Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDalší zákaz vjezdu spalováků do centra. Doplatí na něj lidé z luxusních kanceláří
76 komentářů
DonVito
Jinak nepsal pitomosti o vylidnovani.
Uz proto, ze kdo potrebuje, tak si koupi EV.
:yes: :yes😒br />https😐/cleantechnica.com/…sla-model-y-top/
EVs Take Over 60% Share In Sweden — Tesla Model Y Top
Otazka za tri bludistaky pro erica😒br /> Co je nejprodavanejsim autem ve Svedsku?
😁
PS Jsem balik z uplne jiny zeme, nevim o Svedsku nic, ale vim, jak to dopadne ve Stockholmu. Vas ericn.
Uz proto, ze kdo potrebuje, tak si koupi EV.
:yes: :yes😒br />https😐/cleantechnica.com/…sla-model-y-top/
EVs Take Over 60% Share In Sweden — Tesla Model Y Top
Otazka za tri bludistaky pro erica😒br /> Co je nejprodavanejsim autem ve Svedsku?
😁
PS Jsem balik z uplne jiny zeme, nevim o Svedsku nic, ale vim, jak to dopadne ve Stockholmu. Vas ericn.
Hele nejsi to náhodou ty, co tu píše o tom, že se nemá v příspěvcích urážet? Hmmm 😒]
Ale tentoraz celkom trafil. Jak sa spomenie niečo o EV alebo proti spaľovákom, okamžite a bez rozmyslu sa staviaš na zadné. To dáva tvojim argumentom minimálnu váhu, ak nie nulovú.
Jde o princip - káže vodu, pije víno 😉 Btw ten zákaz je zhovadilost…
Sorry za to t. 😉
Mel tam byt jen trolling, mas pravdu.
Zakaz jednoznacne prinosny pro obyvatele Stockholmu.
Mel tam byt jen trolling, mas pravdu.
Zakaz jednoznacne prinosny pro obyvatele Stockholmu.
Namiesto vecných argumentov hľadáš zámienky na hádku. To stačilo aj do poznámky v poslednom riadku. Ak niekto napíše niečo neurčitého, aký je napríklad titulok správy od DonVita, postihnutí si to obvykle na seba vztiahnu sami... A ver že Donovi nedržím stranu, tiež sa s ním občas zostra pochytím.
DonVito
Double
DonVito
By stacilo zakazat vjezd alespon EU5 a nizsim.
Do center vsech velkych mest.
A hlavne nechat parkovani BEV (ne PHEV) zdarma.
To je silna pozitivni motivace, viz pocet EV v Praze.
Do center vsech velkych mest.
A hlavne nechat parkovani BEV (ne PHEV) zdarma.
To je silna pozitivni motivace, viz pocet EV v Praze.
Proč by mělo být parkování pro někoho zdarma? Jen ať platí všichni stejně. Žádné umělé výhody… Zabíráš místo na ulici, zabíráš, tak plať, když to musí být…
A čo ak majú všetci to miesto zadarmo a platí sa len za produkciu výfukových plynov? Záleží na uhle pohľadu. 😉
A co třeba kdyby to bylo podle váhy? Platila by EV víc? Zatěžuji vozovku a parkovací domy vic 😉
Nebo rovnou na kapacitu baterky?
Ty jsi ale vykuk.
Ty jsi ale vykuk.
Vykukové jsou ti, co vymýšlejí tyto zákazy 😉
Čo je teda na zvýhodnení čistejšieho vzduchu zlé?
Myslíš, že se něco změní na kvalitě ovzduší, když zakážeš průjezd spalovákům projet pár ulic? Ani omylem, emise nemají hranice nebo máš pocit, že se vzduch nemísí? Jako že uzavřením centra se do něj nedostanou emise ze zbytku města nebo země 😒] Tvoje uvažování je hodně zvláštní...
Proc stale takove absurdni argumenty proti EV?
Rozdil v radu stovek kilo nema zasadni vliv na vozovku atd.
Problem je přetížení nakladni přepravy ktera ma zrovna v ČR naproste výhody a nikdo to neresi.
