Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Další zákaz vjezdu spalováků do centra. Doplatí na něj lidé z luxusních kanceláří

76 komentářů

ericn
... že se postupně centrum vylidní a dojde k přestěhování nájemníků luxusních kanceláři mimo centrum a to pomalu umře 😉 Kdo chce kam...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ať se Švédové třeba poerou, porrali si migraci, bouchají jim tam bomby a střílí se z automatů a samopalů, ale spalovák nesmí projet !!!
Člověk se směje jejich hlouposti.

A mezitím někde v česku, Švédka sjetá kokainem pašuje bandu Turků do Německa či Švédska.
Bravo, hrdí Seveřané. 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Arese
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Píše Ares a jako zdroj používá autofekál.
Arese
Sám seš fekál! 😒]
ryccardo
Přesně tak. Žasnu jak mají ty problémy prioritizované 😁 Spalovák největší nepřítel švédského lidu 😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ještě jedna poznámka - oni možná ani moc nechtějí aby majetní Švédové do centra jezdili elektromobilem, kravaťáci a lidi v oblecích mohou přece jezdit městskou hromadnou dopravou, to je sen každého Švéda, držet se v MHD zapatlaných tyčí a houpajících se smyček a koukat na další usoplené, smrdící a kýchající "Švédy" se špatně nasazenými respirátory.
Avatar - xxc
xxc
Preco by mal niekto jazdit mestskou hromadnou dopravou, ked moze jazdit ekologickou dopravou?
ryccardo
Tuhle geniální myšlenku prosím tě nějak rozveď 😁
Avatar - xxc
xxc
Ja som v dieselovom autobuse roky necestoval, po meste mi stačí na kratšie vzdialenosti kolobežka, alebo napr. elektrické auto. Celú stratovu dotovanú drahú verejnú dopravu by som zrušil, možno to niekomu vyhovuje, ale mne nie. A podľa počtu áut v meste vidím, že to nevyužíva viac ľudí. Rovnako autobusová medzi mestská doprava, keď lístok do práce vyjde drahšie ako jazda autom, je to menej ekologické a oveľa pomalšie, fakt nechápem. Iste, možno iné a väčšie mestá majú dopravu lepšiu, ale za nejaký ideál by som to nepovažoval. Možno autonómne mikrobusy, kde si človek nakliká do mobilu, a zoberie ho to cestou na miesto určenia, kľudne aj viac ľudí, nech to nejazdí samé s jedným človekom, ale taká klasická doprava od zastávky k zastávke nemá veľký význam.
traveldrive
Ďalší, čo tam bol leda prstom na mape, ale všetko vie... :no:
Avatar - xxc
xxc
Ved nech, to prave v centre maju byt luxusne kancelarie? Aj u nas v centre obmedzili parkovanie, vjazd aut a centrum stale zije a ludia tam chodia, cize by som to az tak zle nevidel.
ericn
Pokud tam nějaký šéf bude chtít dojet drahou hračkou - Rolls Royce, Bentley, Porsche apod, dost pochybuju, že jí vymění za elektro z důvodu zákazu vjezdu. Spíš si pronajme jinou kancelář v lokalitě, kde omezení není a postupně se z ní stane "centrum" a "chtěná" prestižní lokalita... A ty kanceláře v bývalém centru si budou moci pak vlastníci naložit 😉
Avatar - xxc
xxc
Sef bude mat najmensi problem, poloprazdnu cestu so sviezim vzduchom si najlepsie vychutna na Taycane, alebo i7. Ja si naopak myslim, ze kto este nevymenil, tak vymeni a zostane pozitivne prekvapeny. Horsie to bude s beznymi chudobnymi ludmi.
ericn
Ty vtipálku 😒]
gil54
Nebo si každej naloží jednonohýho bezdomovce za nějakej bakšiš a jede dál. Jednonohý a jednorucí bezďáci půjdou na dračku. 😄 Místo aby se váleli na chodníku a žebrali, budou se teď za prachy vyvážet v limuzínách. Udělal bych si s nima agenturu a u hlavních vjezdů do centra stanice se zásobou jednonohejch.
traveldrive
Kokos, ty si po sebe čítal, čo za koniny si vyplodil? Jak retardované decko...
gil54
I když jsem možná retardovanej, přesto ne natolik, abych většinou nepoznal, kdy si někdo dělá srandu a kdy to myslí vážně.
traveldrive
Kámo, ak si si nevšimol, ja som nenapísal, že si retardovaný, ale že tak píšeš. U teba som zvyknutý na trochu inú úroveň, tak to nekaz. Srandu na takejto úbohej úrovni neprodukujú ani súkromné televízie v reality-šou...
traveldrive
Aspoň netrep hlúposti. Štokholm má veľmi solídnu sieť mestskej dopravy a zákaz vjazdu nemusí byť vôbec žiadny problém.
ericn
Nemusí, ale může… Stačí se podívat na Hamburg, taky zakázali vjezd dieselů do vybraných ulic v centru a…. a už to zas neplatí :yes:
DonVito
Tomu rikam padnej argument. 😁
Par ulic v Hamburku...

