První elektrické ferrari bude podle Benedetta Vigny „unikátní“ a ve firmě je pro jeho vývoj spousta nadšení. Baterie i elektromotory bude firma vyrábět vlastní.
taky asi říkat, že... prostě to bude nějak obestavěná baterka na kolech. Bez srdce v podobě ICE bude velice těžké zůstat unikátní v záplavě BEV a zdůvodnit prémiovou cenu... no člověk se musí spálit, aby cuknul zpět...
Bude to další bezpohlavní nudný baterkáč, kterých je všude kolem desítky. Denně dva články, jak někdo predstavil elektro s XXXX koňmi co dá 0-100 za dvě vteřiny. Tohle bude jen další z mnoha. Technika žádná, prostě rychlá tramvaj se stejnými emocemi jak jízda v metru. I kdyby to zrychlilo za 1,5s.
Zrychlení do první zatáčky, umí to jen jezdit rovně. A po první zatáčce to bude mít přehřáté motory a baterii, zasáhne omezovač výkonu a je po ptákách.
Ano nudný, umí jezdit jenom rovně, na drag race ideál, ale stačí první zatáčka a rozmaže jej na kaši ICE se čtvrtinovým výkonem. https://fastestlaps.com/…ons/bhk75m0kp8o5
No jasne, kazdy zakaznik Ferrari jezdi na okruh. Nebo spis jezdi parkovat pred hotel Pupp? :D
Vazne si myslis, ze s Rimacem nebude zabava?
Fakt me to zajima.
Btw Mate Rimac je petrolhead... 8-s https://fdrive.cz/…z-pohadkove-1170
"Mate Rimac je skutečný petrolhead, a i když to ve spojitosti s vozem odmítajícím fosilní paliva nedává smysl, nejdřív si přečtěte jeho životní cestu. Vše začalo koupí kultovního BMW E30 v motorizaci 323i. V generaci E30 motorizace 323i ještě ukazovala na řadu 3 a objem motoru 2,3 se šesti válci. Čistě a jednoduše šlo o ideální driftovací mašinu." ;-)
Zvuk je u Ferrari jedna z nejdůležitějších věcí, jak motoru, tak z výfuku. Je to součást DNA značky. Něco jako naopak ticho u Rollsu (které jde docílit i bez elektriky ovšem ke tvé smůle) :-)