Elektromobily
Robert Hlavaty
8
taky asi říkat, že... prostě to bude nějak obestavěná baterka na kolech. Bez srdce v podobě ICE bude velice těžké zůstat unikátní v záplavě BEV a zdůvodnit prémiovou cenu... no člověk se musí spálit, aby cuknul zpět...
Niccolò Machiavelli
Dekuji za tvuj nazor, romane horky, bude se mi lip spat…
Fomax
😁 😁 ty si koko t dejve
Barry Lyndon
4
Tak ono i v EV kategorii jsou technologie lowcostové, standardní, prémiové a špičkové...
WinDiesel
4
V EV kategorii jsou jen auta s malou, střední a velkou baterkou, bídnou výbavou, střední výbavou a nadstandardní výbavou, toť vše, nuda v Brně.
ericn
5
Přesně tak. V době, kdy umí udělat H/K elektro s výkonem na úrovni 600k, je to jen o baterce 😉
Bude to další bezpohlavní nudný baterkáč, kterých je všude kolem desítky. Denně dva články, jak někdo predstavil elektro s XXXX koňmi co dá 0-100 za dvě vteřiny. Tohle bude jen další z mnoha. Technika žádná, prostě rychlá tramvaj se stejnými emocemi jak jízda v metru. I kdyby to zrychlilo za 1,5s.
https😐/youtu.be/A4orCB71BgY?si=jE35OE8BewX8rEZ1
😁 😁
😁 😁
Ano nudný, umí jezdit jenom rovně, na drag race ideál, ale stačí první zatáčka a rozmaže jej na kaši ICE se čtvrtinovým výkonem.
https😐/fastestlaps.com/…ons/bhk75m0kp8o5
https😐/fastestlaps.com/…ons/bhk75m0kp8o5
No jasne, kazdy zakaznik Ferrari jezdi na okruh. Nebo spis jezdi parkovat pred hotel Pupp? 😁
Vazne si myslis, ze s Rimacem nebude zabava?
Fakt me to zajima.
Btw Mate Rimac je petrolhead...
8-s
https😐/fdrive.cz/…z-pohadkove-1170
"Mate Rimac je skutečný petrolhead, a i když to ve spojitosti s vozem odmítajícím fosilní paliva nedává smysl, nejdřív si přečtěte jeho životní cestu. Vše začalo koupí kultovního BMW E30 v motorizaci 323i. V generaci E30 motorizace 323i ještě ukazovala na řadu 3 a objem motoru 2,3 se šesti válci. Čistě a jednoduše šlo o ideální driftovací mašinu."
😉
Vazne si myslis, ze s Rimacem nebude zabava?
Fakt me to zajima.
Btw Mate Rimac je petrolhead...
8-s
https😐/fdrive.cz/…z-pohadkove-1170
"Mate Rimac je skutečný petrolhead, a i když to ve spojitosti s vozem odmítajícím fosilní paliva nedává smysl, nejdřív si přečtěte jeho životní cestu. Vše začalo koupí kultovního BMW E30 v motorizaci 323i. V generaci E30 motorizace 323i ještě ukazovala na řadu 3 a objem motoru 2,3 se šesti válci. Čistě a jednoduše šlo o ideální driftovací mašinu."
😉
z toho budou nadšenci Ferrari hýkat blahem až si pustí zvuk z repráčku 😄 😄 😄 😄 😄
Svoji starou sis taky vybral podle hlasu?
Balíku?!
Balíku?!