Novinky
"Nové palivo udržuje klíčové části motoru během provozu čisté a plně omlazuje výkon motoru."
- omlazený výkon motoru, to je termín hodný ceny e😜erta Pepy ...
- omlazený výkon motoru, to je termín hodný ceny e😜erta Pepy ...
To je seriózní informace o omlazování výkonu. Elixír mládí, císařův pekař a pekařův císař. 😁
jako reklamní sdělení? Navíc, normální člověk při smyslech nemůže tak zběsilou fantasmagorii blábolů brát vážně. Někdy by kreativní uzny v PR odděleních měly produkovat méně blábolů a firma by nebyla tolik k smíchu.
Nějak se mi začíná nechtít jet napříště k Shellce...
Nějak se mi začíná nechtít jet napříště k Shellce...
...Ale zase třeba když si nafoukneš gumy u Shellky, tak ti je to určitě omladí taky. Akorát musíš dávat pozor, aby se ti ty omlazený gumy, díky dorůstajícímu vzorku, vešly do podběhů.
Na to řidiči zapomínají hlavně v zimě kdy je třeba koně(pneu) přifukovat co měsíc a ne jen při výměně pneumatik za zimní.
Zajímavý. Já pneu nedofukoval nikdy a tlak držel a drží. Naopak po výměně servisu vždy upustím.
Když potřebuješ přifukovat pneu každý měsíc, tak máš buď pojebaný ráfek a nebo špatné pneu.
Přesně.
@Mokrous tak trošku sa nad tým chlapci zamyslite ....... bol týždeň kedy bolo vonku aj cez 20°...následne sa ochladilo ....na 6° ....skúste si niekedy tie gumy zmerať tlak....aby Vám nepadla sánka odborníci. Alebo skúste doma nafúkať balón a v noci ho dať vonku , ráno uvidíte aký rozdiel v tlaku robí také fajné ochladenie alebo oteplenie....je to kľudne aj cez 20 kPa.....
@flepper No a co? To ví snad každý, že teplota ovlivňuje tlak cca o 0,1BAR na každých 10℃. A co jsi nám tím chtěl sdělit? Odborníku.
Tlak v pneu si nastavím podle sezóny a zatížení a ten mi pak drží klidně celou sezónu. A že je v horku na dálnici vyšší o dost, to vím. Stejně tak, že v noci v chladu klesne. A co já s tím? Mám snad pořídit vojenskou techniku a automatický dofuky? Nikdy jsem neměl problémy s pneu, ani s únikem vzduchu, ani s komfortem, ani se špatným sjížděním, ani s adhezí, nebo trakcí...
Takže znova, nad čím se máme zamýšlet?
Tlak v pneu si nastavím podle sezóny a zatížení a ten mi pak drží klidně celou sezónu. A že je v horku na dálnici vyšší o dost, to vím. Stejně tak, že v noci v chladu klesne. A co já s tím? Mám snad pořídit vojenskou techniku a automatický dofuky? Nikdy jsem neměl problémy s pneu, ani s únikem vzduchu, ani s komfortem, ani se špatným sjížděním, ani s adhezí, nebo trakcí...
Takže znova, nad čím se máme zamýšlet?
@Mokrous ty sa radšej už nezamýšľaj je to aj tak k ničomu 😁 .... jeden tlak na celú sezónu Ti bohato postačuje ....tak je to fajn ....Tebe v podstate nie je potrebný ani predpis výrobcu 😉 ... nafúkaš raz od oka a poriadne na začiatku sezóny a basta 😁 ....chodím sem len občas...a vždy tí istí trolovia ...... jeden Mikeus a druhý Mokrous .... 😁
@flepper Máš nějakej mindrák, profesore? Mám v autě senzory, šašku a taky mám oči a pr.del, takže vidím i cítím co se děje a jak se auto chová. Na to nepotřebuju ani debilní Eurotlaky od výrobce, kterej ti poradí 3,1 BAR do Superba, ani rady od odborníků jako seš ty, co se sem přišli jen navážet bez logických argumentů. A ještě ty kecy o tom, že jsem tu snad jedinej, co sem něco píše... Zkus změnit rok, seš ve 2023. Pak se snad probudíš. A nafoukej si to klidně na 5 BAR, ať ti to tak rychle neuteče...
@Mokrous nie nie .... ty nemôžeš vidieť ako sa auto chová 😉 .... keby si to bol schopný poznať .... nemáš nafúkaný jeden tlak celú sezónu ..... fakt niesi schopný poznať ako sa to chová...pretože Tebe to nesfukuje a fúkaš len raz ročne pri prezutí ..... až by si bol schopný rozoznať ako sa to chová tak tu nemeleš o tom ako Ti to nesfukuje a stačí Ti raz ročne nafúkať 😊 .....takže ja chápem ,že Ti nesfukuje a stačí Ti raz ročne nafúkať....ale potom tu nemel sprostosti o tom ako sa auto chová 😊 ty ty nepoznáš...inak by Ti to vadilo správanie auta pri podfuknutých a prefuknutých pneumatikách 😉 ....ale chápem ty ich nemáš nikdy ani prefúknuté ani podfuknuté....ty máš ventilky v cajku raz nafúkaš a navždy dobré....a raz ročne stačí 😊 😁 😁 😁
@flepper Umíš číst, blbe? Víš co znamená slovo sezóna? A víš co znamená, že foukám podle zatížení a podle sezóny? Proč si vymýšlíš a tvrdíš, že foukám jednou za rok? Jsi stejnej blb jako Mikesus. Ten se taky do každýho furt jen sere, poučuje a lže. Demagog jak z učebnice. Nejste příbuzní?
