Novinky
Ľudia už majú zeleného Bruselu plné zuby, pretože jediným viditeľným dôsledkom je, že majú stále hlbšie do peňaženky. To sa nedá akceptovať večne.
hadat se muzete jak chcete. Vysledek bude znam tak za 5 let.
Muj tip je, ze se tohle rozhodnuti o EURO7 bude definitivní odsouzeni evropského automotiv ktery bude převálcovan privalem levnych EV.
Termin zakazu spalovacich aut (zakázana nejsou jen budou muset spalovat syntetické palivo) bude asi stejne platný jako dnes zakaz klasických žárovek.
Muj tip je, ze se tohle rozhodnuti o EURO7 bude definitivní odsouzeni evropského automotiv ktery bude převálcovan privalem levnych EV.
Termin zakazu spalovacich aut (zakázana nejsou jen budou muset spalovat syntetické palivo) bude asi stejne platný jako dnes zakaz klasických žárovek.
Přečti si hlavně o kolik se propadla v září a v srpnu ajk tak hezky ztratila tržní podíl. Bude to pokračovat, neboj 😄
Soudruhům v Bruselu uniká spousta věcí, například to, kam vyhnali náklady na život díky své posedlosti zeleným náboženstvím :no: Ještě 5 let zpět si každý průměrně vydělávající člověk mohl koupit nové levné spalovací auto kolem 250tis Kč (např Sandero). Dnes je ten samý člověk rád, že zaplatí nájem, energie a uspokojí základní potřeby. Neušetří nic = nekoupí si nové spalovací auto, natož elektrické :no:
Evropský automotive (resp. konkrétní výrobce) buď konkurenceschopný bude nebo nebude. Tesla taky není konkurenceschopná díky tomu, že by se v USA nesměly prodávat spalováky.
Energie. Jaky vliv ma u na svetove ceny plynu a ropy?
Potraviny a jejich cenu z vetsiny ovládá agrofert a tedy Babis. Ma 30% podporu takze to lidem nevadi.
Sandero dnes stoji 290.
A za poslednich 5 let tu byl covid a zacla válka v evrope.
Potraviny a jejich cenu z vetsiny ovládá agrofert a tedy Babis. Ma 30% podporu takze to lidem nevadi.
Sandero dnes stoji 290.
A za poslednich 5 let tu byl covid a zacla válka v evrope.
Ma čínské obleceni, hodinky, mobil a kupuje korejská auta.
Myslim, ze mladší generace vnima auto trochu jinak.
Myslim, ze mladší generace vnima auto trochu jinak.
Jo časy levných aut za 2 kila jsou pryč. A proto významně stárne vozový park. Soudrzi v Bruselu si zřejmě neuvědomují prostý fakt, že kupující, který hledá nové auto za, vyjádřeno v CZK - 200-250 tis, si prostě nové za 500-600 kupovat nebude a holt bude jezdit starým.
Řídit trh silou to už zkoušeli naši komunisti a dopadlo to neúspěchem. Bruselší komunisti můžou tenhle planý pokus sice zopakovat, ale výsledek bude obdobný.
Na ceny ropy a plynu má vliv tím, že zavádí sankace a na ceny paliv na čerpačce brutálním zdaněním - dph a spotřební dan, které tvoří dle jenotlivých zemí 40-55% ceny paliva, zatímco mimo eu to je časo 35-18%
To je zlodějna vid, utopistický fanatiku BORISOVE
PS: už sis dal dneska před spaním Marxovy spisy nebo máš leúpší lietraturu od soudruh z čajny, kteří tě platí za podporu OZE?
😄 😄 😄 😄 😄 😄
To je zlodějna vid, utopistický fanatiku BORISOVE
PS: už sis dal dneska před spaním Marxovy spisy nebo máš leúpší lietraturu od soudruh z čajny, kteří tě platí za podporu OZE?
😄 😄 😄 😄 😄 😄
zdroj: insideevs
US BEV Registrations Up 53% In August 2023 To Almost 100,000
BEV registrations in January-August 2023😒br />
Tesla (58% BEVs): 437,944 (up 46😖
Non-Tesla (42% BEVs): 316,867 (up 98😖
Total: 754,811 (up 64😖 and 7.3% market share (vs. 5.0% a year ago)
US BEV Registrations Up 53% In August 2023 To Almost 100,000
BEV registrations in January-August 2023😒br />
Tesla (58% BEVs): 437,944 (up 46😖
Non-Tesla (42% BEVs): 316,867 (up 98😖
Total: 754,811 (up 64😖 and 7.3% market share (vs. 5.0% a year ago)
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Neboj synu, už brzy bude muset zaplati ty invESTICE do OZE a vodíku v EU v řáidu 60-11100 BILIONU EURO. Těš se na 1 kwh za 15-22 Kč, na dobíjrcích rychlnabíjrečkách za 24-40 Kč
Navíc díky GrenDealu přijde nezaměstanost v jednotlávých zemích a reginonech EU ve výši 9-35%
TOTALNE ZKRACHUJET UTIPISTICKY NEOSTALINISTI!!!!! PLACENI CINOU!!!!
Neboj synu, už brzy bude muset zaplati ty invESTICE do OZE a vodíku v EU v řáidu 60-11100 BILIONU EURO. Těš se na 1 kwh za 15-22 Kč, na dobíjrcích rychlnabíjrečkách za 24-40 Kč
Navíc díky GrenDealu přijde nezaměstanost v jednotlávých zemích a reginonech EU ve výši 9-35%
TOTALNE ZKRACHUJET UTIPISTICKY NEOSTALINISTI!!!!! PLACENI CINOU!!!!