Rozdil v radu stovek kilo nema zasadni vliv na vozovku atd.
Problem je přetížení nakladni přepravy ktera ma zrovna v ČR naproste výhody a nikdo to neresi.
Ano.
To jsou fakta.
S temi odpuce EV obycejne nepracuje...
To jsou fakta.
S temi odpuce EV obycejne nepracuje...
Kde vidíš ta fakta? 😒]
https😐/www.metro.cz/…metro-region_hyr
"Podle odborníků těžká auta neničí silnice tolik jako kamiony. „Hmotnost osobních vozidel nemá na opotřebení vozovky prakticky žádný vliv. Takový rozdíl se dá měřit až u nákladních vozidel,“ řekl deníku Metro poslanec Martin Kolovratník, který nulové dálniční platby pro elektroauta prosadil."
:yes😒br />
https😐/budejovice.rozhlas.cz/…ci-proto-8960556
"Jeden přetížený kamion se rovná stejné síle jako 1700 osobních aut. Vyplývá to ze studie Ředitelství silnic a dálnic. Jihočeští celníci se proto zaměřují na kontrolu zátěže nákladních aut. Některá překročí limit i o více než dvě tuny."
Odkud cerpas informace o niceni silnic elektromobily ty?
"Podle odborníků těžká auta neničí silnice tolik jako kamiony. „Hmotnost osobních vozidel nemá na opotřebení vozovky prakticky žádný vliv. Takový rozdíl se dá měřit až u nákladních vozidel,“ řekl deníku Metro poslanec Martin Kolovratník, který nulové dálniční platby pro elektroauta prosadil."
:yes😒br />
https😐/budejovice.rozhlas.cz/…ci-proto-8960556
"Jeden přetížený kamion se rovná stejné síle jako 1700 osobních aut. Vyplývá to ze studie Ředitelství silnic a dálnic. Jihočeští celníci se proto zaměřují na kontrolu zátěže nákladních aut. Některá překročí limit i o více než dvě tuny."
Odkud cerpas informace o niceni silnic elektromobily ty?
Tak třeba takto😒br />
“Mezi největší problémy patří však ty, o kterých málokdo mluví. Za prvé, některá vícepodlažní parkoviště nebyla navržena pro tak těžká auta, jako jsou právě elektromobily. Těžké baterie obvykle přidávají na hmotnosti elektromobilů, což znamená, že elektromobily jsou velmi těžké. Některé objekty, jako jsou třeba vícepodlažní parkoviště nebo mosty, tak mohou potřebovat revizi a opětovné prověření ze strany úřadů.“
Celkově zajímavý článek: https😐/www.hybrid.cz/…nez-se-dnes-zda/
“Mezi největší problémy patří však ty, o kterých málokdo mluví. Za prvé, některá vícepodlažní parkoviště nebyla navržena pro tak těžká auta, jako jsou právě elektromobily. Těžké baterie obvykle přidávají na hmotnosti elektromobilů, což znamená, že elektromobily jsou velmi těžké. Některé objekty, jako jsou třeba vícepodlažní parkoviště nebo mosty, tak mohou potřebovat revizi a opětovné prověření ze strany úřadů.“
Celkově zajímavý článek: https😐/www.hybrid.cz/…nez-se-dnes-zda/
Protože dieseldezoláti jsou ve své prostoduchosti stejně jako jiné druhy dezolátů velice kreativní... 😁
Barry Lyndon
1. ani nízkoemisní zóny
2. ani funkční STK
Líbí se mi, jak tady Staněk mluví doslova o organizovaném zločinu: https😐/www.youtube.com/watch?…
a tak tady máme zhůvěřilosti jako https😐/www.europujcovna.cz/pujc-si-vrak apod. Balkán hadr...
2. ani funkční STK
Líbí se mi, jak tady Staněk mluví doslova o organizovaném zločinu: https😐/www.youtube.com/watch?…
a tak tady máme zhůvěřilosti jako https😐/www.europujcovna.cz/pujc-si-vrak apod. Balkán hadr...
