Veterán
Peugeot 605 se mi vždy líbil a jeho design stárne skvěle. Dnešní designéři by se měli od aut z přelomu 80. a 90. let učit o eleganci a správných proporcích. Mercedes C126, BMW E34, nebo tenhle Peugeot, prostě krása. Ti blbci, co dnes dělají design třeba u BMW by se měli od těch starých borců učit.
...jenom jedna technická poznámka pro autora: ve filmu Ronin se s BMW M5 (E34) po Paříži nehonila 605ka, ale 406ka. 😄
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nejelo, hlučelo, nedrželo v zatáčce, sralo se ABS, chcala brzdová kapalina, korodovaly konektory ECU, nešly časem stahovat okénka a nešlo otevírat střešní okno. Nefunkční řízení větráku chladiče to bylo stejne jako později u 406. Auta krásná, ale nepoužitelná respektive vás sežerou na údržbě a opravách, pokud si to neumíte či nechcete dělat DIY.
A čomu to vadí? Trochu tolerancie, prosím. Pokiaľ slušne diskutuje, a jeho nick neznie vulgárne či urážlivo, nie je dôvod akokoľvek komentovať čokoľvek okrem obsahu jeho príspevkov.
Ona si tam 605ka aj tak zahrala spolu XM, S8 a M-B, vlastne sú tam samé krásne autá...
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Největší problém starého auta je většinou bývalý majitel. Je to bohužel tak. A čím to auto je starší, tím to je problém větší.
A taky jsem konzerva a nestydím se za to. Mám rád nadčasové elegantní věci, které dobře fungují a snadno se ovládají.
A taky jsem konzerva a nestydím se za to. Mám rád nadčasové elegantní věci, které dobře fungují a snadno se ovládají.
Jinak Peugeoty 405 a 605 jsou jedny z nejhezčích sedanů své doby, krásnější už byla jen Alfa 164. :yes: Současné Peugeoty těmto skvostům nesahají ani po ventilky - designově, nabídkou motorů a taky ergonomií - i-Cocpit je zločin na řidiči!! 😲 😲 😲 😒 :no: