Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Revoluční vynález Fordu dramaticky zlevnil nová auta. Oslavil 110 let

11 komentářů

Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Že velké zlevnění výroby osobních vozidel "vždy" přichází z USA. Tenkrát Ford, nyní Tesla.
Rezna
😁 :no:
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Kdo není *** a má hlavu otevřenou, může si uvědomit (třeba na YT kanálu Tesláček), jak extrémně jednoduše se Tesly montují... Nejsem fanoušek Tesly, ale je fakt, že něco dělají hodně dobře, když umí nabídnout tak výkonná auta se slušným dojezdem za solidní peníze. Klidně se smějte, ale Tesla a čínští výrobci tvrdě zamíchají s evropským trhem - ne že bych z toho měl radost. Třeba můj oblíbený FCA, teď Stellantis - s jejich drahými a pomalými elektrickými předohraby jsou zatím úplně marní, tedy když si odmyslím Folgore od Maserati a tak...
Arese
Výkonná auta se slušným dojezdem za solidní peníze, ale taky v tragické "kvalitě". 😄
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Už to není tak horké. Známí přecházejí ze šestiválcových dieselů zpravidla na ypsonku nebo trojku...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ha ha ha ha ha ha ha pobavils 😒] 😒] 😒] elektropošuku
traveldrive
Myslíš, že dieselpošuk je v niečom lepší?
Avatar - lyon667
lyon667
"výkonná auta se slušným dojezdem za solidní peníze"

Bože, kde se vy postižení berete?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
je to sice elektropošuk, ale maličko pravdu má, Teslu dnes dostaneš levněji než elektroprdy od Volkswagenu a můžeš se s radostí začlenit do církve Elonovy 😒] 😒] 😒]
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Ta videa o tom, jak jednoduše se Tesla montuje a jak to zvládne kdokoliv po max. dvoudenní zaškolení, jsem viděl. Pokud to bylo určeno pro investory, tak OK, pokud pro zákazníky, tak potěš koště. Mně by to teda spíš odradilo a utvrdilo, že Teslu fakt ne... A klidně si pár set tisíc radši připlatím za normální auto montované normálními lidmi. Teslí blbuvzdorné lego fakt ne...

... a taky mi kontextu těch jejich obřích odlitků není moc jasná opravitelnost. Opravuje se vůbec Tesla? 😁
KarelJanda
Četl jsem, že ke konci výroby Fordu T stál 5(!) výplat dělníka, který jej montoval na pásu.
Dnes, po cca 100 let, v době automatizace a robotizace, by mě zajímalo, zda si také dokáže (český) dělník na lince ve Škodě Auto za 5 měsíčních výplat pořídit nejlevnější Škodu?
Zkrátka, "pokrok" nezastavíš.