při psaní různých technických nesmyslů, po přečtení tohoto paskvilu se není co divit, nezvládají ani počty prvního stupně základní školy.
Arese
https😐/www.autoforum.cz/…otalni-propadak/
https😐/www.autoforum.cz/…hniku-od-cinanu/
https😐/www.autoforum.cz/…-podstatne-mene/
https😐/www.autoforum.cz/…di-elektromobil/
https😐/www.autoforum.cz/…-drive-vyhodili/
https😐/www.autoforum.cz/…asa-spasou-neni/
A ty nejlepší zprávy na konec: 😄
https://www.autoforum.cz/…dnu-cela-evropa/
https://www.autoforum.cz/…zni-podil-klesa/
https😐/www.autoforum.cz/…hniku-od-cinanu/
https😐/www.autoforum.cz/…-podstatne-mene/
https😐/www.autoforum.cz/…di-elektromobil/
https😐/www.autoforum.cz/…-drive-vyhodili/
https😐/www.autoforum.cz/…asa-spasou-neni/
A ty nejlepší zprávy na konec: 😄
https://www.autoforum.cz/…dnu-cela-evropa/
https://www.autoforum.cz/…zni-podil-klesa/
Hamuna rikal ze kdyz to pisou na Autoforum tak to nemuze byt pravda. 😁
Chudaci EV fanatici si tak lzou do kapsy ze odmitaji neprijemnou realitu 😁
Chudaci EV fanatici si tak lzou do kapsy ze odmitaji neprijemnou realitu 😁
Tak vem clanek po clanku z odkazu.
Kazdy je plny polopravd.
V naprosté vetsine pripadu lze clanek po doplneni vsech informaci označit matoucí a vytahují jen udaje co se mu hodi.
Klasicky zpusob jak zaujmout ctenare co nechce znat fakta, ale chce byt dale přesvědčování ve sve bubline.
Kazdy je plny polopravd.
V naprosté vetsine pripadu lze clanek po doplneni vsech informaci označit matoucí a vytahují jen udaje co se mu hodi.
Klasicky zpusob jak zaujmout ctenare co nechce znat fakta, ale chce byt dale přesvědčování ve sve bubline.
protože autoforum píše články jen polopravdou. Typický bulvár na typickou cílovou skupinu.
Zajimave.
Autoforum pise uz roky o tom jak Tesla zkrachuje, jak EV nikdo nechce atd
Nic z toho se neukazalo pravdou, ale stale je tu Ares a ostatni co všemu na autoforu veri😀
Autoforum pise uz roky o tom jak Tesla zkrachuje, jak EV nikdo nechce atd
Nic z toho se neukazalo pravdou, ale stale je tu Ares a ostatni co všemu na autoforu veri😀
Takze nepropadly prodeje EV v Nemecku o vic nez 70%?
To totiz psali na AF a Hamuna mi vysvetloval ze to neni pravda, protoze AF lze.
To totiz psali na AF a Hamuna mi vysvetloval ze to neni pravda, protoze AF lze.
Úžasný priklad. Dekuji.
Ano. Prodeje EV propadají x desitek %. Pravidelný titulek a je i pravdivý.
Ale kdyz se na to podíváš s odstupem, tak prodej poklesl krátkodobé po extrémním nárůstu a nasledne opet stoupa na vyssi hodnoty nez byl.
Takze skutecnost je naprosty protiklad nez tvrdi titulek vybírajici extrem
Kdyz svuj nazor zakladas na tom titulku tak jsi na omylu.
EDIT: a ten kdo ten titulek psal tohle vi. Takze zamerne manipuluje s fakty.
A proc bych teda mel brat informace od tohoto autora vazne?
Ano. Prodeje EV propadají x desitek %. Pravidelný titulek a je i pravdivý.
Ale kdyz se na to podíváš s odstupem, tak prodej poklesl krátkodobé po extrémním nárůstu a nasledne opet stoupa na vyssi hodnoty nez byl.
Takze skutecnost je naprosty protiklad nez tvrdi titulek vybírajici extrem
Kdyz svuj nazor zakladas na tom titulku tak jsi na omylu.
EDIT: a ten kdo ten titulek psal tohle vi. Takze zamerne manipuluje s fakty.
A proc bych teda mel brat informace od tohoto autora vazne?