Asi emise lodi.
😁 😁
ericn
Nedávalo to smysl vůbec, no a ty lodě jsou samozřejmě úplně s emisemi jinde 😉 Jenže vysvětluj to zeleným palicím na radnici 😒] Diesel Euro5 je pro ně horší jak kontejnerova loď 😒]
DonVito
Diesel EU5 je ale skutecne katastrofa.
ericn
V tom s tebou nesouhlasím, ale budiž. Sice jsem diesel opustil už před 10 lety, ale třeba u velkého SUV (pokud bych nějaké někdy chtěl), bych si ho klidně znovu koupil 😉
DonVito
EU7 diesely budou snad konecne uspokojive a zacnou plnit limity i v realu.
ryccardo
No vidíš a já plánuju, že si koupím Škodovku s naftou z roku 2013 a to si piš, že v tom žádný eko software teda nechci 😁
ryccardo
Ano to je katastrofa přímo apokalyptických rozměrů 😁 😁
traveldrive
Spojitosť Hamburgu so Stockholmom....?
ericn
Zákaz vjezdu ICE 😉
traveldrive
Kým zareaguješ, posnaž sa pochopiť otázku.
ericn
Tak hlavně že si to pochopil ty 😋 Spojitost je jasná Zelení na radnici znepříjemňují lidem život, ve jménu vyššího dobra…
traveldrive
Ty sa fakt nenamáhaš rozmýšľať. Klapky z oboch strán a ideš si svoje...
Pýtam na spojitosť dvoch miest - bez ohľadu na to, čo sa rieši. Obe mestá majú úplne odlišné podmienky, iná infraštruktúra, iná mentalita obyvateľstva, aj iné podmienky zákazov. Čo tam chceš porovnávať? Že obe riešili/riešia nejaký zákaz?
ericn
A to víš že jo 😒] Ano jistě, každý zákaz na základě druhu pohonu je špatný. Buď všichni a nebo nikdo, jak začneš dělat rozdíly, se zlou se potážeš. Je to hloupé. Je lepší motivovat lidi aby vyměnili své auta s normou E1-E5 za novější, tj mít dostupná spalovací auta E6+ a ne je zatěžovat všemi možnými daněmi a zákazy. Elektro není samospásné a pro většinu obyvatelstva ani akceptovatené 😉
Arese
😄 :yes:
ryccardo
Tak švédi jsou zjevně trochu mimo. Spalováky v centru města jsou jejich nejmenší problém. Spíš ty hordy opičáků v centrech měst by jim měly dělat těžkou hlavu, ale to si tamní sluníčkářská vládnoucí junta ještě asi nepřipustila, tak se zabývá marginalitama 😁
Hendly
Kdys byl naposledy ve Švédsku?
DonVito
Jinak nepsal pitomosti o vylidnovani.
Uz proto, ze kdo potrebuje, tak si koupi EV.
:yes: :yes😒br />https😐/cleantechnica.com/…sla-model-y-top/
EVs Take Over 60% Share In Sweden — Tesla Model Y Top

Otazka za tri bludistaky pro erica😒br /> Co je nejprodavanejsim autem ve Svedsku?
😁

PS Jsem balik z uplne jiny zeme, nevim o Svedsku nic, ale vim, jak to dopadne ve Stockholmu. Vas ericn.
ericn
Hele nejsi to náhodou ty, co tu píše o tom, že se nemá v příspěvcích urážet? Hmmm 😒]
traveldrive
Ale tentoraz celkom trafil. Jak sa spomenie niečo o EV alebo proti spaľovákom, okamžite a bez rozmyslu sa staviaš na zadné. To dáva tvojim argumentom minimálnu váhu, ak nie nulovú.
ericn
Jde o princip - káže vodu, pije víno 😉 Btw ten zákaz je zhovadilost…
DonVito
Sorry za to t. 😉

Mel tam byt jen trolling, mas pravdu.