Ohledně nízkoemisních zón jsem skeptik, vzduch nezná hranice zón. A navíc my často nemáme ani obchvaty měst. Úplně křičí Praha, kde velká část tranzitu úplně zbytečně jede městem od světel ke světlům s násobně většími emisemi než by měla při plynulé jízdě po obchvatu.
Ty STK, to je důležitý point. Je potřeba i více kontrol na silnicích a začít zjišťovat, proč to nevyhovující auto na té které STK prošlo. Už teď se projevují modernější vozidla na poklesu znečištění ve městech a to i v Česku. Kdyby přestali jezdit vraky za hranicí životností a s nefunkční emisní soustavou, hned by se tu lépe dýchalo. Úplně by stačilo, kdyby teď zmizelo všechno do Euro2 včetně. Pokud někomu E2 přijde jako malé číslo, podívejte se lépe kolem sebe. Mně stačí vypadnout za Prahu a hned je autopark o 5 let v průměru starší. Obvykle takový povoz zde není youngtimer v perfektním stavu udržovaný nadšencem pro radost ale pojízdný vrak z jehož výfuku vypadávají brikety.
Firmy - zvláště když jde jenom o kanceláře - se dají docela jednoduše odstěhovat. Přestanou jezdit zákazníci, klienti na schůzky, problém pro zaměstnance... Také jsem v jedné takové firmě kdysi pracoval, stačilo vymyslet parkovací zóny a po krátké době se firma stěhovala za zónu. Lidi z luxusních kanceláří budou ti poslední co na to doplatí, ti se bez problémů posunou o kousek dále.
Ty STK, to je důležitý point. Je potřeba i více kontrol na silnicích a začít zjišťovat, proč to nevyhovující auto na té které STK prošlo. Už teď se projevují modernější vozidla na poklesu znečištění ve městech a to i v Česku. Kdyby přestali jezdit vraky za hranicí životností a s nefunkční emisní soustavou, hned by se tu lépe dýchalo. Úplně by stačilo, kdyby teď zmizelo všechno do Euro2 včetně. Pokud někomu E2 přijde jako malé číslo, podívejte se lépe kolem sebe. Mně stačí vypadnout za Prahu a hned je autopark o 5 let v průměru starší. Obvykle takový povoz zde není youngtimer v perfektním stavu udržovaný nadšencem pro radost ale pojízdný vrak z jehož výfuku vypadávají brikety.
Firmy - zvláště když jde jenom o kanceláře - se dají docela jednoduše odstěhovat. Přestanou jezdit zákazníci, klienti na schůzky, problém pro zaměstnance... Také jsem v jedné takové firmě kdysi pracoval, stačilo vymyslet parkovací zóny a po krátké době se firma stěhovala za zónu. Lidi z luxusních kanceláří budou ti poslední co na to doplatí, ti se bez problémů posunou o kousek dále.
Hele, utopistický fanatik a neostalinista Elektroděda, ten už tu dlouho nebyl 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Člověk se směje jejich hlouposti.
A mezitím někde v česku, Švédka sjetá kokainem pašuje bandu Turků do Německa či Švédska.
Bravo, hrdí Seveřané. 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
https😐/www.autoforum.cz/…-nikoliv-naopak/
https😐/www.autoforum.cz/…prosto-dominuje/
https😐/www.autoforum.cz/…niz-je-zabalite/
https😐/www.autoforum.cz/…ovy-z-roku-2008/
...a tragikomedie na závěr! 😒]
https😐/www.autoforum.cz/…nancu-je-stavka/
https😐/www.autoforum.cz/…odava-6krat-vic/
Par ulic v Hamburku...
Asi emise lodi.
😁 😁
Pýtam na spojitosť dvoch miest - bez ohľadu na to, čo sa rieši. Obe mestá majú úplne odlišné podmienky, iná infraštruktúra, iná mentalita obyvateľstva, aj iné podmienky zákazov. Čo tam chceš porovnávať? Že obe riešili/riešia nejaký zákaz?