Jiste ale nemuzes tvrdit ze to neni pravda, protoze to pise AF. Jasny v Nemecku koncily dotace tak byl narust prodeju, ted to spadlo na hubu, protoze kdo chtel ten koupil s dotaci a ted to pujde zase zvolna nahoru. Kam az to tezko soudit, ale nelze rict ze masivni propad prodeju nenastal.
Informace vytrzena z celku a na zaklade tohoto extrému vytvořen clanek o padu prodeju EV je proste lživá informace i kdyz jednotlivosti muzou byt pravdivé.
To cele je záměr autora.
Takze proc z takoveho zdroje beres podklad pro sve nazory?
Kam to pujde lze soudit z předchozích konců dotaci. Podobne clanky o padu prodeju EV tu zname ze zacatku minulého roku.
Prodeje půjdou zase nad puvodni prodeje pred koncem dotace tak jako tomu bylo vzdy.
To cele je záměr autora.
Takze proc z takoveho zdroje beres podklad pro sve nazory?
Kam to pujde lze soudit z předchozích konců dotaci. Podobne clanky o padu prodeju EV tu zname ze zacatku minulého roku.
Prodeje půjdou zase nad puvodni prodeje pred koncem dotace tak jako tomu bylo vzdy.
Kam to půjde dál je krásně vidět na příkladu Nizozemí kde masivně narůstá dovoz oejtin a nový auta nikdo nekupuje, protože na spalováky daly nesmyslný daně a EV plečky nikdo nechce 😄 😄 😄
Ano taky dobrý střípek do mozaiky. Podstata je taková, že trh EV bez dotací nechce, protože jsou dražší, a jejich užitná hodnota nižší a přestože soudruzi v Bruselu rozhodli, že jedině EV zpátky ni krok, tak se jim to nedaří, protože trh chce něco jiného. Hendly a Mikesus - bojovníci za EV tomu říkají vytržení věty z kontextu.
je to polopravda. Pravda to není jako taková, pokud neřekneš to B, že to je propad v krátkodobém horizontu. Protože dlouhodobě rostou pořád.
To je ovsem dohad a spekulace ze je to kratkodoby propad. Soustred se tedy na prosty fakt ze prodeje propadly dosti razantne. Co bude v dalsim kvartale se uvidi. Za co se tady vy dva jako bijete?
😄 Tak dlouhodobý trend je celkem jasne sledovatelny.
Ze ty veris takovym článkům jen rika neco o tvem rozhledu.
Stejne clanky o propadu jako v lednu. Bombasticke titulky a diskuse plne podobných vykriku o krachu EV a pak?
Ale ty tomu veris znova
Ze ty veris takovym článkům jen rika neco o tvem rozhledu.
Stejne clanky o propadu jako v lednu. Bombasticke titulky a diskuse plne podobných vykriku o krachu EV a pak?
Ale ty tomu veris znova
Trend to myslíš růst z nuly? Ano to je pravda. Pokud začneš něco prodávat a ještě to zadotuješ tak prodeje rostou. To je ta část křivky o které mluvíš. Nicméně realita je trochu jiná.
https😐/medium.seznam.cz/…y-vysychaji-4165
Nicméně proč bych nevěřil článku, který píše, že se v Německu po ukončení dotací EV propadly prodeje ?? Protože to napsalo AF? Ale tak nebuď *** jako Hamuna. Oni o tom píšou i jinde než jen na AF. Je to prostě realita.
https😐/www.e15.cz/…e-v-cine-1399528
A rozhodně si nemyslím, že výroba EV krachne. Stejně tak nevěřím, že se přestane jezdit na fosilní paliva a že se přestanou vyrábět hybridy. Věřím, že budoucnost bude mnohem pragmatičtější a že EV prostě bude další druh pohonu pro auta kde to má smysl a pro lidi, kteří mají kde nabíjet. Odhadem 20-30% tržního podílu. Proč taky ne?
https😐/medium.seznam.cz/…y-vysychaji-4165
Nicméně proč bych nevěřil článku, který píše, že se v Německu po ukončení dotací EV propadly prodeje ?? Protože to napsalo AF? Ale tak nebuď *** jako Hamuna. Oni o tom píšou i jinde než jen na AF. Je to prostě realita.
https😐/www.e15.cz/…e-v-cine-1399528
A rozhodně si nemyslím, že výroba EV krachne. Stejně tak nevěřím, že se přestane jezdit na fosilní paliva a že se přestanou vyrábět hybridy. Věřím, že budoucnost bude mnohem pragmatičtější a že EV prostě bude další druh pohonu pro auta kde to má smysl a pro lidi, kteří mají kde nabíjet. Odhadem 20-30% tržního podílu. Proč taky ne?