Zakaz jednoznacne prinosny pro obyvatele Stockholmu.
traveldrive
Namiesto vecných argumentov hľadáš zámienky na hádku. To stačilo aj do poznámky v poslednom riadku. Ak niekto napíše niečo neurčitého, aký je napríklad titulok správy od DonVita, postihnutí si to obvykle na seba vztiahnu sami... A ver že Donovi nedržím stranu, tiež sa s ním občas zostra pochytím.
ericn
Odkdy je výměna názorů hádka? A pokud ti to vadí. Nečti to…
traveldrive
"Hele nejsi to náhodou ty, co tu píše o tom, že se nemá v příspěvcích urážet? Hmmm"

Tak to je fakt vecný príspevok do diskusie a ponuka k výmene nátorov... :no:
DonVito
Double
gil54
"By stacilo zakazat vjezd."

Na rozdíl vod Švédska, kde zakázali vjezd.
DonVito
Prispevek mne nesel vlozit.
Spravny prispevek nize.
Tam muzes vecne reagovat.
DonVito
By stacilo zakazat vjezd alespon EU5 a nizsim.
Do center vsech velkych mest.

A hlavne nechat parkovani BEV (ne PHEV) zdarma.
To je silna pozitivni motivace, viz pocet EV v Praze.
ericn
Proč by mělo být parkování pro někoho zdarma? Jen ať platí všichni stejně. Žádné umělé výhody… Zabíráš místo na ulici, zabíráš, tak plať, když to musí být…
traveldrive
A čo ak majú všetci to miesto zadarmo a platí sa len za produkciu výfukových plynov? Záleží na uhle pohľadu. 😉
ericn
A co třeba kdyby to bylo podle váhy? Platila by EV víc? Zatěžuji vozovku a parkovací domy vic 😉
DonVito
Nebo rovnou na kapacitu baterky?

Ty jsi ale vykuk.
ericn
Vykukové jsou ti, co vymýšlejí tyto zákazy 😉
traveldrive
Čo je teda na zvýhodnení čistejšieho vzduchu zlé?
ericn
Myslíš, že se něco změní na kvalitě ovzduší, když zakážeš průjezd spalovákům projet pár ulic? Ani omylem, emise nemají hranice nebo máš pocit, že se vzduch nemísí? Jako že uzavřením centra se do něj nedostanou emise ze zbytku města nebo země 😒] Tvoje uvažování je hodně zvláštní...
Hendly
Sorry kdyz vidim diesel ze ktereho jde kouř prachu ktery se přeléva ulici tak to je fakt hnus. A je jich plno a vsechno to ty na te ulici dýchas.
Avatar - Anonym
Anonym
Odstěhuj se, Ohnová země čeká, zelenej Čínou placenej trolle 😄
Hendly
Proc stale takove absurdni argumenty proti EV?
Rozdil v radu stovek kilo nema zasadni vliv na vozovku atd.
Problem je přetížení nakladni přepravy ktera ma zrovna v ČR naproste výhody a nikdo to neresi.
DonVito
Ano.
To jsou fakta.

S temi odpuce EV obycejne nepracuje...
ericn
Kde vidíš ta fakta? 😒]
traveldrive
Prečítaj si Hendlyho príspevok ešte raz.
DonVito
https😐/www.metro.cz/…metro-region_hyr
"Podle odborníků těžká auta neničí silnice tolik jako kamiony. „Hmotnost osobních vozidel nemá na opotřebení vozovky prakticky žádný vliv. Takový rozdíl se dá měřit až u nákladních vozidel,“ řekl deníku Metro poslanec Martin Kolovratník, který nulové dálniční platby pro elektroauta prosadil."
:yes😒br />
https😐/budejovice.rozhlas.cz/…ci-proto-8960556
"Jeden přetížený kamion se rovná stejné síle jako 1700 osobních aut. Vyplývá to ze studie Ředitelství silnic a dálnic. Jihočeští celníci se proto zaměřují na kontrolu zátěže nákladních aut. Některá překročí limit i o více než dvě tuny."

