Novinky
něco jako třímístný kombík. Zase blbě. Je to luxusní osobní dodávka se špatnou variabilitou. Tak pro Vémolu a Lelu.
Koukal jsem jenom na fotky v galerii, teď jsem si přečetl článek a máš pravdu, prodávat káru za 4 mega se čtyřválcem je asi světový rekord v oj€bávání zákazníka, v této cenové bych automaticky čekal motory podél, V8, vzduch a nic z toho LM nenabízí asi proto, že je fakt postavený na platformě RAV4. GLS 580 začíná na 3,3 mega, s nějakými pakety typu AMG business class bude pořád pod 4 mega a bude to kára vedle které tenhle Lex bude vypadat jak bezdomovec.
...design tohoto auta je fakt špatný vtip. Na čem ty designéři Toyoty jedou? 😲 😒] 😒] 😒] :no:
Multipla aspon nebyla draha a byla extremne prakticka. Co si mam najit na tomto Lexusu fakt nevim 😁
Souhlas, vedle tohoto je i Multipla krasavice 😉 Btw ten perex měl znít "Nový vrchol nevkusu" 😒]
působí hodně disproporčně, jako uzounká, vysoká koza. Chtělo by to alespoň 10 čísel na šířku přidat. Jakoby vzali podvozek RAV4 natáhli jej, ale zapomněli jej rozšířit.
tak jako hlavní problém vidím, že z RAV4 vzali i techniku a teď to prodávají za 4 mega.... 😁
Nějak si neumím představit, pro koho je to určeno. Pro někoho s vlastním řidičem je to moc lowcostové a nereprezentativní. Jako jakési hotelové taxi zase možná až moc luxusní a hlavně nepraktické a koneckonců i drahé. Navíc pochybuju, že Evropan 190+ bude moci využívat ta 2 křesla (sedmimístné verze) tak, jak bylo zamýšleno (jako že si třeba i natáhne nohy), na to tam totiž stále není dost místa...
... a pokud jde o čtyřmístnou verzi, jak dopadl crashtest v té ležací poloze? 😁
... a pokud jde o čtyřmístnou verzi, jak dopadl crashtest v té ležací poloze? 😁
No vidíte, a ta věc je vyprodaná a když dnes půjdete do Lexusu, tak vám to auto nedodají dřív než za rok.
...asi managerům Lexusu. Již dlouho se mi nestalo, abych četl preview na auto, u něhož si vůbec, ale vůbec neumím představit cílovku.
A to, na jaké echnice je auto za 4mio postavené je jen třešnička na dortu.
Ps.: A je to fakt hnusné. S těmi předními maskami to Lexus v poslední době krutě přehání. Kam se hrabe BMW a jeho ledvinky...
A to, na jaké echnice je auto za 4mio postavené je jen třešnička na dortu.
Ps.: A je to fakt hnusné. S těmi předními maskami to Lexus v poslední době krutě přehání. Kam se hrabe BMW a jeho ledvinky...
Fakt má ten motor 190 kW. V NX: Z benzínového čtyřválce dostali technici až 139 kW při 5700 min-1, nejvyšší točivý moment je pak 239 Nm v rozmezí 4300 až 4500 min-1. Přední elektromotor asistuje nejvyšším výkonem 134 kW a točivým momentem 270 Nm, zatímco elektromotor u zadní nápravy nabízí 40 kW a 121 Nm točivého momentu. Ten motor má najednou turbo??? I jelito si všimne, že 190 + 134 + 54 dá víc než 250 kW. Normálně to tupě sčítáte a teď zas je zadní motor asi v reverzu.
Mám rád inovace, tak jsem si ho objednal. Předtím jsem ho viděl naživo a interiér je neskutečně vymazlený, zvenčí trochu nezvyk, ale to je asi otázka vkusu. V únoru tu bude. Jediné co mě negativně překvapilo je, že náhradní litá kola na zimu stojí 170 tisíc..to je docela dost i na Lexus.
Multipla před FL byla ošklivé auto, ale praktická byla vždy, za rozumné peníze, to jí nikdo nebral 😉
Chtěl bych jen místní diskutéry upozornit, že vybavené Véčko od Mercedesu stojí 3 a půl a působí to jako rozvrzaná dodávka. Tohle je jiná liga, auto postavené na platformě RXa, výrazně modernější a v plné palbě je za 3,3 v sedmimístné verzi. Tolik k nářkům nad cenou.
To už se řešilo na video testech, úplně vleže to jde použít u stojícího auta, jinak to nelze za jízdy do leže sklopit, jen sklopit do úhlu jak je běžné
Mna hned napadlo ze sa pozeram na navrat Avensisu verso po skoro 20 rokoch .... lenze ako lexus to bude stat inu palku ... ale aj tak to bude praktickejsie pre 5 ci 6 ludi ( manazeri ) ako nejaka limuzina... tak ci onak predaje tu cakam minimalne ... tu v triede mpv dnes uz ruze nikomu nekvitnu... bez ohladu na logo
Honza