Najsi si graf prodejů EV. Jeden je i tady. Pak třeba pochopíš.
Odkaz na E15. Proč sem dáváš odkaz o situaci VW? U EV jsou jiní hráči...
Odkaz na E15. Proč sem dáváš odkaz o situaci VW? U EV jsou jiní hráči...
Precti si ten clanek na E15. To neni o VW, ale propadu prodeju EV obecne. Neokecavej skutecnost a neklickuj. Je jedno jestli to pise AF nebo E15. Realita je holt takova ze bez dotaci prodeje padaji.
E15 - první věta: "Trh s elektroautomobily sice statisticky roste."
Odkaz : https😐/www.adac.de/…zulassungen-kba/ - graf prodejů.
Ale věř si AF........ k čemu fakta když chceš věřit....
Odkaz : https😐/www.adac.de/…zulassungen-kba/ - graf prodejů.
Ale věř si AF........ k čemu fakta když chceš věřit....
Ty mi říkej něco o vytrhávání vět z kontextu, tak proč k té první větě nedáš ještě tu druhou, která zní.
Odborníci ale upozorňují na to, že jsou to většinou jen staré objednávky, které musely automobilky „dovyrobit“ a dodat zákazníkům z doby, kdy drhla výroba kvůli výpadkům dodávek z Asie v době covidových uzávěr. Nové objednávky už tak radostný pohled nenabízejí.
Takže neroste přesně jak tvrdí AF, článek na E15 a dalších webech. Nechápu proč se pořád biješ za představu, že všichni prahnou po novém EV?
Odborníci ale upozorňují na to, že jsou to většinou jen staré objednávky, které musely automobilky „dovyrobit“ a dodat zákazníkům z doby, kdy drhla výroba kvůli výpadkům dodávek z Asie v době covidových uzávěr. Nové objednávky už tak radostný pohled nenabízejí.
Takže neroste přesně jak tvrdí AF, článek na E15 a dalších webech. Nechápu proč se pořád biješ za představu, že všichni prahnou po novém EV?
Koukal jsi na ten graf prodejů? Asi ne, protože ten ukazuje neustálý trend růstu EV.
A když už budeš u toho grafu tak se koukni i na prodeje ostatních pohonů. To ti ukáže, že článek na E15 sice při poklesu objednávek píše pouze o EV, ale týká se to všech pohonů (mnohdy daleko více než EV). To bylo ostatně součástí mnoha článků už v období letošního léta.
Já se fakt za nic nemusím "bít". Jen dávám veřejně dohledatelné čísla která ukazují zaměrnou manipulaci AF s daty. proč ty té manipulaci věříš už je fakt jen na tobě.
A když už budeš u toho grafu tak se koukni i na prodeje ostatních pohonů. To ti ukáže, že článek na E15 sice při poklesu objednávek píše pouze o EV, ale týká se to všech pohonů (mnohdy daleko více než EV). To bylo ostatně součástí mnoha článků už v období letošního léta.
Já se fakt za nic nemusím "bít". Jen dávám veřejně dohledatelné čísla která ukazují zaměrnou manipulaci AF s daty. proč ty té manipulaci věříš už je fakt jen na tobě.
Ano koukej na to jak to chceš vidět. Ono je to v zásadě jedno a je to tvoje věc. Pokud si chceš myslet, že každý touží mít svoje nové EV, tak si to klidně mysli dál. :yes:
Koukam na verejne dostupná cisla.
To neni o úhlu pohledu.
To neni o úhlu pohledu.
Jo v pořádku, tak uvidíme za půl roku jak to bude. Mě je to celkem ukradený. Pro mě za mě, ať se EV klidně prodávají dobře, ale spíš bych si tipl, že za půl roku, rok budeme číst články o tom jak prodeje EV nejsou zázračné a EU se chystá nějak řídit trh, aby to zlomila a donutila lidi přestat si kupovat spalováky a začít konečně s nákupem EV. Tak se necháme překvapit.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Si nahlášen Hammuno, pokračuj 😄 😄 😄
Už jsem se ptal redakce, zda je tenhle trotl jedním z nich a nebo příbuzný, když si ho tu tak hýčkají.