Odkud cerpas informace o niceni silnic elektromobily ty?
ericn
Tak třeba takto😒br />
“Mezi největší problémy patří však ty, o kterých málokdo mluví. Za prvé, některá vícepodlažní parkoviště nebyla navržena pro tak těžká auta, jako jsou právě elektromobily. Těžké baterie obvykle přidávají na hmotnosti elektromobilů, což znamená, že elektromobily jsou velmi těžké. Některé objekty, jako jsou třeba vícepodlažní parkoviště nebo mosty, tak mohou potřebovat revizi a opětovné prověření ze strany úřadů.“

Celkově zajímavý článek: https😐/www.hybrid.cz/…nez-se-dnes-zda/
DonVito
Neco k te vozovce?
ericn
Mosty ti nastačí? Tam vozovka není?
Hendly
Jako ze most ma problem s EV a ne treba RaMem?
Hendly
Jako ze X6 BMW váží mene nez EV Citigo?

Ne to opravdu neni problem EV.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Protože dieseldezoláti jsou ve své prostoduchosti stejně jako jiné druhy dezolátů velice kreativní... 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně tak, žádné výhody pro 2,5 tunové EV SUV . Zabíraj stejný místo jak spalováky, tak at hezky platí to samé.
traveldrive
Ty si fakt kus vola.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
PHEV se od BEV v městském provozu prakticky neliší. Nemáme tu pro PHEV zase až takovou podporu, aby si je kupovali lidi, co je nedobíjí... to nedává smysl. Aneb EL značky na PHEV Toyotě se nevzdám 😁 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Toyotota, Toyota, ženu jí jak kojota.

Dažaponneeeeeec - NAKONEC 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
1. ani nízkoemisní zóny
2. ani funkční STK

Líbí se mi, jak tady Staněk mluví doslova o organizovaném zločinu: https😐/www.youtube.com/watch?…

a tak tady máme zhůvěřilosti jako https😐/www.europujcovna.cz/pujc-si-vrak apod. Balkán hadr...
Avatar - mariov8
mariov8
Ohledně nízkoemisních zón jsem skeptik, vzduch nezná hranice zón. A navíc my často nemáme ani obchvaty měst. Úplně křičí Praha, kde velká část tranzitu úplně zbytečně jede městem od světel ke světlům s násobně většími emisemi než by měla při plynulé jízdě po obchvatu.

Ty STK, to je důležitý point. Je potřeba i více kontrol na silnicích a začít zjišťovat, proč to nevyhovující auto na té které STK prošlo. Už teď se projevují modernější vozidla na poklesu znečištění ve městech a to i v Česku. Kdyby přestali jezdit vraky za hranicí životností a s nefunkční emisní soustavou, hned by se tu lépe dýchalo. Úplně by stačilo, kdyby teď zmizelo všechno do Euro2 včetně. Pokud někomu E2 přijde jako malé číslo, podívejte se lépe kolem sebe. Mně stačí vypadnout za Prahu a hned je autopark o 5 let v průměru starší. Obvykle takový povoz zde není youngtimer v perfektním stavu udržovaný nadšencem pro radost ale pojízdný vrak z jehož výfuku vypadávají brikety.

Firmy - zvláště když jde jenom o kanceláře - se dají docela jednoduše odstěhovat. Přestanou jezdit zákazníci, klienti na schůzky, problém pro zaměstnance... Také jsem v jedné takové firmě kdysi pracoval, stačilo vymyslet parkovací zóny a po krátké době se firma stěhovala za zónu. Lidi z luxusních kanceláří budou ti poslední co na to doplatí, ti se bez problémů posunou o kousek dále.
Avatar - Anonym
Anonym
Hele, utopistický fanatik a neostalinista Elektroděda, ten už tu dlouho nebyl 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