@Mokrous NE nejsme 😁 ....citujem Teba : "Zajímavý. Já pneu nedofukoval nikdy a tlak držel a drží. Naopak po výměně servisu vždy upustím." a už tu píšeš , že podľa zaťaženia ....a ideš mi ešte vysvetľovať či viem čo je sezóna ....tak sa už vysomár sám zo seba 😊 ..... ja Ti už nerozumiem .....tak čo platí ....tvoja vlastná citácia zhora....alebo to čo píšeš na konci že teda dofukuješ podľa zaťaženia a podľa vonkajšej teploty 😁 ...lebo si serieš do huby a poriadne...... lebo najprv napíšeš že nedofukuješ nikdy a nakoniec sám uznávaš , že to záleží od zaťaženia auta......, a že keď sa vonku ochladí o 25°tak to asi tiež nebude v poriadku....a že keď to dofúkneš a vyskočia znova teploty nad 35°asi znova budu pretlakované....tak teraz neviem či si v živote nedofukoval alebo tomu možno aj trošku rozumieš a zistuješ ,že hore si napísal teda riadnu kravinu 😁
@flepper Přečti si to ještě jednou od začátku. Děláš tu ze sebe jen debila.
Na mě to má stejnej účinek. Pokaždý, když si přečtu podobnej kýbl sraček, tak příště jdu radši jinam.
To je skoro stejná sratchka, jako 100% uhlíkově neutrální přeprava od DPD. Hlavně když pod oknem smrdí 15 let stará vylágrovaná naftová dodávka. Tvl. To nevymyslíš. Jako jebe jim všem solidně.
To je skoro stejná sratchka, jako 100% uhlíkově neutrální přeprava od DPD. Hlavně když pod oknem smrdí 15 let stará vylágrovaná naftová dodávka. Tvl. To nevymyslíš. Jako jebe jim všem solidně.
stačí nalít adetiva 1x za 5000 km a udrží to palivovou soustavu čistou a bez úsad.
Daleko efektivnější než tankovat předražené adetivované benzíny s cenou 4-5 kč na litr dražší než obyčejná N95 😄
A kdo má přímovstřik, tak to má holt blbý no, musí to občas pořádně portáhnout po dálnici, měnit olej po 10 tis km, dávat adetiva a modlit se...
Daleko efektivnější než tankovat předražené adetivované benzíny s cenou 4-5 kč na litr dražší než obyčejná N95 😄
A kdo má přímovstřik, tak to má holt blbý no, musí to občas pořádně portáhnout po dálnici, měnit olej po 10 tis km, dávat adetiva a modlit se...
Po 10 tis mi přijde zbytečně brzy, ale spíš než měnit po 10 tis bych napsal NEMĚNIT TAK JAK DOPORUČUJE AUTORIZOVANÝ SERVIS!!!
Pokud někdo dá na jejich nekompetentní rady a hobluje v TSI motoru olej 2 roky, tak udělá z motoru mrzáka velice rychle.
Pokud někdo dá na jejich nekompetentní rady a hobluje v TSI motoru olej 2 roky, tak udělá z motoru mrzáka velice rychle.
No 10, max 15, víc nikdo z mechaniků co zam osobně ani z těch intenetových nikdy nepodouručuje. U amerik a starých aut doporučuju těch 10 jako max hranici, kdo s tím jezdí extrémy typu drfity každej víkned nebo naopak denně někam 6km sem a 6 km zpět, tak to naopak doporučuju ještě zkrátit někde na 5-7 tis km
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Přesně. A úplně nejvíc to vyčistí EGR a sací kanály.
Jen další prázdný stupidní PR žvást ideální na autoblesk.
Klíčové je opakovat slůvko klíčové 😁 😁 😁
„Účinek se spustí při každém natankování. Při každé jízdě potom tato paliva působí na klíčové části motoru a dokážou je 100% vyčistit. Doba, za kterou je motor zcela zbaven karbonových usazenin, závisí na stavu motoru, stylu jízdy a četnosti tankování Shell V-Power“
Přitom místo kreténských asistentů stačilo nechat nepřímé vstřikování (resp. duální) a nemuseli bychom řešit zasraný motory a číst zasraný a neoznačený PR reklamy.
Ono to má spoustu jiných výhod. Ale zanesenej motor to nevyčistí.
po letech s N95 a 200tis na hrbu to bylo lenivy a testovaci kopec jezdil uz jen cca 120, po nekolika nadrzich s V100 to ozilo a ten kopec sem zase vyjizdel 140, takze sem u V100 zustal i u jinych aut
jestli mel vliv jen V100 je otazka, ale pochybuju, ze by s tim v servisu neco delali a nerekli mi o tom
Jinak v praxi 98 oktanů v 99% případů výkon spíš sníží o 1-2%, než, že by ho zvýšil.
Jen některé vyhoněné vysokokompresní, nebo hodně foukané motory a zmetky, nebo motory kde čidlo klepání už vyhodnocuje průser, tak tam může 98 benzín pomoci tím, že paradoxně hůř hoří.
Tam ještě nepřišli na to, že benzín už zlevnuje a je k mání za 36,90 a vesele prodávaj obyč. 95 stále za 41,50. Marže 4,60 na litru je celkem brutál 😄 😄 😄