Asi potřebují jen podobný odpad, aby se nemusely řešit ty bláboly, kterými se jejich články jen hemží.
Asi potřebují jen podobný odpad, aby se nemusely řešit ty bláboly, kterými se jejich články jen hemží.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Myslim ze redakce celkem kona. Celkem pravidelne ten tupan dostava
BAN, ale to holt nedokaze vyresit jeho blaboleni natrvalo.
BAN, ale to holt nedokaze vyresit jeho blaboleni natrvalo.
Holt není redakce jako redakce.
Na novinkách stačí citovat Wikipedii, položit dotaz, nebo označit LGBT+, či akbary jako "mňamky" a celoživotní BAN je na světě. A nepomůže ani jiný email a ani tel. číslo.
Na novinkách stačí citovat Wikipedii, položit dotaz, nebo označit LGBT+, či akbary jako "mňamky" a celoživotní BAN je na světě. A nepomůže ani jiný email a ani tel. číslo.
Aha panáček byl taky na Seznamu umlčen 😁 Jj tam to filtrují dost nevybíravě. Jak tam neprezentuješ ty správný názory, tak trvalej ban a nazdar. Vítej do klubu 😁 Ale jak by řekl Švejk. "Poměry se výrazně zlepšily" Dřív by tě ještě přišel sebrat STBák. Teď tě jen umlčí.
Poměry se hlavně celosvětově brutálně zhoršují.
Na jedný straně se ve skutečném světě vesele a většinou beztrestně krade, fyzicky napadá, vaří a dealuje, vraždí, ničí, devastuje... Jen občas nějaká ta podmínka, ale povětšinou je vymahatelnost práva nula.
O nekonečných válkách nemluvě.
A na druhý straně musíme být všichni sluníčkově pozitivní, politicky korektní a běda mít svůj názor a nebo něco nemít rád a napsat to.
Až na tenhle web už nikde nejde dát palec dolů. Nejde napsat, že něco je zase šmejd, protože tě buď zabanujou, nebo ti přinejlepším smažou příspěvěk. Zkus napsat něco ostřejšího a jdeš k soudu, nebo jsi bez práce, občas i v kriminále.
Neskutečná fraška. Skutečné zlo policie nechce a neumí řešit, ale uložit si text s ip adresou a trestat za názor nespokojeného člověka, tak tomu říkám parádní práce, soudruzi.
Na jedný straně se ve skutečném světě vesele a většinou beztrestně krade, fyzicky napadá, vaří a dealuje, vraždí, ničí, devastuje... Jen občas nějaká ta podmínka, ale povětšinou je vymahatelnost práva nula.
O nekonečných válkách nemluvě.
A na druhý straně musíme být všichni sluníčkově pozitivní, politicky korektní a běda mít svůj názor a nebo něco nemít rád a napsat to.
Až na tenhle web už nikde nejde dát palec dolů. Nejde napsat, že něco je zase šmejd, protože tě buď zabanujou, nebo ti přinejlepším smažou příspěvěk. Zkus napsat něco ostřejšího a jdeš k soudu, nebo jsi bez práce, občas i v kriminále.
Neskutečná fraška. Skutečné zlo policie nechce a neumí řešit, ale uložit si text s ip adresou a trestat za názor nespokojeného člověka, tak tomu říkám parádní práce, soudruzi.
U nás ty represe ještě nedosáhly takových úrovní jako jinde ve světě. Pořád ještě si sebou táhneme to stigma dob minulých, kdy si taky nesměl nic říct a padaly za to tresty, takže se zatím ještě držíme v únosných mezích a ještě se to odbyde zabanováním. A musíš uznat, že někdy je BAN jediné řešení. Jak jinak se zbavíš škůdců typu Hamuna?
Ale jo, navzdory všem těm zvrácenostem jsem nakonec rád za to kde +/- žiju i když radši bych se odstěhoval do Rakouských hor natrvalo.
