Novinky
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zacinam mit cim dal tim vic pocit, ze redaktori beze zmen prebiraji tiskove zpravy vyrobcu a pak je tu vydavaji jako clanky. Nebo nechavaji text clanku generovat AI..
Nerikejte mi, ze by nezavisly novinar uz do titulku napsal "Prelomovy model je tu", nebo z vlastni vule napsal vetu "Návrháři zohlednili všechny aspekty jízdní dynamiky s cílem dosáhnout zlepšení, a navázat tak na zavedenou reputaci stávajícího modelu, který si zákazníci oblíbili pro jeho agilitu a hbitost."
Nerikejte mi, ze by nezavisly novinar uz do titulku napsal "Prelomovy model je tu", nebo z vlastni vule napsal vetu "Návrháři zohlednili všechny aspekty jízdní dynamiky s cílem dosáhnout zlepšení, a navázat tak na zavedenou reputaci stávajícího modelu, který si zákazníci oblíbili pro jeho agilitu a hbitost."
Podle mě je tohle z 90% převzaté info od Toyoty, což ano jsou marketingové kecy. Užitek na míru, zatáčku vyberu sám... předpokládám, že to všechno je dílo marketérů z Toyoty.
Osobně mi to ani nijak zvlášť nevadí a nemyslím, že by to redakce chtěla vydávat za vlastní tvůrčí činnost...
Osobně mi to ani nijak zvlášť nevadí a nemyslím, že by to redakce chtěla vydávat za vlastní tvůrčí činnost...
Mne to docela vadi. Uz je to nekolikaty clanek, kdy se po precteni prvni tretiny divim, ze to neni oznacene jako PR clanek.
Spousta odkazu miri z hlavni stranky rovnou na AutoRevue (proc?) a u testu se pomalu docteme jen to, jak vypada infotainment a par cisel opsanych z materialu vyrobce, obvykle s tradicni chybou nebo vice chybami. Tydenni test auta redaktor shrne do sirsi podoby vety "jezdi to hezky, auto je mi sympaticke". To je dobre na osobni blog, ale ja jako ctenar webu o autech se z toho dozvim pramalo uzitecneho. Kde jsou ty doby, kdy byly soucasti take nejake prakticke informace, rozmery, zmerena realna akcelerace apod. Zkus mi najit v posledni dobe clanek nebo test, ktery resi jestli se do auta vejdou detske sedacky, nebo jake realne rozmery ma treba kufr.
Platim si Premium ale s kazdym nasledujicim clankem nebo testem dochazim bliz a bliz k bodu, kdy ho platit prestanu.
Spousta odkazu miri z hlavni stranky rovnou na AutoRevue (proc?) a u testu se pomalu docteme jen to, jak vypada infotainment a par cisel opsanych z materialu vyrobce, obvykle s tradicni chybou nebo vice chybami. Tydenni test auta redaktor shrne do sirsi podoby vety "jezdi to hezky, auto je mi sympaticke". To je dobre na osobni blog, ale ja jako ctenar webu o autech se z toho dozvim pramalo uzitecneho. Kde jsou ty doby, kdy byly soucasti take nejake prakticke informace, rozmery, zmerena realna akcelerace apod. Zkus mi najit v posledni dobe clanek nebo test, ktery resi jestli se do auta vejdou detske sedacky, nebo jake realne rozmery ma treba kufr.
Platim si Premium ale s kazdym nasledujicim clankem nebo testem dochazim bliz a bliz k bodu, kdy ho platit prestanu.
Ne, tak to jsou různé věci. Tady očividně redaktor auto zatím neviděl, takže přetiskuje info od Toyoty... není to vyloženě reklama, je to dejme tomu tisková zpráva... tak od toho nemám větší očekávání.
Od testu ano, tam bych taky většinou čekal víc... ale naposledy třeba test Z4 se mi četl příjemně.
Od testu ano, tam bych taky většinou čekal víc... ale naposledy třeba test Z4 se mi četl příjemně.
Designový jazyk Priusu funguje lépe u Priusu... ale tohle je taky fajn.
Pro mě je to asi trošku klasické "kam s ním"... jako rodinné auto to je malé, jako auto do města to předpokládám bude poněkud drahé... tady by mohla být zajímavá končící generace za 600. Ale každému dle jeho gusta.
Pro mě je to asi trošku klasické "kam s ním"... jako rodinné auto to je malé, jako auto do města to předpokládám bude poněkud drahé... tady by mohla být zajímavá končící generace za 600. Ale každému dle jeho gusta.
Vnímam to presne tak isto. Malé nepraktické SUV do mesta za vysokú cenu, cieľová skupina je prinajmenšom u nás dosť úzka. Česť jednej výnimke (pradeda), ktorej sa to do vkusu a potrieb triafa (malé auto do mesta s vyšším posedom pre dvojicu dôchodcov).
Ako píšeš trochu zmyslu začína po tejto veľkej zľave dávať akurát tá výpredajová minulá generácia.
Ako píšeš trochu zmyslu začína po tejto veľkej zľave dávať akurát tá výpredajová minulá generácia.
prý se vyrábí v Evropě. Nevyrábí se v Turecku? A v jaké části: evropské, nebo asijské?
Vypadá zajímavě, předchozí model jsem odpískal, hodně mínusů a kompromisů a koupili jsme si Jeep Renegade 4x4 Limited s 9ZF a s redukcí
Doba se změnila a i priority takže Jeep jde do světa a v řešení je nová CHR, Lexus UX250h nebo NX300h
Doba se změnila a i priority takže Jeep jde do světa a v řešení je nová CHR, Lexus UX250h nebo NX300h
Můžu se jen zeptat, čistě ze zvědavosti, co jsou ty jiné priority? Ta Toyota/Lexusy co jmenuješ nejsou prostornější než Renegade, spotřeba bude +/- podobná.
Jinak já mám Compass. Doporučuji projet s hybridem 1.5 Firefly.
Jinak já mám Compass. Doporučuji projet s hybridem 1.5 Firefly.
U Jeep je výhoda podvozek, pravá 4x4, vysoký podvozek jak terén, město, když jevzacpa vezme člověk objížďku i přes pole. Interní navigace ok, bluetooth, Spotify a hlavně dotyk ovládání
Minus auta hlučnost venkovní i vnitřní u diesel, maximální rychlost 170, velká spotřeba město 9 mimo 7.2, špatná elektronika, starstop v autě máme baterií, interiér hodně lowcost jako Dacia, hodně tvrdých plastů co se rádo škrábe, malý kufr, víko kufru nízko mám 190cm, špatný lak auta z výroby, auto nemá češtinu jako nic od fca
Minus auta hlučnost venkovní i vnitřní u diesel, maximální rychlost 170, velká spotřeba město 9 mimo 7.2, špatná elektronika, starstop v autě máme baterií, interiér hodně lowcost jako Dacia, hodně tvrdých plastů co se rádo škrábe, malý kufr, víko kufru nízko mám 190cm, špatný lak auta z výroby, auto nemá češtinu jako nic od fca
Každý má o kráse svoje představy.