Přesně tak. Spousta Evropanů nebude chtít mít před barákem čínský brak bez historie například jménem Seres apod 😒]
Tesla má v Nmecku brutální propad prodejů za srpen i září. A od ledna bude mít ještě 4x větší 😄 😄 😄
Navíc je to pořád etalon kvality
https😐/www.autoforum.cz/…zbylo-vubec-nic/
Navíc je to pořád etalon kvality
https😐/www.autoforum.cz/…zbylo-vubec-nic/
Problém s rušením výroby malých aut je ale v tom, že povinné asistenční systémy a ostatní nutné vybavení je prodražují natolik, že se cenově dostávají do hladiny aut o třídu vyšší a jejich výroba tím postrádá smysl. Stejně by je nakonec nikdo nekoupil, když za stejné peníze lze koupit ...
Časy socek za dvě kila jsou pryč.
Časy socek za dvě kila jsou pryč.
Babiš je dovozce potravi z Polska, Itálie, francie, Slovenska, Madarska , Litvy, Lotyšska, Rakouska, Německa, Číny, Řecka, Španělska, Holandska, Belgie, Turecka, Ukrajiny atd?
Já že tyto dovozové potraviny n apř. v Lidlu tvoří cca 40% tradiční nabídky a u kačních týdnů až 65%
70% sýrů tam je polsko, litva, německo, francie, španělsko, rakousko.....
atd atd
Já že tyto dovozové potraviny n apř. v Lidlu tvoří cca 40% tradiční nabídky a u kačních týdnů až 65%
70% sýrů tam je polsko, litva, německo, francie, španělsko, rakousko.....
atd atd
Taky je všude snižují, takže prodeje EV budou masivně padat, bez dotací to nikdo nekupuje, jedině kroporát, který to má nařízeno 😄 😄 😄 😄
Divny je proc teda ty potraviny v Posku, německu atd stoji mene, co?
Kdo asi nastavuje cenovou hladinu? Ze by domaci konkurence? A tu vlastni Babis.
Jeste absurdnejsi je pak volání po zakazu dovozu levného obilí.
Kdo asi nastavuje cenovou hladinu? Ze by domaci konkurence? A tu vlastni Babis.
Jeste absurdnejsi je pak volání po zakazu dovozu levného obilí.
zdroj: insideevs
Germany: All-Electric Car Sales More Than Doubled In August 2023
The Tesla Model Y remains the top-selling all-electric car in Germany, although there are several Volkswagen Group's MEB-based models at the top with a pretty significant combined volume.
Top all-electric models year-to-date😒br />
Tesla Model Y - 34,687
Volkswagen ID.4/ID.5 - 28,088
Volkswagen ID.3 - 17,283
Germany: All-Electric Car Sales More Than Doubled In August 2023
The Tesla Model Y remains the top-selling all-electric car in Germany, although there are several Volkswagen Group's MEB-based models at the top with a pretty significant combined volume.
Top all-electric models year-to-date😒br />
Tesla Model Y - 34,687
Volkswagen ID.4/ID.5 - 28,088
Volkswagen ID.3 - 17,283
Krásný priklad. Slovensko, nádherné hory a příroda. Proc tam ale jezdit kdyz Alpy jsou taky krasne, ceny stejne, ale služby několikanásobně lepsi nez na Slovensku?
Takze misto nadavani na Brusel si to chce priznat pravdu v tom kde je chyba.
Takze misto nadavani na Brusel si to chce priznat pravdu v tom kde je chyba.
To levné obilí je kontaminovaný šrot, stejně jako to maso viz drůbež se slamonelou atd. Na Ukrajině je megakorupce a neskutečný bor*el a byl tam i před válkou. A ještě dlouho tam bude.
V Polsku je levnější naprosto všechno, brýle, léky, stavební materiál, zahradní potřeby, prostě vše. Zajímavé vid.
Ono je už řada věcí levnějších i v Německu jak tady nebo to stojí stejně.
V Polsku je levnější naprosto všechno, brýle, léky, stavební materiál, zahradní potřeby, prostě vše. Zajímavé vid.
Ono je už řada věcí levnějších i v Německu jak tady nebo to stojí stejně.
2020-2023, Berlingo 1.5 HDi Family - 16490,-€, dnes mu je najbližší nodel Berlingo Bussines 1,5 HDi Feel, cena 22900,-€ vrátane 500,-€ bonusu Privilege, cenníková cena je inak 23.490,-€.
Euro7 je jen dalsi regulacni prvek znemoznujici vyrabet cenove dostupna normalni auta, ale dotace na EV a zakazy vyrabet normalni auta, tak to uz je snaha ridit prirozeny trzni prostredi.
Jinak bude EV protlačeno silou. O tom jasně svědčí prodejnost EV v ČR, pouze 3,3%, v Německu díky dotacím 14,1%.
A ještě k těm spalovákům. Bude Škodárna rušit Fabii, Scalu, Kamiq v roce 2027, i když by tou normou prošly?
Asi ano, důvod nebude Euro 7, ale nová konkurence EV z těch nových továren s dosud nevídanou produktivitou, viz. Tesla bude vyrábět 5 000 000 aut v Mexicu, bude stavět i ve Španělsku. VW již bude produkovat ve Španělsku 3 000 000 aut ID.2 small. A i další konkurence rozběhne podobné továrny.
Jenom pro srovnání, srovnejte ty počty aut z nových dováren s celou produkcí v ČR (1 300 000).