Na druhou stranu je krapet rozdíl mezi otravnými trolly, kteří dostanou 10x, 20x, 300x BAN na chvíli a pak zase pokračují a nebo ho ani nedostanou, ale serou všechny kolem sebe a nikdo s nimi nic nedělá a pak člověk, který 1-2x upozorní na nějaký nešvar, lež, nebo stupiditu a je na trvalo vyřazen ze všech možností se kdekoli vyjádřit, či zeptat. Já už nemůžu ani na Garáž, ani na receptář, prostě nikam. A proč? No dovolil jsem si mít jednou svůj názor v politické debatě na jiné stránce. Ale ti ***i holt ovládají všechny spolčené servery a tak mám smůlu. Odvolání neexistuje. To je jen malá ochutnávka toho, co nás časem čeká všechny. Orwel. Jen o pár let později.
To je stejně "úžasný" jako sledovat zatýkání řidiče, co přimaluje tykadla politikovi na plakát a vedle toho sledovat zběsilé honičky s feťákem, co může zabít x lidí v autě i když má už asi 398x udělaný zákaz řízení a je 28x soudně trestaný... A jak to, že běhá na svobodě??? Já bych prostě blil každý ráno jen otevřu oči.
Na druhou stranu je krapet rozdíl mezi otravnými trolly, kteří dostanou 10x, 20x, 300x BAN na chvíli a pak zase pokračují a nebo ho ani nedostanou, ale serou všechny kolem sebe a nikdo s nimi nic nedělá a pak člověk, který 1-2x upozorní na nějaký nešvar, lež, nebo stupiditu a je na trvalo vyřazen ze všech možností se kdekoli vyjádřit, či zeptat. Já už nemůžu ani na Garáž, ani na receptář, prostě nikam. A proč? No dovolil jsem si mít jednou svůj názor v politické debatě na jiné stránce. Ale ti ***i holt ovládají všechny spolčené servery a tak mám smůlu. Odvolání neexistuje. To je jen malá ochutnávka toho, co nás časem čeká všechny. Orwel. Jen o pár let později.
To je stejně "úžasný" jako sledovat zatýkání řidiče, co přimaluje tykadla politikovi na plakát a vedle toho sledovat zběsilé honičky s feťákem, co může zabít x lidí v autě i když má už asi 398x udělaný zákaz řízení a je 28x soudně trestaný... A jak to, že běhá na svobodě??? Já bych prostě blil každý ráno jen otevřu oči.
Já vím, mě to nemusíš vyprávět. Taky mám doživotní BAN na Seznam a všechny jejich přátelské weby a vlastně nevím za co, ale žíly mě to fakt netrhá.
Ano kauza s tykadlama ukázala náš bezpečnostní aparát a jeho neschopnost zabývat se skutečnými problémy. Obávám se že na to jednou dojedem. Rakouský hory je ideální destinace kam zdrhnout nebo Kanáry 😉
Ano kauza s tykadlama ukázala náš bezpečnostní aparát a jeho neschopnost zabývat se skutečnými problémy. Obávám se že na to jednou dojedem. Rakouský hory je ideální destinace kam zdrhnout nebo Kanáry 😉
Jako je fakt, že člověk pak nemusí trávit čas jako de Bill na diskuzích na novinkách, ale jen tady 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Ty Alpy jsou jedno z mála posledních úžasných míst nejen přírodními krásami, ale i chováním a mentalitou místních lidí. Bohužel se i tam začínají množit paraziti s hadrama na palicích a člověk musí na víc a víc odlehlá a malá místa, aby se tam cítil jako doma a ne jako v Jemenu.
Stačí pohled do Berlína: https😐/www.novinky.cz/…-bricha-40446389#…
Ne, opravdu to je Německo a ne Afghánistán. Bravo EU, Bravo Angelo, Bravo vy všichni dementní politici a voliči. Konec Evropy je už velmi blízko.
Ty Alpy jsou jedno z mála posledních úžasných míst nejen přírodními krásami, ale i chováním a mentalitou místních lidí. Bohužel se i tam začínají množit paraziti s hadrama na palicích a člověk musí na víc a víc odlehlá a malá místa, aby se tam cítil jako doma a ne jako v Jemenu.
Stačí pohled do Berlína: https😐/www.novinky.cz/…-bricha-40446389#…
Ne, opravdu to je Německo a ne Afghánistán. Bravo EU, Bravo Angelo, Bravo vy všichni dementní politici a voliči. Konec Evropy je už velmi blízko.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsi nahlášen Hammuno, pokračuj 😄
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hamuno tobě už zase zabanovali účet? To ti nefunguje už ani ten Nemanaterasu?
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hele a co má ten tvůj nick Nema-terasu vlastně znamenat?
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty máš zase dneska nějaký mentálně slabší den viď? Už ani srozumitelnou větu nedáš dohromady 😁
Arnost Leveland
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arnost Leveland
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
WinDiesel
Po zveřejnění článků o zhroucení prodejů elektrovehyklů v Dojčlandu se nám myslím tady zhroutí pár elektrofašistů 😒] 😒] 😒]
St.
jsem fyzická osoba, a kupovat nové auto je v současné době velký rébus a drahá sranda. Takže zvýšení jde hlavně na vrub firem, podnikatelů. Auta “obyčejných lidí”, tedy zaměstnanců, budou dál vesele stárnout.
Jednak firemní auta je potřeba obnovovat, takže může jít jen o konce leasingů, odpisů nebo prostě vyjetí těch co hodně jezdí apod. Druhak to číslo je počet registrací, takže to co se teď registrovalo se prodalo před několika měsíci, klidně třeba i 12 a víc, takže je otázkou jaká je dnešní realita..
A kdo jezdí těma firemníma autama?
Podíl firemních registrací je kolem těch 3/4 dlouhodobě, to není nic nového... je to dané nastavením daňové legislativy.
Podíl firemních registrací je kolem těch 3/4 dlouhodobě, to není nic nového... je to dané nastavením daňové legislativy.
Budeš se divit, ale spousta firem omezuje soukromé km, resp. je to pro samotné zaměstnance krajně nevýhodné. Pokud jseš v operativním leasingu, tak platíš za každý km navíc třeba 3,5 Kč...
Stejně tak operativní leasingy se staly u pro samotné firmy značně nevýhodné. Ale je tam samozřejmě ta "bezstarostnost" a jasně dané budoucí náklady.
Stejně tak operativní leasingy se staly u pro samotné firmy značně nevýhodné. Ale je tam samozřejmě ta "bezstarostnost" a jasně dané budoucí náklady.
Co je na tom krajně nevýhodného? Chceš snad naznačit, že když přetáhnu operák u firemního auta třeba o 4000 km ročně a zaplatím 14 tis. Kč, že je to méně výhodné než si koupit svoje nové auto za 700 tis.?
Ano a proto taky hodně firem z operáku přechází zpět do vlastního.
Tvůj příklad je samozřejmě hodně naivní a nevhodný. Protože to přetočení nadlimit nebude obvykle tak nízké.
Tvůj příklad je samozřejmě hodně naivní a nevhodný. Protože to přetočení nadlimit nebude obvykle tak nízké.
Řada firem používá operák, řada firem nakupuje do vlastního, tak to vždy bylo a bude podle momentálního stavu financí té či oné firmy a podle výhodnosti/nevýhodnosti leasingovek.
A k té naivitě, tak chceš říci, že když přetáhnu operák u firemního auta o 40000 km ročně a zaplatím 140 tis. Kč, že je to méně výhodné než si koupit svoje nové auto za 700 tis. a najet na něm 50000 ročně?
A k té naivitě, tak chceš říci, že když přetáhnu operák u firemního auta o 40000 km ročně a zaplatím 140 tis. Kč, že je to méně výhodné než si koupit svoje nové auto za 700 tis. a najet na něm 50000 ročně?
Hele, mě je to úplně jedno. Já ti jen říkám zkušenost že firmy co dřív měly opeák protože pro ně byl výhodný nově zpět jdou do nákupu vlastních aut. To není o tom co říkám nebo myslím si já. A jedním z důvodů je právě platba za km nad smluvní limit.
rohYpnol
1) Dodání starých zpožděných objednavek,
2) Urychlený nákup spalováků dokud je ještě z čeho vybrat
Green Hell Leyen a Timmermanse klepe na dveře :-!
2) Urychlený nákup spalováků dokud je ještě z čeho vybrat
Green Hell Leyen a Timmermanse klepe na dveře :-!
Dodge - 18
GMC - 3
Chevrolet - 18
RAM - 13
Tesla - 97
E😜lorer - 2
Mustang - 1
Avenger - 5
Compass - 17
Gladiator - 3
Renegade - 8
Wrangler - 3
Jeep nezařazeno: 10